Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 29-Μαρ-2021 16:43

    Εγκαινιάστηκε η GROHE X, η πρώτη ψηφιακή πλατφόρμα εμπειριών στον χώρο των ειδών υγιεινής

    Εγκαινιάστηκε η GROHE X, η πρώτη ψηφιακή πλατφόρμα εμπειριών στον χώρο των ειδών υγιεινής
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Την πρώτη ψηφιακή πλατφόρμα εμπειριών στον χώρο των ειδών υγιεινής εγκαινίασε η GROHE. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, κατά την εβδομάδα της επίσημης παρουσίασής της, η ψηφιακή πλατφόρμα GROHE X προσέλκυσε το ενδιαφέρον πάνω από 68.000 επισκεπτών από 140 χώρες σε όλον τον κόσμο. Σε αυτό το διάστημα οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ένα πρόγραμμα προσαρμοσμένο στις διαφορετικές τους ανάγκες και ενδιαφέροντα. Μέχρι σήμερα, τα videos και οι live συζητήσεις έχουν συγκεντρώσει πάνω από 70.000 προβολές, ενώ είναι πλέον διαθέσιμα στην πλατφόρμα για όλους τους ενδιαφερόμενους.

    Σημαντική στιγμή και απόδειξη της πρωτοπορίας της GROHE στον τομέα της βιωσιμότητας και των ειδών υγιεινής, ήταν η αποκάλυψη των τεσσάρων best-selling προϊόντων με την απόκτηση της "Cradle to Cradle Certified" Πιστοποίησης. Σε αντίθεση με το γραμμικό μοντέλο συλλογής-χρήσης-απόρριψης, το μοντέλο "Cradle to Cradle" υποστηρίζει την κυκλική οικονομία, δηλαδή ένα προϊόν κατασκευάζεται με τέτοιον τρόπο, έτσι ώστε, στο τέλος της ζωής του, τα εξαρτήματα αυτά να μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη δημιουργία νέων προϊόντων. Αυτή η πιστοποίηση αποτελεί ορόσημο στο ταξίδι βιωσιμότητας της GROHE.

    Η GROHE X διαθέτει επίσης, μια μεγάλη συλλογή από εκπαιδευτικά videos, άρθρα και 360° ξεναγήσεις, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα στους επισκέπτες της να έρθουν σε επαφή με τα νέα προϊόντα GROHE.

    Παράλληλα, η ψηφιακή πλατφόρμα GROHE X ανοίγοντας τον δρόμο για νέους τρόπους αλληλεπίδρασης, δίνει τη δυνατότητα στους συνεργάτες της να χρησιμοποιήσουν την πλατφόρμα για να προγραμματίσουν και να πραγματοποιήσουν ψηφιακές "συναντήσεις" με τους υπεύθυνους πωλήσεων και συνεπώς, να ανταλλάξουν απευθείας πληροφορίες μαζί τους για θέματα που αφορούν ολοκαίνουργια προϊόντα της GROHE και καινοτομίες. Το όραμα της "καθοδήγησης" των καταναλωτών μέσω της πλατφόρμας έχει μέχρι στιγμής οδηγήσει σε ένα αριθμό ρεκόρ με πάνω από 4.000 συναντήσεις πελατών.

    Πηγή: ΑΜΠΕ

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ