Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 25-Φεβ-2021 10:21

    GfK: Ανακάμπτει το καταναλωτικό κλίμα τον Μάρτιο στη Γερμανία

    Γερμανία: Συνεχίζεται η μαραθώνια συνεδρίαση ομοσπονδίας-κρατιδίων για επιπλέον μέτρα περιορισμού της πανδημίας
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Το γερμανικό καταναλωτικό κλίμα αναμένεται να ανακάμψει τον Μάρτιο, μετά από την κατάρρευση που προκάλεσε η ενίσχυση των περιορισμών για τον κορονοϊό στην αρχή του έτους, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών GfK.

    "Η πρόσφατη πτώση στον αριθμό των κρουσμάτων και η έναρξη των εμβολιασμών τροφοδοτούν ελπίδες για μια ταχεία χαλάρωση των μέτρων”, ανέφερε ο Rolf Buerkl, της GfK.

    Ο δείκτης καταναλωτικού κλίματος για τον Μάρτιο αναμένεται να αυξηθεί στις -12,9 μονάδες από την αναθεωρημένη μέτρηση των -15,5 μονάδων τον Φεβρουάριο.

    Οι αναλυτές ανέμεναν άνοδο στις -14,5 μονάδες.

    Οι τρεις υποδείκτες της GfK εμφάνισαν κέρδη τον Φεβρουάριο. Τόσο ο δείκτης οικονομικών προσδοκιών και προσδοκιών για το εισόδημα, αντιστάθμισαν τις ζημιές του προηγουμένου μήνα, ενώ ο δείκτης τάσεων για αγορές έχει ανακτήσει περί το ένα πέμπτο των απωλειών.

    Η δυνατότητα αγοράς σημείωσε άνοδο στις 7,4 μονάδες τον Φεβρουάριο από τις 0 μονάδες τον Ιανουάριο, όταν είχε σημειώσει πτώση 37 μονάδων.

    Ο Buerkl τόνισε πως το καταναλωτικό κλίμα στη Γερμανία θα ανακάμψει σημαντικά μόνο όταν λήξει το αυστηρό lockdown και αρχίσουν να λειτουργούν ξανά καταστήματα, ξενοδοχεία και εστιατόρια.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ