Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 22-Φεβ-2021 11:48

    Το Groupe Renault και η Faurecia συνεργάζονται στην αποθήκευση του υδρογόνου

    Το Groupe Renault και η Faurecia συνεργάζονται στην αποθήκευση του υδρογόνου
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Η χρήση του υδρογόνου σαν καύσιμο των αυτοκινήτων αποκτά μεγαλύτερη αξία λόγω της προσπάθειας μείωσης των εκπομπών επικίνδυνων ρύπων.

    Οι προσπάθειες των κατασκευαστών αυτοκινήτων περιλαμβάνουν και την αξιοποίηση των κυψελών καυσίμου, οι οποίες είναι το κέντρο ενός συστήματος το οποίο χρησιμοποιεί το υδρογόνο ως καύσιμο. Αναλαμβάνουν τη μετατροπή του καυσίμου σε χρήσιμη ηλεκτρική ενέργεια. Το αυτοκίνητο τροφοδοτείται με υγρό υδρογόνο από ειδικούς σταθμούς ανεφοδιασμού και όταν ο οδηγός ενεργοποιήσει τον κινητήρα, οι κυψέλες καυσίμου αναλαμβάνουν την ένωση του υδρογόνου με το οξυγόνο που υπάρχει σε αφθονία στην ατμόσφαιρα.

    Από την αντίδραση των δυο στοιχείων προκύπτει ποσότητα ηλεκτρικής ενέργειας και καθαρό νερό. Η ποσότητα της ηλεκτρικής ενέργειας τροφοδοτεί τις μπαταρίες του αυτοκινήτου και στη συνέχεια κινεί τον ηλεκτρικό κινητήρα του αυτοκινήτου.

    Επομένως, το υδρογόνο, εξασφαλίζει το ηλεκτρικό ρεύμα που απαιτείται για να κινηθεί το αυτοκίνητο χωρίς να προσθέτει ρύπους σίτο περιβάλλον. Το καθαρό νερό αποβάλλεται είτε συγκεντρώνεται για να χρησιμοποιηθεί για το πότισμα του κήπου ή άλλες χρήσεις.

    Η πρώτη κυψέλη καυσίμου φτιάχτηκε από τον Sir William Grove, το 1839. Ωστόσο η συστηματική έρευνα πάνω σε αυτές άρχισε μόλις τη δεκαετία του 1960, όταν η NASA χρησιμοποίησε κυψέλες καυσίμου στα διαστημικά σκάφη των προγραμμάτων Τζέμινι και Απόλλων, ως φθηνότερη λύση από την ηλιακή ενέργεια.

    Η Faurecia και η Groupe Renault ανακοίνωσαν την απόφασή τους να συνεργαστούν σε συστήματα αποθήκευσης υδρογόνου για ελαφρά επαγγελματικά οχήματα υδρογόνου.

    Από τα τέλη του 2021, η Faurecia θα παρέχει συστήματα αποθήκευσης υδρογόνου για έναν πρώτο στόλο ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων. Αυτά τα συστήματα θα αναπτυχθούν και θα παραχθούν στο παγκόσμιο κέντρο εμπειρογνωμοσύνης του στο Bavans της Γαλλίας. Η αύξηση της παραγωγής θα επεκταθεί σε ένα νέο εργοστάσιο αφιερωμένο σε συστήματα αποθήκευσης υδρογόνου που κατασκευάζει η Faurecia στο Allenjoie της Γαλλίας.

    "Αυτή η εταιρική σχέση είναι μια σημαντική απεικόνιση του κοινού μας οράματος για την επέκταση της χρήσης υδρογόνου ως ακρογωνιαίου λίθου της ενεργειακής μετάβασης και ως μια λύση για την κινητικότητα μηδενικών εκπομπών. Η τεχνολογία ηλεκτρικών οχημάτων κυψελών καυσίμου αναμένεται να γίνει σημαντική στο συνδυασμό κινητήρα έως το 2030, και ως εκ τούτου η Faurecia αφιερώνει σημαντικούς πόρους για να επιταχύνει την ανάπτυξή της", δήλωσε ο Mathias Miedreich, εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Faurecia Clean Mobility.

    "Αυτή η συνεργασία σε συστήματα αποθήκευσης υδρογόνου ενσωματώνεται στη στρατηγική μας για να προσφέρουμε λύσεις H2 έτοιμες για αγορά για ελαφρά επαγγελματικά οχήματα και στοχεύουμε πάνω από 30% μερίδιο αυτής της ταχέως αναπτυσσόμενης αγοράς στην Ευρώπη. Υποστηρίζει τη φιλοδοξία που μοιράζεται ο συνεργάτης μας, Plug Power, για τη δημιουργία μιας μοναδικής αλυσίδας αξίας πράσινου υδρογόνου και κυψελών καυσίμου από άκρο σε άκρο και νέων δραστηριοτήτων δημιουργίας αξίας στη Γαλλία...", δήλωσε ο Gilles le Borgne, εκτελεστικός αντιπρόεδρος Engineering Groupe Renault.

    Το Groupe Renault, περιλαμβάνει τις εξής μάρκες, Renault, Dacia, Nissan και τη Mitsubishi Motors, Lada, Alpine και Mobilize. Προσφέρει βιώσιμες και καινοτόμες λύσεις κινητικότητας. Έχει παρουσία σε περισσότερες από 130 χώρες, απασχολεί σήμερα περισσότερους από 180.000 ανθρώπους και πούλησε 2,95 εκατ. οχήματα το 2020.

    Έχει δεσμευτεί για έναν φιλόδοξο μετασχηματισμό, επικεντρώνεται στην ανάπτυξη νέων τεχνολογιών και υπηρεσιών και σε μια νέα γκάμα ακόμη πιο ανταγωνιστικών, ισορροπημένων και ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Σύμφωνα με τις περιβαλλοντικές προκλήσεις, η φιλοδοξία του Ομίλου είναι να επιτύχει την ουδετερότητα του άνθρακα στην Ευρώπη έως το 2050.

    Η Faurecia, ιδρύθηκε το 1997, έχει εξελιχθεί σε σημαντικό παίκτη στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία. Με 248 βιομηχανικούς χώρους, 37 κέντρα Ε & Α και 115.500 υπαλλήλους σε 37 χώρες, η είναι παγκόσμιος ηγέτης στους τέσσερις τομείς δραστηριότητάς της: Καθίσματα, εσωτερικοί χώροι, Clarion Electronics και Clean Mobility. Η Faurecia έχει εστιάσει την τεχνολογική της στρατηγική στην παροχή λύσεων για το "Cockpit of the Future" και το "Sustainable Mobility". Το 2019, ο Όμιλος σημείωσε πωλήσεις 17,8 δισ. ευρώ. Η Faurecia είναι εισηγμένη στο χρηματιστήριο Euronext Paris.

    ΠΗΓΗ: ΑΜΠΕ

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ