Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 22-Οκτ-2020 17:55

    Σε "ελληνικό" από "τουρκικό" μετονόμασε το burger της η σαουδαραβική αλυσίδα Herfy

    Σε "ελληνικό" από "τουρκικό" μετονόμασε το burger της η σαουδαραβική αλυσίδα Herfy
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Στην μετονομασία του "Τουρκικού Burger" σε "Ελληνικό Burger" προχώρησε η  σαουδαραβική πολυεθνική αλυσίδα ταχυφαγείων Herfy, μία από τις μεγαλύτερες στη Μέση Ανατολή, σε μια εκδήλωση της έντονης ψυχρότητας που έχει ενσκήψει στις σχέσεις του βασιλείου του Κόλπου με την Τουρκία του προέδρου Ταγίπ Ερντογάν. 

    Το σύμβολο του συγκεκριμένου burger μέχρι σήμερα ήταν ένα οθωμανικό φέσι πάνω από ένα μαύρο μουστάκι.

    Το έδεσμα είναι ακριβώς το ίδιο, με μόνη διαφορά το όνομα και τη νέα, μειωμένη τιμή του.

    "Είναι το ίδιο ακριβώς", διαβεβαίωνε τους πελάτες - σύμφωνα με το πρακτορείο Bloomberg - o εργαζόμενος στα Herfy, Mahmood Bassyoni, δίνοντάς τους μάλιστα να δοκιμάσουν από την πικάντικη σως προκειμένου να επιβεβαιώσουν του λόγου το αληθές.

    Σύμφωνα με το Bloomberg, η συγκεκριμένη αλλαγή στο μενού της σαουδαραβικής αλυσίδας είναι μόνον μία από τις εκδηλώσεις του εμπορικού πολέμου Ριάντ και Άγκυρας, με τις σχέσεις των δύο πλευρών να έχουν επιδεινωθεί σφόδρα τα τελευταία χρόνια, ειδικά μετά τη δολοφονία του Σαουδάραβα δημοσιογράφου Τζαμάλ Κασόγκι εντός του σαουδαραβικού προξενείου στην Κωνσταντινούπολη.

    Τούρκοι επιχειρηματίες δηλώνουν ότι οι σαουδαραβικές αρχές εμποδίζουν την είσοδο των τουρκικών προϊόντων στο βασίλειο, πράγμα που το Ριάντ διαψεύδει.

    Ο επικεφαλής των εμπορικών επιμελητηρίων της Σ. Αραβίας Ajlan Al-Ajlan έχει καλέσει ανοικτά σε γενικό μποϊκοτάζ όχι μόνο των τουρκικών προϊόντων, αλλά και των ταξιδίων Σαουδαράβων στην Τουρκία, αλλά των επενδύσεων σε τουρκικό έδαφος, λόγω "της συνεχιζόμενης εχθρότητας που δείχνει η τουρκική κυβέρνηση προς τους ηγέτες και τη χώρα μας".

    Φιλοκυβερνητικοί λογαριασμοί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ενισχύουν τα σχετικά καλέσματα, με αποτέλεσμα η καμπάνια πλέον να μην έχει απλώς ένα hashtag, αλλά και ένα logo.

    "Ένας πραγματικός πολίτης δεν περιμένει την απόφαση της κυβέρνησης για να δράσει", έγραψε ο Salman Aldosary, Σαουδάραβας αρθρογράφος ο οποίος βρίσκεται κοντά στις απόψεις της ηγεσίας του βασιλείου.

    Η Σαουδική Αραβία αποτελεί την 15η μεγαλύτερη εξαγωγική αγορά για την Τουρκία, με εξαγωγές χαλιών, υφασμάτων, χημικών, σιτηρών, επίπλων και χάλυβα που αντιστοιχούν σε 1,91 δισ. δολ. τους πρώτους οκτώ μήνες του 2020.

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ