Private Cloud Solution για την Manessis Travel από τη Barphone: Call Center & Intelligent Routing

Πέμπτη, 02-Νοε-2023 16:29

Private Cloud Solution για την Manessis Travel από τη Barphone: Call Center & Intelligent Routing

Η Manessis Travel αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους ταξιδιωτικούς οργανισμούς της Ελλάδας, προσφέροντας εδώ και 35 χρόνια ολοκληρωμένες υπηρεσίες με σεβασμό στις ανάγκες του σύγχρονου ταξιδιώτη. Συνεργάζεται με τις μεγαλύτερες αεροπορικές και ακτοπλοϊκές εταιρείες της χώρας αλλά και παγκοσμίως, καθώς και με τις σημαντικότερες ξενοδοχειακές μονάδες. Παραμένοντας πιστή στη διαχρονική θεμελιώδη αρχή της, "Πρώτα ο Ταξιδιώτης", η Manessis Travel είναι καθημερινά στην πρώτη γραμμή της εξυπηρέτησης των ταξιδιωτών, διατηρώντας την ποιότητα και την ποικιλία των υπηρεσιών της.

Στοχεύοντας στην παροχή της καλύτερης εμπειρίας για τον πελάτη, η Manessis Travel αναζήτησε μία σύγχρονη λύση προκειμένου να αντικαταστήσει τα παλαιά τηλεφωνικά κέντρα στα πέντε σημεία παρουσίας της εταιρείας στην Αττική. Ένα από τα ζητούμενα ήταν η λύση να φιλοξενείται εκτός των γραφείων της εταιρείας, σε ένα σύγχρονο data center, να είναι ευέλικτη, επεκτάσιμη και ικανή να υποστηρίξει τις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες των χρηστών της, όπως αυτές εμφανίστηκαν την περίοδο της πανδημίας (τηλεργασία), μία ενοποιημένη λύση δηλαδή, κοινή για όλα τα σημεία παρουσίας της εταιρείας, καθώς και για εργασία του ανθρώπινου δυναμικού της από το σπίτι με την ίδια εμπειρία για τον χρήστη και τον τελικό πελάτη.

Η έγκαιρη αναγνώριση της ανάγκης για αναβάθμιση της λειτουργίας του Call Center του οργανισμού με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη, οδήγησε την Manessis Travel να αναζητήσει έναν εξειδικευμένο συνεργάτη ώστε να αναλάβει το Call Center Reporting και Recording και την εφαρμογή έξυπνων στρατηγικών δρομολόγησης στο τηλεφωνικό κέντρο. Ο άμεσα επωφελούμενος είναι ο τελικός πελάτης, ο οποίος απολαμβάνει την βελτιστοποιημένη έξυπνη δρομολόγηση κλήσεων, καθώς δρομολογούνται γρήγορα στους σωστούς agents.

Στρατηγικός συνεργάτης στην υλοποίηση αυτή είναι η Barphone, η οποία πρότεινε ως ιδανική λύση το Avaya IP Office και Avaya Call Reporting, καθώς πρόκειται για μία ισχυρή και ενοποιημένη λύση επικοινωνίας με προηγμένες λειτουργικότητες στο τηλεφωνικό κέντρο.

Προκειμένου να αποφευχθεί η διακοπή των λειτουργικών εργασιών του οργανισμού, η νέα λύση εγκαταστάθηκε και δοκιμάστηκε ενώ το παλαιό τηλεφωνικό κέντρο ήταν ακόμα σε λειτουργία. Αυτό σίγουρα βοήθησε στην αποφυγή απώλειας δεδομένων και έδωσε την ευκαιρία στους χρήστες να εξοικειωθούν με το νέο σύστημα πριν την πλήρη εφαρμογή του.

Ως λύση ενοποιημένης επικοινωνίας (Unified Communications), το νέο τηλεφωνικό κέντρο εξόπλισε το προσωπικό́ της Manessis Travel με μία ποικιλία δυνατοτήτων, όπως απομακρυσμένη πρόσβαση, αναμονή κλήσεων  και  συνδεσιμότητα IP. H συνδεσιμότητα IP, για παράδειγμα, καθώς χρησιμοποιεί τη δομημένη καλωδίωση του δικτύου, εξάλειψε την ανάγκη για την παλιά τηλεφωνική καλωδίωση.

Χρησιμοποιώντας την λύση  Avaya IP Office Server Edition και Avaya Call Reporting, η Manessis Travel  εφήρμοσε έξυπνες ροές κλήσεων και προσαρμοσμένες στρατηγικές δρομολόγησης, έτσι ώστε να επιταχύνει την αλληλεπίδραση με τους πελάτες της και να βελτιώσει την εμπειρία και την αποτελεσματικότητα των χρηστών της. Η βασική απαίτηση για ένα κοινό για όλους και  ενοποιημένο περιβάλλον εργασίας υλοποιήθηκε για όλα τα σημεία λειτουργίας του ταξιδιωτικού οργανισμού (υπάρχοντα και μελλοντικά), καθώς επίσης ενσωματώθηκε και η λύση για εργασία από το σπίτι οποιαδήποτε στιγμή και για όποιον χρήστη το επιθυμεί. Επιπλέον, η καλύτερη διαχείριση των εισερχομένων κλήσεων με την χρήση του Avaya Call Reporting μείωσε σημαντικά́ τον αριθμό́ των αναπάντητων κλήσεων.

Η λειτουργία όλης της λύσης σε ένα σύγχρονο και πανίσχυρο Data Center όπως αυτό της Digital Realty, του μεγαλύτερου παρόχου λύσεων cloud και carrier-neutral κέντρων δεδομένων παγκοσμίως, δίνει στους ανθρώπους της Manessis Travel την δυνατότητα να λειτουργούν  συνεχώς και αδιαλείπτως από οπουδήποτε, αφού μπορούν να είναι από παντού συνδεδεμένοι με την νέα τηλεπικοινωνιακή λύση. Σύμφωνα με τον κύριο Τάσο Δαμαλά, IT Manager στη Manessis Travel, "Με την εγκατάσταση της Private Cloud λύσης Avaya CC & UC από την Barphone στον ταξιδιωτικό μας οργανισμό, αυξήθηκε η παραγωγικότητα και βελτιώθηκε η εσωτερική και εξωτερική επικοινωνία, αφού παρέχει στους χρήστες εξελιγμένες δυνατότητες λειτουργίας και reporting. Με το νέο τηλεφωνικό κέντρο, οι εργαζόμενοι της εταιρείας είναι πλέον πιο αποτελεσματικοί και ευέλικτοι αφού δεν εξαρτώνται από τη συσκευή του γραφείου τους και μπορούν να είναι συνεχώς και από παντού συνδεδεμένοι με αυτό.”

Η Barphone, με την πολυετή εμπειρία της στον κλάδο των Τηλεπικοινωνιών και λύσεων Contact Center & Unified  Communications, ανταποκρίθηκε άμεσα στις ανάγκες της Manessis Travel και πρότεινε την κατάλληλη λύση για την επίτευξη των στόχων του οργανισμού. Όπως αναφέρει ο κύριος Νικολόπουλος, Key Account Manager και υπεύθυνος για την υλοποίηση του έργου, "Η Barphone συνεργάζεται ολοένα και περισσότερο με τους πελάτες της για να μεταμορφώσει ολόκληρο το επιχειρηματικό τους μοντέλο, ενσωματώνοντας υπηρεσίες, προχωρώντας στην αυτοματοποίηση μέσω δεδομένων σε πραγματικό χρόνο και στοχεύοντας στην επίτευξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος.”