Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 22-Φεβ-2021 18:23

    Η PMI ποντάρει στο IQOS

    Η PMI ποντάρει στο IQOS
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Το τελευταίο τρίμηνο του 2020, το IQOS της Philip Morris International (Παπαστράτος) ξεπέρασε σε μερίδιο αγοράς σε αξία το Marlboro. Δηλαδή ένα νέο σχετικά προϊόν -στην Ελλάδα κυκλοφόρησε πριν από τρία και κάτι χρόνια- κατάφερε να υποσκελίσει το βαρύ "πυροβολικό” στην αγορά των καπνικών προϊόντων του πολυεθνικού κολοσσού. 

    Και απ’ ό,τι φαίνεται αυτό είναι μόνον η αρχή, αφού ο στόχος της Philip Morris International και κατ’ επέκταση της Παπαστράτος είναι έως το 2025 τα καπνικά προϊόντα χωρίς καύση να αντιπροσωπεύουν πάνω από το 50% των συνολικών καθαρών εσόδων της PMI, όπως είπε η διοίκηση της κατά τη διάρκεια της Ημέρας Επενδυτή 2021 που μεταδόθηκε διαδικτυακά από τα κεντρικά της στη Λωζάννη.

    Ο προηγούμενος στόχος κινούνταν σε ένα εύρος 38% έως 42% και αναθεωρήθηκε προς τα πάνω από τη μέχρι σήμερα πορεία του IQOS. 

    Πρόκειται για έναν φιλόδοξο στόχο, όχι άπιαστο, εκτιμούν στα κεντρικά της Philip Morris International. Για να επιτευχθεί αυτό το milestone η PMI πρόκειται να ενισχύσει περαιτέρω το χαρτοφυλάκιο των καινοτόμων καπνικών προϊόντων χωρίς καύση. Στο πλαίσιο αυτό, κατά τη διάρκεια της Ημέρας Επενδυτή 2021 η διοίκηση της, ανακοίνωσε την κυκλοφορία το δεύτερο εξάμηνο του έτους του IQOS ILUMA, της επόμενης γενιάς προϊόντων θέρμανσης καπνού IQOS που χρησιμοποιούν την νέα τεχνολογία επαγωγής Smartcore. Επίσης εντός του έτους θα κυκλοφορήσει σε 20 ακόμη αγορές, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας, το IQOS VEEV, προϊόν e-vapor τεχνολογίας MESH, ενώ ο στόχος είναι έως το 2025 να βρίσκεται σε 100 αγορές από 64 αγορές που κυκλοφορεί σήμερα. 

    "Ξεκινάμε την επόμενη φάση ανάπτυξής μας, μεταβαίνοντας περαιτέρω σε μια καλύτερη, πιο βιώσιμη επιχειρηματική δραστηριότητα, δίνοντας έμφαση στην ανάπτυξη της κατηγορίας προϊόντων θέρμανσης καπνού και αξιοποιώντας το κορυφαίο εμπορικό μας μοντέλο, το οποίο θέτει τον καταναλωτή στο επίκεντρο, προκειμένου να στρέψουμε περισσότερους ενήλικες καπνιστές, που επιλέγουν να συνεχίσουν το κάπνισμα, στα προϊόντα μας χωρίς καύση”, είπε ο Διευθύνων Σύμβουλος της PMI, André Calantzopoulos. Και συμπλήρωσε "στοχεύουμε να είμαστε μια εταιρεία η πλειοψηφία των προϊόντων της οποίας θα είναι, έως το 2025, χωρίς καύση. Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία για να πραγματοποήσουμε το όραμά μας για ένα μέλλον χωρίς καπνό τσιγάρου, προς όφελος των ενηλίκων που διαφορετικά θα συνέχιζαν να καπνίζουν, της κοινωνίας, της εταιρείας και των μετόχων μας".

    Το IQOS έχει αναδειχθεί σε ένα από τα πέντε κορυφαία brands νικοτίνης παγκοσμίως – με σχεδόν 7 δισεκατομμύρια δολάρια σε καθαρά έσοδα και πάνω από 17 εκατομμύρια χρήστες σε 64 αγορές.

    Κατά τη διάρκεια της Ημέρας του Επενδυτή, η διοίκηση της PMI παρουσίασε στους μετόχους τους βασικούς στόχους της για την περίοδο 2021-2023, συμπεριλαμβανομένων των καθαρών εσόδων και της προσαρμοσμένης συνολικής ετήσιας οργανικής ανάπτυξης diluted EPS άνω του 5% και του 9%, αντίστοιχα, του όγκου πωλήσεων θερμαινόμενων μονάδων καπνού για το 2023 που κυμαίνεται μεταξύ 140 και 160 δισεκατομμυρίων μονάδων, τα περίπου δυο δισ. δολάρια σε ετήσια εξοικονόμηση μικτού κόστους έως το 2023 και τα περίπου 35 δισ. δολ. συνολικών λειτουργικών ταμειακών ροών κατά την τριετία με τις ισχύουσες συναλλαγματικές ισοτιμίες.

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ