Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 10-Ιουν-2020 16:28

    Η Starbucks έχασε έσοδα 3 δισ. δολαρίων το τελευταίο τρίμηνο ελέω κορονοϊού

    Η Starbucks έχασε έσοδα 3 δισ. δολαρίων το τελευταίο τρίμηνο ελέω κορονοϊού
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Ζημίες στο τρίτο τρίμηνο της τρέχουσας χρήσης αναμένει η αλυσίδα καφεστιατορίων Starbucks, καθώς εκτιμά ότι έχει απωλέσει έως και 3 δισ. δολάρια μέχρι σήμερα λόγω της πανδημίας του κορονοϊού.

    Οι μετοχές της εταιρείας υποχωρούν 2% στις προσυνεδριακές συναλλαγές, ενώ η μετοχή από την αρχή του έτους έχει σημειώσει πτώση 8%, με την κεφαλαιοποίηση της εταιρείας να διαμορφώνεται στα 92,4 δισ. δολαρίων.

    Πιο συγκεκριμένα, η Starbucks, που πήρε πίσω τις εκτιμήσεις της που έκανε τον Απρίλιο, αναμένει πλέον ζημίες ύψους 64 σεντς ανά μετοχή και προσαρμοσμένες ζημίες ανά μετοχή από 55 έως 70 σεντς το τρίμηνο. Ωστόσο, η εταιρεία εκτιμά ότι τα οικονομικά μεγέθη της στο τέταρτο τρίμηνο θα βελτιωθούν, προβλέποντας καθαρά έσοδα ανά μετοχή 11 έως 36 σεντς και προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή ύψους 15 έως 40 σέντς.

    Για το σύνολο της χρήσης, η εταιρεία αναμένει ότι οι πωλήσεις ιδίων καταστημάτων στις ΗΠΑ και στην Κίνα θα σημειώσουν πτώση της τάξης του 10%-20%. Στο τέταρτο τρίμηνο του έτους, εκτιμά ότι οι πωλήσεις ιδίων καταστημάτων στην Κίνα θα σημειώσουν μηδενική μεταβολή, ενώ αντίθετα στις ΗΠΑ εκτιμά ότι θα παραμείνουν και το τελευταίο τρίμηνο του έτους αρνητικές.

    Σημειώνεται ότι οι πωλήσεις ιδίων καταστημάτων στις ΗΠΑ κατέγραψαν "βουτιά” 43% τον Μάιο, καθώς η εταιρεία άνοιξε εκ νέου τα καταστήματά της αλλά με μειωμένο ωράριο. Ειδικότερα, μέχρι το τέλος του μήνα, η αλυσίδα είχε ανοίξει και πάλι το 91% των καταστημάτων της στις ΗΠΑ, περιορίζοντας τις απώλειες εσόδων κατά την τελευταία εβδομάδα του Μαΐου στο 32%. Πλέον, έχει ανοίξει το 95% των σημείων πώλησης της εταιρείας, με την πλειοψηφία των υπολειπόμενων κλειστών καταστημάτων θα βρίσκονται στη Νέα Υόρκη.

    Σε ό,τι αφορά την Κίνα, οι πωλήσεις ιδίων καταστημάτων υποχώρησαν τον Μάιο κατά 21%, βελτιωμένες συγκριτικά με την πτώση 32% που κατέγραψαν τον Απρίλιο. Την τελευταία εβδομάδα του Μαΐου, οι πωλήσεις ήταν μειωμένες κατά 14% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ