Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 26-Ιουν-2020 23:33

    Η απώλεια πελατών αναγκάζει το Facebook να "μπλοκάρει" τις διαφημίσεις που προωθούν τη ρητορική μίσους

    Η απώλεια πελατών αναγκάζει το Facebook να "μπλοκάρει" τις διαφημίσεις που προωθούν τη ρητορική μίσους
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Ο διευθύνων σύμβουλος του Facebook Mark Zuckerberg ανακοίνωσε την Παρασκευή ότι το κοινωνικό δίκτυο προχωρά σε αναθεώρηση της πολιτικής του όσον αφορά τις διαφημίσεις προκειμένου να μην "ανεβαίνουν” πλέον στην πλατφόρμα του διαφημίσεις που προωθούν τη ρητορική μίσους.

    Με βάση τη νέα πολιτική, το Facebook θα απαγορεύει διαφημίσεις που ισχυρίζονται ότι άτομα συγκεκριμένης φυλής, εθνικότητας, υπηκοότητας, κάστας, φύλου, σεξουαλικού προσανατολισμού ή μετανάστες αποτελούν απειλή για την ασφάλεια ή την υγεία οποιουδήποτε άλλου, σύμφωνα με όσα δήλωσε ο Zuckerberg.

    "Δεσμεύομαι να διασφαλίσω ότι το Facebook θα παραμείνει ένα μέρος όπου οι άνθρωποι μπορούν να να συζητήσουν σημαντικά θέματα. Ωστόσο, αντιτίθεμαι στο μίσος ή σε οτιδήποτε προκαλεί βία ή καταστέλλει την ψήφο, και δεσμευόμαστε να κατεβάσουμε αυτό το περιεχόμενο, ανεξάρτητα από πού προέρχεται", δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του κοινωνικού δικτύου.

    Επιπλέον, ο Zuckerberg τόνισε ότι το Facebook θα κάνει περισσότερα για να προστατεύσει τους μετανάστες, τους πρόσφυγες και τους αιτούντες άσυλο από διαφημίσεις που υποδηλώνουν ότι είναι κατώτεροι από άλλες ομάδες ανθρώπων ή από διαφημίσεις που εκφράζουν περιφρόνηση, απόρριψη ή αηδία ως προς αυτούς.

    Ο επικεφαλής του Facebook προχώρησε στην απόφαση αυτή και τις σχετικές δηλώσεις υπό τον φόβο απώλειας διαφημιστικών εσόδων, δεδομένου ότι σχεδόν 100 μεγάλες φίρμες ανακοίνωσαν ότι θα αποσύρουν τις διαφημίσεις τους από το κοινωνικό δίκτυο τον Ιούλιο, ίσως και περισσότερο, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας #StopHateForProfit. 

    Το κίνημα τονίζει "την επαναλαμβανόμενη αποτυχία του Facebook να αντιμετωπίσει ουσιαστικά τον πολλαπλασιασμό της ρητορικής μίσους στις πλατφόρμες του". 

    Αξίζει να σημειωθεί ότι μεταξύ των επιχειρήσεων που "μποϊκοτάρουν” το Facebook περιλαμβάνονται κολοσσοί όπως η Unilever και η Verizon, αλλά και πολλές μικρότερες εταιρείες όπως oi Patagonia, REI, το Lending Club και The North Face, σύμφωνα με μια λίστα από τη Sleeping Giants. 

    Σημειώνεται ότι στη συνεδρίαση της Παρασκευής η μετοχή του Facebook κατέγραψε απώλειες της τάξης του 8,2%.

    Επιπλέον, ο Zuckerberg ανακοίνωσε ότι το Facebook θα επισημαίνει πλέον περιεχόμενο που αποφασίζει να παρουσιάσει στην πλατφόρμα του επειδή θεωρείται άξιο δημοσίευσης και αξιόλογο για το δημόσιο συμφέρον, ακόμη και αν παραβιάζει την πολιτική της εταιρείας. Όπως εξήγησε, οι χρήστες του Facebook που προσπαθούν να μοιραστούν αυτό το περιεχόμενο θα λαμβάνουν μήνυμα που θα τους ενημερώνει ότι το περιεχόμενο που μοιράζονται ενδέχεται να παραβιάζει την πολιτική της εταιρείας. Το Twitter είχε μια παρόμοια πολιτική να αφήνει tweets που θεωρεί άξια δημοσίευσης, ιδιαίτερα tweets από παγκόσμιους ηγέτες. Αυτά τα tweets επισημαίνονται ανάλογα.

    "Συχνά, το να βλέπεις σχόλια πολιτικών είναι προς το δημόσιο συμφέρον και με τον ίδιο τρόπο που τα πρακτορεία ειδήσεων θα αναφέρουν αυτό που λέει ένας πολιτικός, πιστεύουμε ότι οι άνθρωποι πρέπει γενικά να μπορούν να το δουν μόνοι τους στις πλατφόρμες μας", δήλωσε ο Zuckerberg.

    Αυτή η απόφαση για προσθήκη "ετικετών” έρχεται αφού το Facebook δέχθηκε έντονη κριτική από τους υπαλλήλους του για την άρνηση λογοκρισίας ή εποπτείας μιας ανάρτησης του προέδρου Trump στα τέλη Μαΐου. Σε αυτό το post, ο Τραμπ είπε "όταν ξεκινούν οι λεϊλασίες, ξεκινούν οι πυροβολισμοί”, αναφερόμενος στους διαδηλωτές του κινήματος Black Lives Matter. Ορισμένοι υπάλληλοι του Facebook δήλωσαν ότι η ανάρτηση παραβίαζε τα κοινοτικά πρότυπα του Facebook, τα οποία δεν επιτρέπουν περιεχόμενο που υποκινεί βία.

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ