Πέμπτη, 05-Ιαν-2023 11:30
To αυτόνομο Hyundai Ioniq 5 Robotaxi κυκλοφορεί στο Las Vegas

Αν βρεθείς στο Las Vegas κάποια στιγμή και καλέσεις ταξί, μην παραξενευτείς αν δεν έχει οδηγό. Το λέμε διότι αν βρεθείς στο Las Vegas είναι πολύ πιθανό να πιεις ένα ποτήρι παραπάνω, οπότε μην νομίζεις πως υπάρχει οδηγός, αλλά εσύ δεν τον βλέπεις για λόγους που αφορούν την έλλειψη νηφαλιότητας. Η Hyundai έχει στείλει τα Robotaxi της, τα οποία βασίζονται στο Ioniq 5 στην παγκόσμια πρωτεύουσα του τζόγου αλλά έχει πολύ καλή δικαιολογία για την επιλογή της αυτή.
Σε εποχές προ πανδημίας τα ιστορικά υψηλά του las Vegas σε προσέλκυση τουριστών είχαν οριοθετήσει το σχετικό ρεκόρ στα 42.5 εκατομμύρια επισκεπτών. Οι σχεδόν ακατάπαυστες μεταφορές που λαμβάνουν χώρα στην λαμπερή πόλη της Νεβάδα, μαζί με το γεγονός πως εκατομμύρια τουρίστες μετακινούνται επίσης ακατάπαυστα, μέρα και νύχτα, δημιουργούν τις δύσκολες συνθήκες που καλείται να αντιμετωπίσει ένα αυτόνομο αυτοκίνητο. Αν προσθέσει κανείς και το γεγονός πως στα πεζοδρόμια του Vegas μπορεί να συναντήσει κανείς οποιασδήποτε ενδυμασίας και υπαίθριας δραστηριότητας, άτομα, όπως γλαφυρα απεικονίζεται στο video αλλά και το οτι ανά πάσα ώρα και στιγμή μπορεί κάποιος να βρεθεί στο διάβα του αυτοκινήτου, όπως προσθέτουμε ευθαρσώς εμείς, τότε οι προκλήσεις μοιάζουν εντυπωσιακά πολυποίκιλες.
Για όλα τα παραπάνω το Hyundai Ioniq 5 Robotaxi έχει περάσει τους προηγούμενους μήνες κινούμενο, μόνο του, στους δρόμους του Las Vegas. Στόχος είναι να εξελιχθεί όσο το δυνατόν περισσότερο και να διευρύνει την παρουσία του και σε άλλες μεγάλες πόλεις της Αμερικής. Για παράδειγμα οι Κορεάτες ανακοίνωσα ήδη την είσοδο των Ioniq 5 Robotaxi στο κλείνον άστυ του Los Angeles.
Στο πλαίσιο αυτό, το Robotaxi μαθαίνει ήδη πώς να κινείται στους στενούς και ανισόπεδους δρόμους της Βοστώνης, να πλοηγείται στους δρόμους του Σαν Ντιέγκο με την υπηρεσία σιδηροδρόμων και τους προστατευμένους ποδηλατόδρομους και να διαχειρίζεται την κυκλοφορία στην αντίθετη πλευρά οδήγησης της Σιγκαπούρης. Εκτός από μια σειρά αισθητήρων και λογισμικού που παρέχουν ασφαλή λειτουργία χωρίς οδηγό, τα αυτόνομα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι επίσης ασφαλέστερα για το περιβάλλον. Το Ioniq 5 Robotaxi έχει μηδενικές εκπομπές καυσαερίων.
Πηγή TopGear
Αν αυτό που βλέπεις σου θυμίζει κάτι είναι γιατί η σχεδιαστική παράδοση της Citroen έχει μεταφερθεί υπέροχα σε αυτήν την οικονομική λιμουζίνα.
Ανώνυμος αγοραστής πλήρωσε 130.000 ευρώ σε δημοπρασία της Ιαπωνίας για να αγοράσει ένα συλλεκτικό Toyota GRMN Yaris.
H Porsche άφησε τον εαυτό της ελεύθερο από κανονισμούς και εμπορικές προσταγές και δημιούργησε την Vision 357 ως μια ωδή στην πρώτη Porsche 356.
To E-Lion Project είναι η ονομασία του πλάνου της Peugeot στην πορεία προς τον πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας της..
Στη Sant'Agata αν βρεθείς να ξέρεις ότι μετά από μια σημαντική ανακαίνιση ξανάνοιξε το μουσείο της Lamborghini και αξίζει να το δεις. Μέχρι να πας μπορείς να απολαύσεις τις εικόνες.
Αυτή είναι μια μεγάλη συζήτηση που μόλις άνοιξε μετά την απόφαση εταιρείας με κρουαζεριόπλοια να μην μεταφέρουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Και θα δεις ότι ο λόγος είναι σοβαρός.
Αυτό και αν είναι "είδηση βόμβα". Η Suzuki ετοιμάζει ηλεκτρικό Jimny για την ευρωπαική αγορά και αυτό είναι ένα υπέροχο νέο για όσους το αγαπούν αλλά λόγω ρύπων το στερήθηκαν.
Επιβλητική εμφάνιση, τεχνολογία αιχμής και εξαιρετική ποιότητα είναι τα κύρια χαρακτηριστικά της αμιγώς ηλεκτρικής i7, του κορυφαίου sedean της BMW.
3 με 4 εκατομμύρια ευρώ υπολογίζεται ότι θα αποφέρει η ιδιωτική δημοπρασία αυτής της Mercedes SLR Stirling Moss που είναι ό,τι πιο ακραίο έχουν να επιδείξουν τα 00s της αυτοκίνησης.
Ναι, είναι πρωτότυπο αυτό το ηλεκτρικό off road κουπέ SUV που μόλις παρουσιάστηκε αλλά δες το καλά γιατί έτσι θα είναι το εσωτερικό των Audi σε -πολύ- λίγα χρόνια.
Ελαφρύτερη και ισχυρότερη από την Μ3 Competition, η Μ3 CS είναι ένα 4θυρο sedan υψηλών επιδόσεων.
Σε λίγο καιρό θα δούμε πώς θα είναι η 6η γενιά του Renault Espace και τώρα είναι η τέλεια αφορμή να κάνουμε μια αναδρομή στις 5 γενιές ενός αυτοκινήτου που ταυτίστηκε με τον όρο MPV
Μια διαρροή που όταν τη μάθαμε δεν μας έκανε καμία εντύπωση. Ήταν σχεδόν αναμενόμενο αλλά έχουμε μεγάλη περιέργεια να δούμε πώς θα το κάνει η Ferrari.
Έζησε σχεδόν 30 χρόνια ως πολυμορφικό αλλά τώρα που έρχεται η 6η γενιά του θα είναι SUV 5 και 7 θέσεων και μάλλον με κάποιο σύστημα ηλεκτροκίνησης.
Λογικά η Volkswagen ποντάρει πολλά πάνω στο ηλεκτρικό ID.7 που μπορείς να πεις ότι είναι ο ηλεκτρικός απόγονος του Passat. Κυκλοφόρησαν και οι πρώτες εικόνες του εσωτερικού.
Η δημοπρασία του οίκου Mecum στο Kissimmee της Φλόριντα ξεπέρασε για δεύτερη συνεχόμενη φορά τα 200 εκατομμύρια δολάρια και αυτό είναι ρεκόρ