Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 03-Φεβ-2021 15:34

    Sony: Οι πωλήσεις του PS5 εκτίναξαν 20% τα λειτουργικά κέρδη για το δ΄ τρίμηνο

    Sony: Οι πωλήσεις του PS5 εκτίναξαν 20% τα λειτουργικά κέρδη για το δ΄ τρίμηνο
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Ο ιαπωνικός τεχνολογικός γίγαντας Sony ανακοίνωσε σήμερα υψηλότερη του αναμενόμενου αύξηση των κερδών της τάξης του 20% για το δ΄ τρίμηνο και αναβάθμισε τις προβλέψεις για το σύνολο του τρέχοντος έτους χάρη στις πωλήσεις της νέας του κονσόλας PlayStation 5 που ανήλθαν σε 4,5 εκατομμύρια μονάδων μέσα στο τρίμηνο που τελείωσε.

    Τα λειτουργικά έσοδα για το τρίμηνο Οκτωβρίου-Δεκεμβρίου ανήλθαν σε 359,2 δισ. γεν (3,42 δισ. δολάρια) από 300 δισ. γεν την ίδια περίοδο πριν από έναν χρόνο. Οι αναλυτές έκαναν λόγο για κέρδη μόνο 179 δισ. γεν.

    Η Sony αναβάθμισε τις προβλέψεις της σχετικά με τα λειτουργικά κέρδη για τους 12 μήνες έως τον Μάρτιο 2021 στα 940 δισ. γεν από τα 700 δισ. γεν που είχε ανακοινώσει προηγουμένως. Η πρόβλεψη αυτή ξεπερνά κατά πολύ τις εκτιμήσεις των αναλυτών για κέρδη 812,9 δισ. γεν.

    Σε ό,τι αφορά στις πωλήσεις στο τμήμα παιχνιδιών αυτές αυξήθηκαν 40% στα 883,2 δισ. γιεν, βοηθούμενες από την κυκλοφορία της κονσόλας PS5 αλλά και πωλήσεων λογισμικού παιχνιδιών τον Νοέμβριο.

    Η Sony κυκλοφόρησε το PS5 - τον διάδοχο της κονσόλας PlayStation 4 - στις 12 Νοεμβρίου, ελπίζοντας να πείσει τους gamers να αγοράσουν την κονσόλα της επόμενης γενιάς, με βελτιωμένα γραφικά, απόδοση και αποκλειστικούς τίτλους που δεν θα μπορούσαν να βρουν στους ανταγωνιστές της Sony.

    Η εταιρεία αναμένει πωλήσεις 17,8 εκατομμύριων μονάδων μέχρι το τέλος του 2021, σύμφωνα με την Omdia, και 63,9 εκατομμύριων έως το 2024. Εν τω μεταξύ, οι πωλήσεις της κονσόλας επόμενης γενιάς της Microsoft αναμένεται να φθάσουν τα 12,1 εκατομμύρια μονάδες φέτος και 41,8 εκατομμύρια έως το 2024. 

    "Αναμένουμε ότι η ζήτηση θα παραμείνει ισχυρή για το 2021", δήλωσε ο Steven Bailey, κύριος αναλυτής για τα παιχνίδια της Omdia, στο CNBC.

    Η Sony κερδίζει στη μάχη των παιχνιδιών. Η Microsoft καθυστέρει, ωστόσο επενδύει στο περιεχόμενο σε μια προσπάθεια να καλύψει την απόσταση από την Sony. Η εταιρεία συμφώνησε πρόσφατα να εξαγοράσει την Bethesda Softworks, την εταιρεία που έχει δημιουργήσει  δημοφιλή franchise παιχνίδια όπως το Fallout και το The Elder Scrolls.

    Η Microsoft ανέστειλε το λανσάρισμα του πολυαναμενόμενου παιχνιδιού Halo Infinite μετά από παράπονα σχετικά με την ποιότητα των γραφικών του παιχνιδιού. Το Halo Infinite επρόκειτο κυκλοφορήσει μαζί με τις κονσόλες Xbox Series X και S της Microsoft στις 10 Νοεμβρίου, αλλά σύμφωνα με τον προγραμματισμό της εταιρείας αυτό θα γίνει αργότερα φέτος.
     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ