Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 04-Μαρ-2021 18:41

    Η Disney δείχνει πώς θα είναι η οικονομία μετά την πανδημία

    Η Disney δείχνει πώς θα είναι η οικονομία μετά την πανδημία
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Όπως πολλές άλλες εταιρείες εν μέσω της πανδημίας, η Disney αναγκάστηκε να κινηθεί ψηφιακά πιο γρήγορα από το αναμενόμενο, σημειώνεται σε άρθρο του αμερικανικού δικτύου CNBC.

    Η τελευταία κίνηση προς αυτόν τον μετασχηματισμό έγινε την Τετάρτη, όταν η εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα κλείσει το 20% των 300 καταστημάτων σε όλο τον κόσμο. Θα ακολουθήσει περαιτέρω κλείσιμο καταστημάτων και ένας άγνωστος αριθμός απολύσεων. Η εταιρεία θα ενισχύσει τον κλάδο ηλεκτρονικού εμπορίου προσφέροντας περισσότερα προϊόντα στον ιστότοπό του ShopDisney.

    Η κίνηση αυτή στέλνει ένα "σήμα" από μια από τις πιο ισχυρές εταιρείες στον χώρο της ψυχαγωγίας ότι οι συνήθειες που ανέπτυξαν οι καταναλωτές κατά τη διάρκεια της πανδημίας - όπως οι διαδικτυακές αγορές - θα παραμείνουν στην αγορά καθώς οι οικονομίες θα ανοίγουν σταδιακά τους επόμενους μήνες.

    Με τα πάρκα και τις κρουαζιέρες της Disney να είναι κλειστά ή να λειτουργούν μερικώς για τουλάχιστον μερικούς μήνες ακόμα, μεγάλο μέρος της προσοχής και των δράσεων της εταιρείας στρέφεται στην υπηρεσία Disney+. Η υπηρεσία μετράει ήδη σχεδόν 95 εκατομμύρια συνδρομητές, πίσω μόνο από το Netflix. Η Disney αναμένει να έχει έως και 260 εκατομμύρια συνδρομητές μέχρι το 2024.

    Η Disney δεν δείχνει σημάδια επιβράδυνσης, καθώς θα κυκλοφορήσει μια πληθώρα σειρών και ταινιών που συνδέονται με τα δημοφιλή franchise της Marvel και των Star Wars. Ήδη σειρές όπως "WandaVision" και "The Mandalorian" αποδείχτηκαν μεγάλες επιτυχίες.

    Η ψηφιακή μετατόπιση της Disney αποτελεί το πρώτο δείγμα για το πώς θα είναι ο κόσμος μετά την πανδημία.

    Τα φυσικά καταστήματα θα εξασθενίσουν ακόμη περισσότερο έναντι των διαδικτυακών αγορών. Πολλές ταινίες που κανονικά θα έπαιζαν στους κινηματογράφους, θα μεταφερθούν στις υπηρεσίες streaming, σημειώνει το δημοσίευμα. Εταιρείες όπως η Disney, η ViacomCBS και η Discovery θα επικεντρώσουν την ενέργειά τους στην προσέλκυση όσο το δυνατόν περισσότερων συνδρομητών για τις νέες υπηρεσίες τους.

    Αν θέλει κανείς να καταλάβει πώς θα είναι η οικονομία μετά την πανδημία, αρκεί απλά να παρατηρήσει τις αλλαγές της Disney εν μέσω πανδημίας, καταλήγει το δημοσίευμα.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ