Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 11-Αυγ-2022 09:17

    Disney+: Ξεπέρασαν τις προσδοκίες οι νέες συνδρομές στο β' τρίμηνο

    Disney+: Ξεπέρασαν τις προσδοκίες οι νέες συνδρομές στο β' τρίμηνο
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: 09.25

    Σημαντική αύξηση των συνδρομητών της στο β΄ τρίμηνο του έτους ανακοίνωσε η Disney, οι οποίες μάλιστα ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις των αναλυτών, την ώρα που οι ανταγωνιστές της στη ροή περιεχομένου παλεύουν να διατηρήσουν τον ρυθμό ανάπτυξής τους.

    Ειδικότερα, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, οι συνδρομητές της πλατφόρμας Disney+ αυξήθηκαν στο β΄ τρίμηνο του έτους κατά 14,4 εκατομμύρια και ανήλθαν στα 152,2 εκατομμύρια, με τη συνολική συνδρομητική βάση της εταιρείας που περιλαμβάνει επίσης της υπηρεσίες ESPN+ και Hulu να σκαρφαλώνει στα 221 εκατομμύρια. Αριθμός που δίνει στην Disney την πρώτη θέση από πλευράς συνδρομητών στη ροή περιεχομένου, ξεπερνώντας για πρώτη φορά τον μέχρι πρότινος ηγέτη της αγοράς Netflix.

    Η αύξηση ξεπέρασε σημαντικά τις προβλέψεις των αναλυτών, που ανέμεναν την προσθήκη 10 εκατ. συνδρομητών στην πλατφόρμα της Disney+ στα 147,7 εκατ., με τη συνολική συνδρομητική βάση για όλες τις πλατφόρμες να φτάνει τα 217,8 εκατομμύρια πελάτες, σύμφωνα με τη FactSet.

    Η Disney ωστόσο περιόρισε τις προβλέψεις της για τον ρυθμό αύξησης της συνδρομητικής της βάσης το επόμενο διάστημα, προβλέποντας πλέον αύξηση μεταξύ 135 και 165 εκατ. συνδρομητών στη βασική πλατφόρμα Disney+, με τον συνολικό αριθμό να υπολογίζεται μεταξύ 215 και 245 εκατομμυρίων.

    Σημειώνεται ότι μόλις λίγους μήνες πριν, ο διευθύνων σύμβουλος της Disney, Bob Chapek, έθετε τον πήχη στα 230 έως 260 εκατομμύρια συνδρομητές.

    "Η Disney κερδίζει μερίδιο αγοράς, ενώ το Netflix πασχίζει να προσθέσει περισσότερους συνδρομητές. Η Disney έχει ακόμη περιθώρια να επεκταθεί στις διεθνείς αγορές όπου αναπτύσσεται γρήγορα και προσθέτει συνεχώς νέους πελάτες", δήλωσε ο αναλυτής Χάρις Άνγουορ της εταιρείας Investing.com, σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters.

    Για να προσελκύσει νέους συνδρομητές, η Disney θα προσφέρει από τις 8 Δεκεμβρίου μια νέα συνδρομητική επιλογή με διαφημίσεις, που θα κοστίζει όσο η τωρινή χωρίς διαφημίσεις (7,99 δολάρια μηνιαίως). Οι τιμές συνδρομής του Hulu (που ανήκει κατά το μεγαλύτερο μέρος στη Walt Disney Co) θα αυξηθούν επίσης κατά ένα έως δύο δολάρια τον μήνα τον Δεκέμβριο.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ