Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 16-Φεβ-2021 20:57

    Η Amazon εξαγόρασε τη Selz, θέλοντας να θωρακιστεί έναντι της Shopify

    Η Amazon εξαγόρασε τη Selz, θέλοντας να θωρακιστεί έναντι της Shopify
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    H Amazon προέβη πρόσφατα στην εξαγορά της Selz, μιας εταιρείας που αναπτύσσει εργαλεία με στόχο να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να στήσουν τα δικά τους διαδικτυακά καταστήματα.

    Συγκεκριμένα, ο κολοσσός του ηλεκτρονικού εμπορίου απέκτησε "αθόρυβα” τη Selz στις 15 Ιανουαρίου, καθώς δεν προέβη καν σε σχετική ανακοίνωση, με την είδηση να γίνεται γνωστή από την ανάρτηση που έκανε στο ιστολόγιό της η Selz.

    "Έχουμε υπογράψει συμφωνία για την εξαγορά μας από την Amazon και ανυπομονούμε να συνεργαστούμε μαζί τους καθώς συνεχίζουμε να κατασκευάζουμε εύχρηστα εργαλεία για επιχειρηματίες", έγραψε ο Martin Rushe, CEO και ιδρυτής της πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου, σε μια ανάρτηση στο ιστολόγιο της Selz.

    Την εξαγορά επιβεβαίωσε στη συνέχεια και εκπρόσωπος της Amazon, χωρίς ωστόσο να αποκαλύψει τους όρους της συμφωνίας.

    Η κίνηση της Amazon φαίνεται ότι εντάσσεται στην προσπάθεια της εταιρείας να θωρακίσει τη θέση της έναντι της ανόδου που καταγράφει η Shopify. Τους τελευταίους μήνες εξάλλου, ο διευθύνων σύμβουλος της Amazon, Jeff Bezos, έχει στρέψει την προσοχή του στο Shopify, την οποία θεωρεί ανταγωνιστή καθώς η πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου έχει δει τη δραστηριότητά της να εκτοξεύεται κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

    Η Amazon είχε παλαιότερα μια αντίστοιχη του Shopify υπηρεσία, την Amazon Webstore, η οποία επέτρεπε σε μικρές επιχειρήσεις να φτιάξουν τα δικά τους διαδικτυακά καταστήματα χρησιμοποιώντας την τεχνολογία της Amazon. Ωστόσο, ο κολοσσός έκλεισε την Amazon Webstore το 2015.

    Το κενό αυτό φαίνεται ότι πάει να καλύψει τώρα μέσω της εξαγοράς της Selz, η οποία πραγματοποιήθηκε σε μια περίοδο κατά την οποία οι τρίτες επιχειρήσεις που πωλούν τα προϊόντα τους μέσω της πλατφόρμας της Amazon συνεχίζουν να καταγράφουν σημαντική άνοδο. Οι πωλήσεις τρίτων στην πλατφόρμα της Amazon αντιπροσωπεύουν πλέον πάνω από το ήμισυ των ηλεκτρονικών πωλήσεων του κολοσσού.

    Η παροχή περισσότερων εργαλείων για τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις που θα τις βοηθήσουν να εισέλθουν γρηγορότερα στον ψηφιακό κόσμο θα μπορούσε να προσφέρει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην Amazon έναντι της Shopify και της εταιρείας λογισμικού ηλεκτρονικού εμπορίου BigCommerce.

    Η Selz ιδρύθηκε το 2013 και εδρεύει στο Σίδνεϊ της Αυστραλίας και παρέχει στις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις μια πλατφόρμα για να ξεκινήσουν τα δικά τους διαδικτυακά καταστήματα και να προσθέσουν διαδικτυακές επιλογές πληρωμής σε υπάρχοντες ιστότοπους, μεταξύ άλλων εργαλείων. Η εταιρεία απασχολεί λιγότερα από 50 άτομα, σύμφωνα με το LinkedIn.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ