Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 16-Φεβ-2021 15:18

    Η General Mills παρουσίασε την αναπτυξιακή της στρατηγική

    Η General Mills παρουσίασε την αναπτυξιακή της στρατηγική
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Η General Mills παρουσίασε την αναπτυξιακή της στρατηγική, Accelerate, που θα εστιάζει σε πέντε κατηγορίες: δημητριακά, τροφές για κατοικίδια, πααγωτά, σνακ και μεξικάνικο φαγητό.

    Αυτές οι πλατφόρμες αντιστοιχούν στο 45% των καθαρών πωλήσεων της General mills στη χρήση 2020.

    Υπενθυμίζεται ότι στα brands της εταιρείας περιλαμβάνονται τα cheerios, Haagen-Dazs κ.α.

    Η εταιρεία στρέφει επίσης την προσοχή της σε οκτώ αγορές, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, Καναδά και Γαλλίας.

    Επιβεβαίωσε δε τις εκτιμήσεις για το γ΄ τρίμηνο χρήσης, αναφορικά με τις οργανικές καθαρές πωλήσεις αντίστοιχες με το β΄ τρίμηνο.

     

     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ