Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 01-Μαρ-2019 11:45

    WPP: Αναμένει ένα δύσκολο 2019

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    WPP: Αναμένει ένα δύσκολο 2019

    Η WPP ανακοίνωσε πως αναμένει το 2019 να είναι δύσκολο, ιδιαίτερα στο α΄ εξάμηνο, καθώς οι απώλειες πελατών οδήγησαν σε χαμηλότερες συγκρίσιμες πωλήσεις στο προηγούμενο έτος.

    Η μεγαλύτερη διαφημιστική εταιρεία παγκοσμίως ανακοίνωσε ότι αναμένει συγκρίσιμες πωλήσεις μειωμένες κατά 1,5%-2% αυτό το έτος.

    Η εταιρεία τόνισε ότι αντιμετωπίζει ισχυρότερες πιέσεις στο α΄ εξάμηνο, λόγω της απώλειας πελατών το 2018.

    Στο δ΄ τρίμηνο, οι συγκρίσιμες καθαρές πωλήσεις της WPP μειώθηκαν 0,7%, υπερβαίνοντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών για πτώση 1,5%, σύμφωνα με τις συγκλίνουσες εκτιμήσεις.

    Συνολικά για το 2018 οι συγκρίσιμες πωλήσεις υποχώρησαν 0,4%, έναντι εκτιμήσεων των αναλυτών για πτώση των πωλήσεων κατά 0,6%.

    Τα προ φόρων κέρδη για τη χρήση μειώθηκαν 31% στις 1,46 δισ. στερλίνες (1,94 δισ. δολάρια) από τις 2,11 δισ. στερλίνες το 2017.

    Τα καθαρά κέρδη μειώθηκαν 42% στις 1,06 δισ. στερλίνες.

     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων