Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 24-Ιουλ-2019 16:33

    Facebook: Πρόστιμο-ρεκόρ $5 δισ. από την Επιτροπή Εμπορίου των ΗΠΑ

    Facebook: Πρόστιμο-ρεκόρ $5 δισ. από την Επιτροπή Εμπορίου των ΗΠΑ
    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Η Facebook Inc. συμφώνησε να πληρώσει πρόστιμο-ρεκόρ 5 δισ. δολ. και δεσμεύτηκε να βελτιώσει τις πρακτικές της για την προστασία των προσωπικών δεδομένων των πελατών της στο πλαίσιο ενός διακανονισμού με την Επιτροπή Εμπορίου των ΗΠΑ μετά τις μαζικές διαρροές δεδομένων που έπληξαν τον κολοσσό των κοινωνικών δικτύων τους προηγούμενους μήνες.

    "Το πρόστιμο των 5 δισ. δολ. κατά του Facebook είναι το μεγαλύτερο που έχει ποτέ επιβληθεί σε αμερικανική εταιρεία για παραβιάσεις που αφορούν την ιδιωτική ζωή πελατών και σχεδόν 20 φορές μεγαλύτερο από το μεγαλύτερο πρόστιμο που έχει επιβληθεί παγκοσμίως", αναφέρει η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου (FTC) σε ανακοίνωση που έδωσε στη δημοσιότητα.

    "Είναι ένα από τα μεγαλύτερα πρόστιμα που επιβλήθηκαν ποτέ από την αμερικανική κυβέρνηση για οποιαδήποτε παραβίαση", πρόσθεσε.

    Στο πλαίσιο του διακανονισμού, ο ιδρυτής και επικεφαλής της εταιρείας Mark Zuckerberg θα πρέπει να πιστοποιήσει ότι η εταιρεία του συμμορφώνεται με τους νέους κανονισμούς για την προστασία προσωπικών δεδομένων, ενώ μπορεί να γνωρίσει αστικές και ποινικές κυρώσεις για ψευδείς διαβεβαιώσεις.

    Ο διακανονισμός ακολουθεί την έρευνα των ομοσπονδιακών αρχών μετά το ξέσπασμα του σκανδάλου παραβίασης της ιδιωτικότητας των χρηστών το 2018, με την εμπλοκή της βρετανικής εταιρείας Cambridge Analytica, με αντικείμενο το εάν η Facebook παραβίασε διάταγμα  της FTC του 2011 που απαιτούσε από την εταιρεία να δίδει στους πελάτες της σαφή ειδοποίηση και να λαμβάνει ρητή συγκατάθεσή τους προτού μοιραστεί προσωπικά τους δεδομένα.

    Στο πλαίσιο του διακανονισμού η εταιρεία θα πρέπει επίσης να δημιουργήσει μία νέα επιτροπή στο Διοικητικό της Συμβούλιο που θα παρακολουθεί τις πρακτικές στο θέμα της ιδιωτικότητας των χρηστών.

    Οι αποφάσεις της Επιτροπή Εμπορίου των ΗΠΑ δεν ήταν πάντως ομόφωνες, με τους Δημοκρατικούς να ζητούν αυστηρότερες κυρώσεις κατά της εταιρείας και του ιδρυτή της για τις παραλείψεις τους στην προστασία των προσωπικών δεδομένων των χρηστών.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ