ΗΠΑ: Αύξηση 4,9% στις διαδικτυακές δαπάνες το δίμηνο Νοεμβρίου - Δεκεμβρίου
Πέμπτη, 04-Ιαν-2024 15:01
Οι διαδικτυακές δαπάνες στις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 4,9% κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου του 2023, σύμφωνα με έκθεση της Adobe Analytics που δημοσιεύτηκε σήμερα, καθώς οι μεγάλες προσφορές σε ηλεκτρονικά είδη και είδη ένδυσης, μεταξύ άλλων, έδωσαν ώθηση στην όρεξη των καταναλωτών, όπως μεταδίδει το Reuters.
Oι Αμερικανοί ξόδεψαν περίπου 222,1 δισ. δολ. στο Διαδίκτυο την περίοδο από 1η Νοεμβρίου μέχρι 31 Δεκεμβρίου, ξεπερνώντας την εκτίμηση της Adobe για 221,8 δισ. δολ.
Το 2022, οι διαδικτυακές δαπάνες είχαν αυξηθεί κατά 3,5%.
Οι μεγάλες εκπτώσεις σε πολλά είδη, από τηλεοράσεις, έξυπνα ηχεία και tablet μέχρι αθλητικά είδη και έπιπλα σε μερικές από τις μεγαλύτερες ημέρες αγορών στη χώρα, όπως η Cyber Monday, η Ημέρα των Ευχαριστιών και η Black Friday, ενθάρρυναν τους καταναλωτές να προχωρήσουν σε αγορές.
Οι καταναλωτές βασίστηκαν επίσης στις υπηρεσίες "αγοράστε τώρα, πληρώστε αργότερα", με τη χρήση τις συγκεκριμένης υπηρεσίας να σημειώνει άλμα 14%.
"Σε ένα αβέβαιο περιβάλλον ζήτησης, οι έμποροι στηρίχτηκαν σε εκπτώσεις και ευέλικτους τρόπους πληρωμής για να προσελκύσουν τους αγοραστές αυτή την εορταστική περίοδο", δήλωσε ο Vivek Pandya, επικεφαλής αναλυτής της Adobe Digital Insights.