Συνεχης ενημερωση

    Κυριακή, 10-Απρ-2022 15:23

    Βρετανία: Συνεχίζονται τα προβλήματα για τις αεροπορικές εταιρείες λόγω της πανδημίας

    Βρετανία: Συνεχίζονται τα προβλήματα για τις αεροπορικές εταιρείες λόγω της πανδημίας
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Συνεχίζονται τα προβλήματα με τις αεροπορικές εταιρείες της Βρετανίας και σήμερα, απειλώντας και την εορταστική περίοδο του Πάσχα. Όπως αναφέρει το Bloomberg αξιωματούχοι προειδοποίησαν για ουρές αργότερα μέσα στην εβδομάδα.

    Τόσο η EasyJet όσο και η British Airways είχαν περισσότερες ακυρώσεις σήμερα, αν και οι αεροπορικές εταιρείες δήλωσαν ότι οι πτήσεις αυτές είχαν ματαιωθεί εκ των προτέρων. Σύμφωνα με τα στοιχεία της FlightAware, η British Airways ακύρωσε το 7% των πτήσεων σήμερα και καθυστέρησε το 9%. Πάνω από το 20% των πτήσεων της EasyJet έχουν καθυστερήσει, σύμφωνα με τα στοιχεία της FlightAware και μια εκπρόσωπος της αεροπορικής εταιρείας δήλωσε ότι 40 πτήσεις ακυρώθηκαν εν όψει της Κυριακής.

    Στο αεροδρόμιο Χίθροου έχει αναπτυχθεί προσωπικό από τη Σκωτία και τη Βόρεια Ιρλανδία για να βοηθήσει στην μείωση των ουρών.

    Οι ταξιδιώτες που περίμεναν χρόνια για την επιστροφή των διακοπών τους στο εξωτερικό βρίσκονται τώρα αντιμέτωποι με ακυρώσεις των ταξιδιών τους την τελευταία στιγμή και μεγάλες ουρές στα αεροδρόμια.

    Οι αεροπορικές εταιρείες που απέλυσαν προσωπικό κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορονοϊού προσπαθούν να προσθέσουν αρκετό προσωπικό, καθώς και να αντιμετωπίσουν τις απουσίες που σχετίζονται με τον κορονοϊό. 

    Τόσο το αεροδρόμιο Heathrow όσο και το αεροδρόμιο Gatwick δήλωσαν ότι αναμένουν σημαντικό αριθμό ταξιδιωτών κατά τη διάρκεια του Πάσχα. Το Heathrow δήλωσε ότι αναπτύσσει επιπλέον προσωπικό εν αναμονή του αριθμού των επιβατών που είχε να δει από τις αρχές Μαρτίου του 2020. 

    Εκπρόσωπος του Gatwick δήλωσε ότι μπορεί να σχηματιστούν ουρές σε περιόδους αιχμής, όπως τα Σαββατοκύριακα και οι διακοπές του Πάσχα. Συνέστησε στους επιβάτες να φτάσουν το νωρίτερο δυνατό που επιτρέπει η αεροπορική τους εταιρεία για check in, συνήθως τρεις ώρες για τις μεγάλες αποστάσεις και δυόμισι για τις μικρές αποστάσεις. 

    Η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας του Ηνωμένου Βασιλείου έστειλε επιστολή στις αεροπορικές εταιρείες νωρίτερα αυτήν την εβδομάδα ζητώντας τους να συνεργαστούν με τα αεροδρόμια για να διαχειριστούν τις ελλείψεις προσωπικού και να διασφαλίσουν ότι η αναστάτωση θα περιοριστεί στο ελάχιστο. 

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ