Η αξία του brand Hyundai ανέρχεται στα 20,4 δισ. δολάρια

Πέμπτη, 21-Δεκ-2023 16:38

Η αξία του brand Hyundai ανέρχεται στα 20,4 δισ. δολάρια

Η Hyundai ανακοίνωσε ότι η αξία του brand Hyundai ανέρχεται στα 20,4 δισεκατομμύρια δολάρια στην κατάταξη "Best Global Brands 2023" της Interbrand, σημειώνοντας ανοδική πορεία για 13 συναπτά έτη.

Η αύξηση αυτή αντιπροσωπεύει την τρίτη υψηλότερη αύξηση μεταξύ 100 μαρκών από έτος σε έτος. Η μάρκα ανέβηκε από την 35η στην 32η θέση της κατάταξης και κατέχει την 6η θέση μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών - βασισμένη κατά κύριο λόγο στην επιταχυνόμενη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση και το όραμα της μελλοντικής κινητικότητας της Hyundai.

Η θετική αξιολόγηση της Interbrand αποδίδεται στις δραστηριότητες της μάρκας σχετικά με την ισότητα και τη βιωσιμότητα καθώς και την ευελιξία της στην ανταπόκριση των μεταβαλλόμενων αναγκών των καταναλωτών.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ