Accenture Life Trends 2025: Η σχέση μεταξύ ανθρώπων και τεχνολογίας μεταβάλλεται

Πέμπτη, 28-Νοε-2024 11:52

Accenture Life Trends 2025: Η σχέση μεταξύ ανθρώπων και τεχνολογίας μεταβάλλεται

Περισσότεροι από τους μισούς ανθρώπους αμφισβητούν -περισσότερο από ποτέ- το διαδικτυακό περιεχόμενο, ενώ 62% δηλώνει ότι η εμπιστοσύνη είναι ένας σημαντικός παράγοντας στη διαδικασία επιλογής ενός brand, σύμφωνα με την 18η ετήσια μελέτη Accenture Life Trends.

Η ανταπόκριση των ανθρώπων στις ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις είναι ανάμεικτη. Δεδομένης της αυξημένης χρήσης της τεχνητής νοημοσύνης και της παραγωγικής τεχνητής νοημοσύνης, οι πρόσφατες καινοτομίες επηρεάζουν αναπόφευκτα τις ψηφιακές εμπειρίες όλων. Αν και οι άνθρωποι απολαμβάνουν την ευκολία που προσφέρει η ψηφιακή τεχνολογία, αισθάνονται όλο και μεγαλύτερη ανάγκη να αξιολογούν προσεκτικά τι βλέπουν και τι πιστεύουν, καθώς προσπαθούν να εξισορροπήσουν το ρόλο και τη σημασία της τεχνολογίας στη ζωή τους.

"Καθώς οι νέες τεχνολογίες, όπως η παραγωγική τεχνητή νοημοσύνη, αναδιαμορφώνουν τις καθημερινές εμπειρίες, οι άνθρωποι προσαρμόζουν τον τρόπο που αλληλεπιδρούν για να διατηρήσουν τον έλεγχο", δήλωσε ο Nick Law, creative chairperson της Accenture Song. "Σήμερα, η εμπιστοσύνη στο διαδίκτυο είναι κρίσιμη, με τους ανθρώπους να γίνονται ολοένα και πιο επιφυλακτικοί. Αυτή η αλλαγή επηρεάζει φυσικά τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές αλληλεπιδρούν με τις επιχειρήσεις που διεκδικούν την προσοχή τους".

Η μελέτη Accenture Life Trends εντοπίζει πέντε παγκόσμιες μακροοικονομικές τάσεις που προβλέπουν τη μεταβαλλόμενη δυναμική μεταξύ της τεχνολογίας και των χρηστών, αναδεικνύοντας τόσο τις προκλήσεις όσο και τις ευκαιρίες για τα brands καθώς προσαρμόζουν τις στρατηγικές τους για να ανταποκριθούν στις διαρκώς εξελισσόμενες ανάγκες των καταναλωτών.

"Η σχέση μεταξύ ανθρώπων και τεχνολογίας αναμφισβήτητα μεταβάλλεται και γίνεται ολοένα πιο περίπλοκη", δήλωσε ο David Droga, CEO της Accenture Song. "Ενώ αγκαλιάζουμε τις νέες τεχνολογίες για να προωθήσουμε την ανάπτυξη και τη συνάφεια, δεν πρέπει να παραμελούμε και να υποβιβάζουμε τη σημασία της εμπιστοσύνης και της ανθρώπινης διάστασης". 

Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στη σελίδα της μελέτης Accenture Life Trends, στην εφαρμογή Accenture Foresight και στο Υoutube video