Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 27-Αυγ-2020 11:11

    WPP: Εμφάνισε ζημιές προ φόρων στο α΄ εξάμηνο

    WPP: Εμφάνισε ζημιές προ φόρων στο α΄ εξάμηνο
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Η WPP Plc ανακοίνωσε ότι οι συγκρίσιμες πωλήσεις μειώθηκαν 15% στο β΄ τρίμηνο καθώς οι πελάτες της περιόρισαν τον προϋπολογισμό για τις διαφημίσεις και εμφάνισε ζημιές προ φόρων στο εξάμηνο.

    Ο μεγαλύτερος διαφημιστικός όμιλος παγκοσμίως ανακοίνωσε ότι οι συγκρίσιμες πωλήσεις μειώθηκαν 9,2% σε ετήσια βάση.

    Οι συγκρίσιμες πωλήσεις για το σύνολο της χρήσης και το λειτουργικό περιθώριο για το σύνολο της χρήσης, αναμένεται να βρεθεί εντός των εκτιμήσεων των αναλυτών.

    Επί του παρόντος, οι αναλυτές αναμένουν ότι οι συγκρίσιμες πωλήσεις της WPP θα μειωθούν 10%-11,5% και το λειτουργικό της περιθώριο θα διαμορφωθεί μεταξύ 10,4%-11,5%.

    Η WPP τόνισε πως η πανδημία οδήγησε σε επαναξιολόγηση της αξίας των εξαγορών, με αποτέλεσμα να αναλάβει απομειώσεις  2,7 δισ. στερλίνων (3,57 δισ. δολάρια).

    Για το α΄ εξάμηνο η εταιρεία εμφάνισε προ φόρων ζημιές 2,58 δισ. στερλίνων σε σχέση με τα κέρδη των 409 εκατ. στερλίνων πριν από ένα χρόνο.

    Τα έσοδα στο εξάμηνο μειώθηκαν 12% στα 5,58 δισ. στερλίνες. Η εταιρεία ανακοίνωσε προμέρισμα 10 πενών ανά μετοχή, χαμηλότερα από τις 22,7 πένες πριν από ένα χρόνο, ενώ τόνισε πως το πρόγραμμά της για την αγορά ίδιων μετοχών είναι σε αναθεώρηση.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ