Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 05-Αυγ-2021 12:00

    WPP: Ανέκαμψε στο επίπεδο του 2019 ένα χρόνο πριν τον στόχο

    WPP: Ανέκαμψε στο επίπεδο του 2019 ένα χρόνο πριν τον στόχο
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Η WPP, η μεγαλύτερη διαφημιστική εταιρεία παγκοσμίως, έχει ανακάμψει στα επίπεδα του 2019 ένα χρόνο πριν από το αρχικό της σχέδιο, καθώς οι πελάτες έσπευσαν να επωφεληθούν από την οικονομική ανάκαμψη από την πανδημία, ενώ και τα έσοδα τριμήνου διαμορφώθηκαν σε υψηλό-ρεκόρ.

    Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι οι καθαρές πωλήσεις αυξήθηκαν 19,3% στο β΄ τρίμηνο, ενώ το ποσό στο εξάμηνο διαμορφώθηκε στα 4,90 δισ. στερλίνες (6,28 δισ. δολάρια), υψηλότερα 11% σε ετήσια βάση και 0,5% από το 2019.

    Η WPP επίσης αναβάθμισε τις εκτιμήσεις για τις υποκείμενες πωλήσεις στο σύνολο της χρήσης, και κάνει λόγο για αύξηση 9%-10% έναντι της αύξησης κατά μεσαίο-μονοψήφιο ποσοστό, με το λειτουργικό περιθώριο στο υψηλότερο επίπεδο της εκτίμησης για 13,5%-14%.

    Η μετοχή της εταιρείας ενισχύεται 3%.

     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ