Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 07-Μαϊ-2020 11:36

    "Πέταξαν" οι online πωλήσεις της μητρικής της ΑΒ στο τρίμηνο

    "Πέταξαν" οι online πωλήσεις της μητρικής της ΑΒ στο τρίμηνο
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    της Αλεξάνδρας Γκίτση

    Παρά το γεγονός ότι η εν Ελλάδι θυγατρική του ομίλου Ahold Delhaize, η ΑΒ Βασιλόπουλος, αντιμετώπισε σοβαρά προβλήματα στην online εξυπηρέτηση των καταναλωτών της, σε επίπεδο ομίλου οι online πωλήσεις αυξήθηκαν 30% και οι καθαρές online πωλήσεις 37,7%.

    Από τα 18,2 δις. ευρώ τζίρου που παρήγαγε ο όμιλος το πρώτο τρίμηνο, το 5,48% ή 998 εκατ. ευρώ προήλθε από το online κανάλι με τις καθαρές online πωλήσεις καταναλωτών να αγγίζουν τα 1,345 δις. ευρώ.

    Όπως αναφέρεται στο σημερινό report της Ahold – Delhaize για την πορεία της το πρώτο τρίμηνο, όλες οι χώρες στην Ευρώπη παρουσίασαν υψηλότερη από την κανονική ζήτηση, αν και στις χώρες της Κεντρικής και Νοτιοανατολικής Ευρώπης, η ζήτηση αυξήθηκε ελαφρώς ταχύτερα από το συνολικό τμήμα. 

    Στην Ευρώπη οι πωλήσεις του ομίλου αυξήθηκαν 11% στα 6,211 δισ. ευρώ. Από αυτές το 8,69% ή 540 εκατ. ευρώ αφορούσαν online πωλήσεις ενώ οι καθαρές online πωλήσεις καταναλωτών ύψους 749 εκατ. ευρώ αντιπροσωπεύουν το 12,05% των συνολικών.

    Οι καθαρές πωλήσεις του ομίλου ανήλθαν σε 18,2 δις. ευρώ, αύξηση 14,7% ή 12,7% σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες, ενώ χωρίς την επίδραση των καυσίμων η ανάπτυξη στις ΗΠΑ και στην Ευρώπη, άγγιξε το 13,8% και 9,8%, αντίστοιχα.

    Τα λειτουργικά έσοδα ανήλθαν στα 964 εκατ. ευρώ, αύξηση 40% σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες και το λειτουργικό περιθώριο στο 5,3%, αύξηση 0,9% μονάδες από το προηγούμενο έτος.

    Με αφορμή την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων του ομίλου Ahold – Delhaize ο Frans Muller, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του, δήλωσε "σαφώς, η απόδοση των πωλήσεών μας στο πρώτο τρίμηνο σε όλες τις γεωγραφικές περιοχές επηρεάστηκε από την άνευ προηγουμένου ζήτηση που προκλήθηκε από το ξέσπασμα του COVID-19".

    Σε ό,τι αφορά το κόστος; Αυτό λέει ο Muller "θα επηρεάσει σημαντικά τα επόμενα τρίμηνα. Ωστόσο, διατηρούμε την πρόβλεψή μας για ολόκληρο το έτος ότι το υποκείμενο λειτουργικό περιθώριο του ομίλου μας θα ευθυγραμμιστεί σε γενικές γραμμές με το 2019".

    "Θα συνεχίσουμε να παρακολουθούμε και να μαθαίνουμε από τις αλλαγές στα πρότυπα και τη συμπεριφορά των καταναλωτικών αγορών. Παρόλο που είναι ακόμη πολύ νωρίς για να μάθουμε ποιες μετατοπίσεις θα προκύψουν από την κρίση COVID-19, συνεχίζουμε να δίνουμε προτεραιότητα στις επενδύσεις στο ψηφιακό και πολυκαναλικό δίκτυο”, σημειώνει. 

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ