Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 06-Σεπ-2021 10:37

    Havaianas: Διπλασίασε τα καθαρά της έσοδα το β' τρίμηνο του 2021 συγκριτικά με το μέσο όρο των προηγούμενων δέκα ετών

    Havaianas
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Η Alpargatas, ιδιοκτήτρια εταιρεία του brand Havaianas ανακοίνωσε στις 30 Ιουλίου τα αποτελέσματα της για το δεύτερο τρίμηνο του 2021. Τρεις στρατηγικές κατευθύνσεις επηρέασαν την ανάπτυξη του παγκοσμίου ηγέτη στην κατηγορία των ανοιχτών υποδημάτων: η επέκταση στις διεθνείς αγορές, η ενίσχυση των διαδικτυακών καναλιών, και η ανάπτυξη νέων καινοτόμων προϊόντων. "Συνεχίζουμε να παρατηρούμε μεγάλη ζήτηση του brand σε παγκόσμιο επίπεδο, που συμβαδίζει με τις casual τάσεις της μόδας θέτοντας ως προτεραιότητα την άνεση των χρηστών και την αναζήτηση ψηφιακών εμπειριών. Αυτές οι νέες τάσεις έχουν ενδυναμώσει τη Havaianas παγκοσμίως”, ανέφερε ο Πρόεδρος της Alpargatas, Beto Funari. Αυτό έφερε ως αποτέλεσμα, η Havaianas να διπλασιάσει τα καθαρά της έσοδα και το EBITDA της το 2Q21 σε σύγκριση με το μέσο όρο των προηγούμενων δέκα ετών.        

    Αποτελέσματα β΄ τριμήνου

    Τα καθαρά έσοδα για το β' τρίμηνο ήταν 1,095 εκατομμύρια Ρεάλ Βραζιλίας (BRL), σημειώνοντας αύξηση 71% συγκριτικά με το β' τρίμηνο του 2020, με ανάπτυξη σε όλες τις επιχειρηματικές δραστηριότητες. Στη Havaianas τα έσοδα αυξήθηκαν σε όλες τις διεθνείς αγορές. Τα καθαρά έσοδα, με σταθερή ισοτιμία, ήταν R$516 εκατομμύρια (US$100.14 εκκατομύρια), σημειώνοντας αύξηση ~63% σε σχέση με το 2Q20. Η Ευρώπη ξεχώρισε παγκοσμίως, καθώς η ποσότητα αυξήθηκε κατά 38%, και τα έσοδα, με σταθερή ισοτιμία, αυξήθηκαν κατά ~41%, χάρη στην εφαρμογη του RGM (Revenue Growth Management -Διαχείριση Αύξησης Εσόδων). Επιπλέον, ως αποτέλεσμα του μετασχηματισμού των φυσικών καταστημάτων και βάζοντας ως προτεραιότητα τις διαδικτυακές πωλήσεις (DTC και B2B), η Havaianas US σημείωσε αύξηση τόσο στη συνολική ποσότητα (+52% συγκριτικά με το β' τρίμηνο του 2020) όσο και στο EBITDA (+600% συγκριτικά με το β' τρίμηνο του 2020), συμβάλλοντας στην ανάπτυξη και επέκταση στο περιθώριο κέρδους της Havaianas σε διεθνές επίπεδο.       

    Η ψηφιοποίηση αποτελεί ένας από τους στρατηγικούς πυλώνες της εταιρείας, με τις διαδικτυακές πωλήσεις να φτάνουν σε έσοδα τα R$ 220 εκατομμύρια (US$ 42.7 εκατομμύρια), ανάπτυξη τρεις φορές μεγαλύτερη από το β' τρίμηνο του 2019, αντιπροσωπεύοντας το 20% του συνόλου των πωλήσεων και το 38% των διεθνών πωλήσεων. Επιπλέον, η εταιρεία συμπεριέλαβε το 100% των καταστημάτων της στο Omnichannel σε Βραζιλία και Ευρώπη.        

    Τόσο η Havaianas Βραζιλίας όσο και η Havaianas International σημείωσαν αύξηση ρεκόρ στο EBITDA το β' τρίμηνο του 2021. Το EBITDA για το β' τρίμηνο του 2021 ήταν 222 εκατομμύρια Ρεάλ Βραζιλίας, μια αύξηση της τάξεως του 56% συγκριτικά με το 2Q20. Επιπλέον, το περιθώριο EBITDA της Havaianas International έφτασε το 30% το 2ο τρίμηνο του 2021, μια επέκταση 9 περίπου ποσοστιαίων μονάδων σε σύγκριση με το 2ο τρίμηνο του 2020.

    Για τον Πρόεδρο της Alpargatas, Beto Funari, τα αποτελέσματα του 2Q21 αντικατοπτρίζουν την πρόοδο της στρατηγικής επέκτασης σε παγκόσμιο επίπεδο και την πειθαρχία τόσο στην εκτέλεση των στατηγικών πυλώνων που έχει θέσει η εταιρεία, όσο και στην επέκταση των ορίων. "Η εκτέλεση των πρωτοβουλιών του RGM και του ZBB (Zero Base Budget) ενίσχυσαν την ανάπτυξη και κερδοφορία της Alpargatas που είχε ως στόχο την ανάπτυξη και την αποδοτικότητα, μετριάζοντας την αύξηση των τιμών των πρώτων υλών που παρατηρήθηκε στον κλάδο”, αναφέρει ο ίδιος.        

    Το αποτέλεσμα αντικατοπτρίζεται στη βελτίωση της καθαρής χρηματοοικονομικής θέσης κατά R$176 εκατομμύρια (US$34,15) το πρώτο εξάμηνο, κλείνοντας το τρίμηνο με οικονομική θέση R$637 εκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ (US$123,62). "Βρισκόμαστε σε μια πολύ καλή θέση και σίγουροι για την ανάκαμψη του εμπορίου και των υπηρεσιών, επικεντρωμένοι στην επίτευξη σταθερών μακροπρόθεσμων αποτελεσμάτων", τονίζει ο Beto Funari.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ