Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 12-Σεπ-2022 11:37

    Αυτή η restomod Porsche 912 είναι μόλις 750 κιλά

    Αυτή η restomod Porsche 912 είναι μόλις 750 κιλά
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Συνήθως όταν μιλάμε για αυτοκίνητα -ή όταν παρακολουθούμε κάποιον μικρότερο να παίζει υπερατού- όσο πιο μεγάλος είναι ο αριθμός τόσο κερδίζεις. Ισχύει για όλα; Προφανώς και όχι. Στα αυτοκίνητα υπάρχει ένα νούμερο που όταν είναι μικρό είσαι σίγουρα πολλαπλά κερδισμένος: είναι αυτό του βάρους. Όσο μικρότερο τόσο το καλύτερο.  Με αυτή την αφορμή ας μιλήσουμε και για την Porsche 912 και συγκεκριμένα για την restomod Kamm 912c.

    H "911 του φτωχού"; Ας γελάσω

    Λοιπόν, επειδή υπάρχει λιγότερο βάρος -2 λιγότεροι κύλινδροι αφού- μετά τον πίσω άξονα, είναι ελαφρύτερες και καλύτερα ισορροπημένες. Έτσι λένε τουλάχιστον οι οδηγοί Porsche 912, όταν τους ρωτούν γιατί δεν έχουν Porsche 911.

    Ή μάλλον, έτσι λένε οι οδηγοί της 912, ακόμα και αν δεν γίνουν δέκτες της παρaπάνω ερώτησης. Κάθε πνιγμένο μειδίαμα για την "911 του φτωχού" πάει περίπατο με την Kamm 912c - κοστίζει 323.000 ευρώ, έχει τον ίδιο κυβισμό με την αρχική 911 στα 2,0 λίτρα και αποδίδει τόση ή και περισσότερη ισχύ από οποιαδήποτε από τις αρχικές 911 της δεκαετίας του 1960, εκτός από την εξαιρετικά σπάνια 911R.

    TopGear

    Μιλώντας για την 911R, είχε περίπου 210 ίππους και ζύγιζε περίπου 800 κιλά -λογική μείωση σε σχέση με τον έναν τόνο που ζύγιζε μια κανονική 911. Η 912c, από την άλλη πλευρά, ζυγίζει 750 κιλά, χάρη σε εκτεταμένα ανθρακονήματα εσωτερικά και εξωτερικά, παράθυρα Lexan και ελαφριά χαλιά. Έτσι, ο αερόψυκτος τετρακύλινδρος 2,0 λίτρων των 170 ίππων της ελβετικής JPS Aircooled δίνει στην 912c 227 ίππους ανά τόνο -λιγότερο από τους 260 ίππους της 911R, αλλά πολύ περισσότερο από τους 130 ίππους της σύγχρονης 911S.

    TopGear

    Δηλαδή είναι καλύτερη από μια 911 της ίδιας εποχής;

    Είναι εξίσου γρήγορη και ακριβή με μια κλασική 911, αν όχι περισσότερο. Οι στροφές της φτάνουν στις 7.200 σ.α.λ. και η ισχύς της μοιράζεται τέλεια στους τροχούς χάρη σε ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης ZF. Θα επιβραδύνει καλύτερα χάρη στα φρένα της Porsche 964 μπροστά και της Brembo πίσω. Πρόσθεσε τα σύγχρονα ελατήρια και ελαστικά και θα καταλάβεις ότι κάπου εδώ κρύβεται απολαυστική οδική συμπεριφορά.

    Πηγή: TopGear

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    11:05 06/10

    Υπάρχει μόνο μία Porsche 911 Classic Club Coupe

    Χάρη στην αναβίωση του προγράμματος Porsche Sonderwunsch, οι ειδικοί της Porsche Classic δημιούργησαν ένα αυτοκίνητο που είναι απολύτως μοναδικό.

    10:57 06/10

    Νέα εικόνα για την Mercedes A-Class

    Νέα στοιχεία εξοπλισμού και ηλεκτρικές εκδόσεις περιλαμβάνει η ανανέωση στην γκάμα της Mercedes A-Class στην hatchback και την sedan έκδοση.

    10:50 05/10

    Αυτό το Audi R8 V10 GT είναι το τελευταίο θερμικό

    Γνωρίζοντας πως ο διάδοχος του Audi R8 θα είναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο, αυτό το Audi R8 V10 GT αποκτά ξεχωριστή σημασία ως αποχαιρετιστήριο

    10:46 05/10

    Πρώτες εικόνες του Renault 4: Ηλεκτρική off road αναβίωση

    Πώς θα είναι η αναβίωση του εμβληματικού Renault 4; Θα είναι ηλεκτρικό; Θα είναι και off road; Προς το παρόν ας δούμε τις πρώτες εικόνες

    10:42 05/10

    Αυτές είναι 12 σπάνιες Ferrari από το τμήμα Special Projects

    12 υπέροχες και σπάνιες Ferrari που δεν θα μπορέσεις να αποκτήσεις ακόμα αν κερδίσεις σε μεγάλο τζακ ποτ του τζόκερ

    14:21 04/10

    Νέα Maserati GranTurismo: Τα ηλεκτρικά ταξίδια του Ποσειδώνα

    ΟΚ. τράβηξε την προσοχή μας η ηλεκτρική Folgore αλλά υπάρχουν επίσης η Modena και η Trofeo με τον διπλοτουρμπιστό V6 που αποδίδει μέχρι 550 ίππους

    14:18 04/10

    Σε αγώνα με την όπισθεν Max Verstappen και Yuki Tsunoda

    Υπάρχουν κανονικοί αγώνες αυτοκινήτων, υπάρχουν και αγώνες κάπως ανάποδοι. Όπως αυτός ο αγώνας με την όπισθεν μεταξύ δύο πιλότων της Formula 1

    12:44 02/10

    Η απολύτως ριζοσπαστική Mercedes-Benz F 400 Carving

    Πολλά από τα πειραματικά συστήματά της σήμερα τα θεωρούμε αυτονόητα στα αυτοκίνητα. Αλλά η ενεργή γωνία κάμπερ ήταν η ατραξιόν της.

    12:42 02/10

    Τώρα μπορείς να δεις από κοντά το Ariel Hipercar

    Είναι σαν αεροσκάφος, έχει και τουρμπίνα αλλά δεν είναι αυτό που νομίζεις. Ο άνθρωπος που το εμπνεύστηκε και έφτιαξε μας τα εξηγεί όλα.

    12:29 02/10

    Ατελείωτα drift με BMW M3 850 ίππων που δεν είναι ακριβώς BMW

    Την βλέπεις και λες "Ε, βέβαια BMW M3, ένα αυτοκίνητο γεννημένο για drift". Μόνο που έχει κινητήρα Toyota και αποδίδει 850 ίππους. Τελικά δεν είναι ακριβώς BMW.

    13:09 01/10

    Η Formula 1 μέσα από τη ματιά του Wes Anderson

    Πώς ο Wes Anderson κατάφερε σε οκτώ λεπτά να μεταφέρει στην οθόνη το χρώμα της F1, το ταπεραμέντο των Ιταλών και τις δικαιολογίες των οδηγών αγώνων.

    13:09 01/10

    Το Tesla Cybertruck θα πηγαίνει και στη θάλασσα;

    Μήπως λάλησε κάπως ο Elon Musk; Μήπως προσπαθεί να μαζέψει την αναβολή του Cybertruck με υπερβολές; Πάντως το τελευταίο του tweet δείχνει έλλειψη μέτρου.

    13:07 01/10

    Πόσο διαφέρει η Lamborghini Urus S από την Performante;

    Για το ερώτημα του τίτλου δεν έχουμε απάντηση αλλά ξέρουμε ότι η Ελένη Λουκά δεν εγκρίνει την διαβολική ισχύ της νέας Urus.

    13:18 30/09

    Πουλήθηκε αυτή η "κασκαντέρ" Aston Martin DB5 "μόλις" 3,2 εκατ. ευρώ

    Α, ναι; Ωχ και δεν προλάβαμε. Αυτός που την πήρε άραγε θα νιώθει πολύ James Bond; Και αν ναι, θα νιώθει Sean Connery ή Daniel Craig;

    13:16 30/09

    Audi DNA: Τι κάνει η φίρμα για να ξεχωρίσει στην εποχή της αυτόνομης οδήγησης

    H Audi ήδη ασχολείται επιστημονικά με το πώς θα νιώθεις όταν βρίσκεσαι μέσα σε έναν αυτόνομο Audi. Δηλαδή προσπαθεί να αποκωδικοποιήσει το DNA ώστε να μεταφερθεί στη νέα εποχή