Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 26-Ιαν-2021 17:26

    Honor: Νέα στρατηγική με προσήλωση πάντα στην καινοτομία

    Honor: Νέα στρατηγική με προσήλωση πάντα στην καινοτομία
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Τη νέα της στρατηγική ως ανεξάρτητη πλέον εταιρεία παρουσίασε σε διεθνές επίπεδο η Honor.

    Τη νέα της στρατηγική ως ανεξάρτητη πλέον εταιρεία παρουσίασε σε διεθνές επίπεδο η Honor.

    Όπως επισήμανε ο διευθύνων σύμβουλος της Honor George Zhao, με αφορμή την παρουσίαση της νέας στρατηγικής, η εταιρεία παραμένει προσηλωμένη στην καινοτομία και την έρευνα και ανάπτυξη (R&D). Σήμερα, όπως είπε, το εργατικό της δυναμικό αποτελείται από σχεδόν 8.000 ανθρώπους, με αρμοδιότητες που καλύπτουν τη διαδικασία παραγωγής και διανομής από την αρχή μέχρι το τέλος ενώ ποσοστό μεγαλύτερο του 50% εργάζεται για το R&D. Η Honor, με 3.000 κέντρα εξυπηρέτησης και 43 τηλεφωνικά κέντρα εξυπηρέτησης (call center) σε 82 χώρες. διαθέτει επίσης πέντε μεγάλα κέντρα έρευνας και καινοτομίας και περισσότερα από 100 εργαστήρια καινοτομίας ανά τον κόσμο, πρόσθεσε.

    Όπως ανέφερε ο CEO της Honor, με βάση τις ανάγκες των καταναλωτών παγκοσμίως, η εταιρία έχει την ευελιξία και την ανεξαρτησία να διαλέξει τις καλύτερες λύσεις για την παγκόσμια γραμμή παραγωγής της. Σε αυτή τη λογική, έχει ήδη επιβεβαιώσει συνεργασίες με προμηθευτές που πρωταγωνιστούν στον τομέα τους, όπως η AMD, η Intel, η MediaTek, η Micron Technology, η Microsoft, η Qualcomm, η Samsung, η SK Hynix και η Sony. Κάθε προϊόν της Honor περνάει αυστηρούς ελέγχους ποιότητας για να εξασφαλιστεί η ασφάλεια και η αξιοπιστία του και λαμβάνονται παγκόσμιες πιστοποιήσεις προτού βγουν στην αγορά.

    O CEO της Honor ανακοίνωσε επίσης μία σειρά νέων προϊόντων για το 2021, συμπεριλαμβανομένου και του Honor ONOR View40, επισημαίνοντας γενικότερα ότι η εταιρία φιλοδοξεί να πρωτοστατήσει στην παγκόσμια αγορά τεχνολογίας.

    ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ