Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 27-Φεβ-2020 11:48

    WPP: Υποχώρησαν τα μεγέθη στο δ΄ τρίμηνο

    WPP: Υποχώρησαν τα μεγέθη στο δ΄ τρίμηνο
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Η WPP, η μεγαλύτερη διαφημιστική εταιρεία παγκοσμίως, ανακοίνωσε ότι θα θέσει στόχο ήπια οργανική ανάπτυξη και περιθώριο κερδοφορίας το 2020, μετά από την υποχώρηση των μεγεθών στο δ΄ τρίμηνο.

    Ο βρετανικός όμιλος ανακοίνωσε πτώση 1,9% στα οργανικά έσοδα, μείον το κόστος μετάβασης σε σχέση με την αύξηση 0,5% που καταγράφηκε στο προηγούμενο τρίμηνο.

    Για το έτος, ο όμιλος ανακοίνωσε πτώση των οργανικών πωλήσεων κατά 1,6%, στις οποίες δεν περιλαμβάνεται η εταιρεία δεδομένων Kantar, αφού πούλησε ένα μεγάλο ποσοστό της μονάδας στην Bain Capital.

    Η εταιρεία επίσης επαναδιατύπωσε τους στόχους για το 2021 για την επίτευξη οργανικής αύξησης αντίστοιχης με τους ομολόγους της, και περιθώριο λειτουργικής κερδοφορίας τουλάχιστον 15%.

    Η WPP έχει περάσει μια δύσκολη τριετία αφότου έχασε δουλειές από μεγάλους πελάτες όπως την Ford και την American Express στις ΗΠΑ.

    Ενώ οι αποδόσεις της άρχισαν να βελτιώνονται, οι μετοχές της έχουν υποχωρήσει περισσότερο από 50% από τον Μάρτιο του 2017.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ