Αυξήθηκαν οι πωλήσεις και ο τζίρος της Unilever στο τρίμηνο
Πέμπτη, 27-Οκτ-2022 10:01
Αυξήθηκαν οι υποκείμενες πωλήσεις και ο τζίρος της Unilever στο γ΄ τρίμηνο, καθώς επισπεύσθηκε η αύξηση των τιμών και οι όγκοι μειώθηκαν, ενώ αναβάθμισε τις εκτιμήσεις για τις πωλήσεις στο έτος.
Η Άγγλο-ολλανδική εταιρεία λιανικής, με brands όπως τα παγωτά Ben & Jerry’s και το σαπούνι Dove, ανέφερε ότι οι τριμηνιαίες υποκείμενες πωλήσεις αυξήθηκαν 11% σε ετήσια βάση και ότι ο τζίρος αυξήθηκε 18% στα 15,8 δισ. Ευρώ, έναντι των 13,5 δισ. Ευρώ πριν από ένα χρόνο.
Για το εννεάμηνο, οι υποκείμενες πωλήσεις αυξήθηκαν 8,9% και ο τζίρος ήταν υψηλότερος κατά 16% στα 45,6 δισ. Ευρώ.
Η αύξηση των τιμών ανήλθε στο 12,5% στο τρίμηνο, με τους όγκους να μειώνονται 1,6%.
Η εταιρεία τόνισε ότι αναμένει αύξηση των υποκείμενων πωλήσεων για το 2022 άνω του 8%, με πιο αρνητική αύξηση όγκου από ό,τι στο εννεάμηνο.
Στα αποτελέσματα εξαμήνου τον Ιούλιο, η Unilever τόνισε πως είδε υποκείμενη αύξηση πωλήσεων πάνω από τις προηγούμενες εκτιμήσεις για 4,5%-6,5%.
Το δ.σ. διατήρησε το μέρισμα στα 42,68 σεντς.
Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας σε δηλώσεις του έκανε λόγο για άλλο ένα τρίμηνο ανάπτυξης σε δύσκολες μακροοικονομικές συνθήκες. Η αύξηση των υποκείμενων πωλήσεων βελτιώθηκε στο 10,6% κυρίως λόγω περαιτέρω αυξήσεων στις τιμές με μόλις μια περιορισμένη επίδραση στον όγκο, "και τώρα αναμένουμε υποκείμενη αύξηση των πωλήσεων το 2022 υψηλότερη του 8%”.
Επίσης, πρόσθεσε ότι οι προοπτικές παγκοσμίως παραμένουν ανάμεικτες, και ότι αναμένει οι προκλήσεις από τον υψηλό πληθωρισμό να επιμείνουν και το 2023