Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 27-Οκτ-2021 16:23

    CEO Puma: Θέλετε χριστουγεννιάτικα δώρα, αγοράστε τα τώρα

    CEO Puma: Θέλετε χριστουγεννιάτικα δώρα, αγοράστε τα τώρα
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Οι καταναλωτές θα πρέπει να αγοράσουν από τώρα τα χριστουγεννιάτικα δώρα τους, εάν θέλουν να διασφαλίσουν ότι θα πάρουν αυτά που θέλουν, λόγω του χάους που επικρατεί στις παγκόσμιες εφοδιαστικές αλυσίδες, συμβουλεύει ο διευθύνων σύμβουλος της Puma Bjorn Gulden.

    "Τα ράφια στα καταστήματα λιανικής θα είναι πιο άδεια από ό,τι συνήθως κατά τη διάρκεια των χριστουγεννιάτικων αγορών”, δήλωσε ο επικεφαλής της εταιρείας αθλητικής ένδυσης σε επικοινωνία του με δημοσιογράφους.

    Οι έμποροι λιανικού εμπορίου κάνουν σχέδια για την εορταστική περίοδο νωρίτερα από ό,τι συνήθως φέτος, καθώς τα προβλήματα στα λιμάνια και οι ελλείψεις προϊόντων απειλούν να δυσκολέψουν τις χριστουγεννιάτιες αγορές.

    Νωρίτερα αυτόν τον μήνα, εξάλλου, και ο διευθύνων σύμβουλος της Tesco, Ken Murphy, προειδοποίησε εμμέσως για δυσκολίες, δηλώνοντας ότι η μεγαλύτερη αλυσίδα σούπερ μάρκετ της Βρετανίας έχει παραγγείλει 10% περισσότερες γαλοπούλες φέτος και ότι αυξάνει τον αριθμό των κοντέινερ φρέσκων προϊόντων που διακινούνται σιδηροδρομικώς από την Ισπανία για να διασφαλίσει ότι δεν θα "απογοητεύσει” τους πελάτες της.

    Ειδικά, η βιομηχανία υποδημάτων και ένδυσης παλεύουν να καλύψουν τη ζήτηση που παρατηρούνται μετά το κλείσιμο των εργοστασίων στο Βιετνάμ, που ξεκίνησαν από τα τέλη Ιουλίου και συνεχίστηκαν έως τα μέσα Οκτωβρίου. Δεδομένου ότι απαιτούνται συνήθως τρεις μήνες ώστε τα προϊόντα να φτάσουν από τα εργοστάσια στα ράφια των καταστημάτων, ο Gulden σημειώνει ότι η έλλειψη υποδημάτων και ενδυμάτων δεν έχει φανεί ακόμη στην αγορά, αλλά θα γίνει αισθητή το τρέχον τρίμηνο και το επόμενο.

    Παρ’ όλα αυτά, υπάρχουν και λόγοι αισιοδοξίας. Όλα τα εργοστάσια με τα οποία συνεργάζεται η Puma στο νότιο Βιετνάμ είναι πλέον και πάλι ανοιχτά, λειτουργώντας ήδη περίπου στο 70% της παραγωγικότητάς τους όσον αφορά την ένδυση και στο 60% όσον αφορά την υπόδηση. Ο Gulden εκτιμά ότι η παραγωγή θα επανέλθει σε πλήρη λειτουργία εντός των επόμενων εβδομάδων.

    Αύξηση κερδών και πωλήσεων στο γ’  τρίμηνο

    Αυξήθηκαν κέρδη και πωλήσεις της Puma SE στο γ΄ τρίμηνο, καθώς αναβάθμισε μέρος των εκτιμήσεων για το σύνολο της χρήσης.

    Η γερμανική εταιρεία αθλητικών ειδών τόνισε πως τα καθαρά κέρδη στο τρίμηνο αυξήθηκαν στα 143,8 εκατ. ευρώ έναντι των 113,6 εκατ. ευρώ πριν από ένα χρόνο.

    Οι πωλήσεις αυξήθηκαν στα 1,90 δισ. ευρώ από τα 1,58 δισ. ευρώ, με την ισχυρότερη ανάπτυξη στην Αμερική.

    Τα κέρδη προ φόρων και τόκων αυξήθηκαν στα 228,9 εκατ. ευρώ έναντι των 189,5 εκατ. ευρώ πριν από ένα χρόνο, χάρη στην ισχυρή αύξηση των πωλήσεων, στο καλύτερο περιθώριο κερδοφορίας και στον έλεγχο των λειτουργικών δαπανών.

    Ο διευθύνων σύμβουλος Bjorn Gulden, τόνισε πως το τρίμηνο ήταν πολύ ισχυρό αλλά ότι υπήρξαν λειτουργικά προβλήματα.

    Για το σύνολο της χρήσης, η Puma επικαιροποίησε μέρος των εκτιμήσεών της. Οι προσαρμοσμένες πωλήσεις αναμένεται να αυξηθούν τουλάχιστον 25% σε σχέση με τις προηγούμενες εκτιμήσεις για τουλάχιστον 20% αύξηση.

    Τα κέρδη προ φόρων και τόκων για το 2021 αναμένονται στα 450-500 εκατ. ευρώ σε σχέση με την προηγούμενη εκτίμηση για 400-500 εκατ. ευρώ.

    Τα καθαρά κέρδη αναμένεται να βελτιωθούν σημαντικά το 2021.

    "Προβλέπουμε ότι θα συνεχιστεί η ισχυρή ζήτηση για τα προϊόντα μας, αλλά επίσης ότι θα παραμείνουν και τα προβλήματα στον εφοδιασμό, για το υπόλοιπο του έτους”, ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος.

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ