LVMH: Στα 84,68 δισ. ευρώ τα έσοδα το 2024, χωρίς ωστόσο να σηματοδοτούν δυναμική ανάκαμψης

Τετάρτη, 29-Ιαν-2025 12:21

LVMH: Στα 84,68 δισ. ευρώ τα έσοδα το 2024, χωρίς ωστόσο να σηματοδοτούν δυναμική ανάκαμψης

Η μετοχή της LVMH υποχωρούσε την Τετάρτη, αφούτου τα ελαφρώς καλύτερα από τα αναμενόμενα ετήσια αποτελέσματα από τη μεγαλύτερη εταιρεία στον κλάδο ειδών πολυτελείας στον κόσμο έθεσαν αμφιβολίες για μια ευρύτερη ανάκαμψη στον τομέα.

Η ιδιοκτήτρια εμπορικών σημάτων συμπεριλαμβανομένων των Louis Vuitton, Moët & Chandon και Hennessy κατέγραψε έσοδα 84,68 δισεκατομμυρίων ευρώ για το 2024, υπερβαίνοντας τα 84,38 δισεκατομμύρια ευρώ που είχαν προβλέψει οι αναλυτές της LSEG, με το ποσό να ισοδυναμεί με οργανική ανάπτυξη 1% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Η μετοχή της LVMH υποχωρούσε κατά 6,42% στις 11:02 π.μ. ώρα Ελλάδος. Οι έτερες ισχυρές μετοχές του κλάδου ειδών πολυτελείας, Kering και Christian Dior, σημείωναν πτώση 6,65% και 5,71% αντίστοιχα.

Οι επενδυτές αναζητούν περαιτέρω επιβεβαίωση ανάκαμψης στον τομέα των πολυτελών προϊόντων, αφού ο ιδιοκτήτης της Cartier Richemont ανέφερε το "υψηλότερο από ποτέ" τριμηνιαίο ποσοστό πωλήσεών του κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου αγορών. Ωστόσο, η μείωση των πωλήσεων στα κρίσιμα τμήματα μόδας και δερμάτινων ειδών, κρασιών και οινοπνευματωδών ποτών της LVMH έδειξε συνεχιζόμενη πίεση εντός του ομίλου.

"Μετά από ένα θεαματικό ξεκίνημα της σεζόν αναφοράς για τον τομέα της πολυτελείας, οι προσδοκίες αυξάνονταν εν όψει των αποτελεσμάτων του δ' τριμήνου της LVMH, που θεωρείται ο "αντιπρόσωπος" του κλάδου. Ωστόσο, η εταιρεία ανέφερε ένα σχετικά άτονο σύνολο αποτελεσμάτων χθες το απόγευμα", δήλωσε η Mamta Valechha, αναλύτρια διακριτικής ευχέρειας καταναλωτών στην Quilter Cheviot.

Η LVMH την Τρίτη απέδωσε την αύξηση των εσόδων της στη σταθερή ζήτηση εντός του τμήματος επιλεκτικού λιανικού εμπορίου - το οποίο περιλαμβάνει τον λιανοπωλητή Sephora - αρωμάτων και καλλυντικών. Η ανάπτυξη προήλθε επίσης σε γενικές γραμμές από τους καταναλωτές στις ΗΠΑ, την Ευρώπη και την Ιαπωνία, ενώ η ευρύτερη περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού - και κυρίως η Κίνα - υστερούσε.

Ο γαλλικός κολοσσός θεωρείται "βαρόμετρο" για την ευρύτερη βιομηχανία πολυτελείας, η οποία έχει αντιμετωπίσει σημαντικές πιέσεις τα τελευταία χρόνια εν μέσω της πτώσης των πωλήσεων στην Κίνα και των ευρύτερων μακροοικονομικών αντίρροπων ανέμων

"Ενώ η LVMH είδε μια βελτίωση, ήταν λιγότερο έντονη σε σύγκριση με τη Richemont και την Burberry", συνέχισε η Valechha του Quilter Cheviot. "Αν η LVMH ήταν η πρώτη που ανακοίνωνε αποτελέσματα αυτή τη σεζόν, αυτό το σύνολο αποτελεσμάτων θα είχε δημιουργήσει θετική εντύπωση. Ωστόσο, οι ανταγωνιστές της είχαν ήδη θέσει τον πήχη ψηλά, οπότε δεν προκαλεί έκπληξη να βλέπουμε τη μετοχή της να υποχωρεί".

Η μετοχή της LVMH έχει κερδίσει μέχρι στιγμής 14% από την αρχή του έτους μέχρι σήμερα. Νωρίτερα αυτό τον μήνα, ο όμιλος ξεπέρασε τον δανικό φαρμακευτικό κολοσσό Novo Nordisk ανακτώντας τον τίτλο της εταιρείας με την υψηλότερη κεφαλαιοποίηση της Ευρώπης.