Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 28-Ιουν-2022 11:41

    Βρετανία: Η άνοδος του κόστους διαβίωσης στρέφει τους Βρετανούς προς φθηνότερες λύσεις διατροφής

    σουπερ μαρκετ γενικη
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Οι Βρετανοί καταναλωτές στρέφονται προς φθηνότερες εναλλακτικές λύσεις στα ψώνια τους στο σούπερ μάρκετ, προσπαθώντας να αντιμετωπίσουν την εκτόξευση του κόστους διαβίωσης.

    Έρευνα της NielsenIQ έδειξε άνοδο στις πωλήσεις κατεψυγμένου κοτόπουλου (12% σε ετήσια βάση), ρυζιού και δημητριακών (11%). Αύξηση καταγράφουν επίσης τα κονσερβοποιημένα φασόλια και ζυμαρικά (10%), το κονσερβοποιημένο κρέας (9%) και τα ζυμαρικά (31%).

    Αντίθετα, πέφουν οι πωλήσεις μπύρας, κρασιών και οινοπνευματωδών ποτών (9,7%), καθώς και η κατανάλωση άλλων ειδών που δεν είναι απαραίτητα στην διατροφή (6.1%).

    "Οι καταναλωτές αρχίζουν να διαφοροποιούν τις επιλογές τους για να αντιμετωπίσουν την αύξηση του κόστους διαβίωσης. Για ορισμένα νοικοκυριά, η εξοικονόμηση χρημάτων σημαίνει αγορά φθηνότερων προϊόντων", εξηγεί στέλεχος της NielsenIQ. Ορισμένα νοικοκυριά σταματούν να αγοράζουν ορισμένα προϊόντα ή στρέφονται προς φθηνές γερμανικές αλυσίδες όπως οι γερμανικές Aldi και Lidl.

    Η άνοδος του κόστους διαβίωσης προκαλεί επίσης αύξηση κατά 7% των επισκέψεων στα σούπερ μάρκετ και μείωση κατά 12% των online αγορών.

    ΠΗΓΗ: ΑΜΠΕ

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ