10:18 16/08
Τα ηλεκτρικά rallycross ήρθαν με 680 ίππους
Το παγκόσμιο πρωτάθλημα rallycross περιλαμβάνει πλέον, αμιγώς ηλεκτρικά αγωνιστικά με 680 ίππους και επιτάχυνση επιπέδου Formula 1
Εκεί που καθόσουν στον καναπέ με το κινητό στο χέρι σκέφτηκες "και δεν χαζεύω τις φωτό από την Ferrari 296 GT3; Τσάμπα είναι". Και ενώ εσύ έριχνες ματιές πόθου στην κατακόκκινη αγωνιστική Ferrari περίπου την ίδια στιγμή η Porsche ετοίμαζε την ρελάνς. Λίγο μετά εμφανίστηκε αυτό το τέρας που ακούει στο όνομα Porsche 911 GT3 R, που προορίζεται για την ίδια δουλειά που κάνει και η Ferrari 296 GT3: δηλαδή εμείς να χαζεύουμε φωτό και βίντεο και κάποιοι άλλοι -τυχεροί- να τις οδηγούν στους αγώνες κατηγορίας GT3.
H "παλια" GT3 R έχει νίκες σε 24ωρους αγώνες στη Daytona, το Spa και το Nurburgring. Αυτά δεν φθάνουν στην Porsche και πλέον λέει ότι η εστίαση για το νέο δεν είναι περισσότερη ταχύτητα, όπως θα περίμενε κανείς. Είναι η μεγαλύτερη πρόσβαση σε αυτήν την ταχύτητα για περισσότερους ανθρώπους, περισσότερες φορές. Μάλιστα, τι σημαίνει τώρα αυτό; Δεν σημαίνει ότι είναι φθηνότερη πάντως, μην χαίρεσαι. Σημαίνει ότι η αεροτομή είναι πιο σταθερή, το φορτίο στα ελαστικά είναι μικρότερο και η ζώνη ισχύος είναι ευρύτερη, πράγμα που σημαίνει ότι αν ένας οδηγός είναι ταχύτερος με τη νέα GT3 R από την παλιά, είναι επειδή η απόδοση αυτή είναι ευκολότερο να επιτευχθεί και να διατηρηθεί. Και αυτό, κατά τη διάρκεια 24 ωρών, είναι σίγουρα πιο ευπρόσδεκτο από ακόμα 50 ίππους.
Επίσης: το ABS έχει αναθεωρηθεί για λιγότερα μπλοκαρίσματα και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής των ελαστικών, η οθόνη είναι πιο ευανάγνωστη, το κάθισμα είναι πιο εργονομικό, η ζώνη ασφαλείας είναι πιο εύκολο να τοποθετηθεί και να αφαιρεθεί, οι προβολείς είναι τώρα ακόμα πιο δυνατοί για να διευκολύνουν το βάρος της μακράς νυχτερινής διαδρομής. Kάθε προσθήκη και τροποποίηση φαίνεται να υπάρχει μόνο για να κάνει τη ζωή των οδηγών πιο εύκολη.
Φυσικά, η νέα Porsche 911 GT3 R με βάση την 992 θα εξακολουθεί να είναι γρήγορη. Χάρη στα σύνθετα υλικά από αλουμίνιο και χάλυβα στο πλαίσιο και τη γενναιόδωρη χρήση ανθρακονήματος στο εσωτερικό και στο εξωτερικό, ολόκληρη η GT3 R ζυγίζει μόλις 1.250 κιλά. Αυτό το νούμερο μπορεί να αλλάξει λίγο (με όλα αυτά τα πράγματα που συμβαίνουν στους αγώνες αντοχής με το Balance of Performance), αλλά με έναν επίπεδο εξακύλινδρο κινητήρα 4,2 λίτρων, 557 ίππων και τέτοιο βάρος, είναι απίθανο να πάει αργά.
Η μεταφορά αυτής της ισχύος στους τροχούς ανατίθεται σε ένα εξατάχυτο σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων με ένα ρυθμιζόμενο μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, ενώ οι μονοκόμματες δαγκάνες αλουμινίου (εξαπίστονες εμπρός, τετραπίστονες πίσω) θα ζαρώνουν την άσφαλτο σε κάθε γύρο.
Η νέα GT3 R έχει ανάρτηση με διπλά ψαλίδια εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω. Στο GT3 R, οι βραχίονες ελέγχου και οι άνω βάσεις είναι από σφυρήλατο αλουμίνιο, με τα απαιτούμενα ρυθμιζόμενα αγωνιστικά αμορτισέρ και τροχούς centrelock. Πρόκειται για τροχούς 18 ιντσών, παρεμπιπτόντως.
Σε κάθε περίπτωση, η 992 GT3 R θα είναι έτοιμη να αγωνιστεί από τις αρχές του επόμενου έτους, που συμπτωματικά είναι η πρώτη χρονιά που τα αγωνιστικά αυτοκίνητα GT3 θα έχουν δικαίωμα συμμετοχής στις 24 ώρες του Le Mans. Θέλει λοιπόν κανείς να μας στείλει 600.000 ευρω για να αγωνιστούμε του χρόνου; Όχι; Κρίμα.
Πηγή: TopGear
Το παγκόσμιο πρωτάθλημα rallycross περιλαμβάνει πλέον, αμιγώς ηλεκτρικά αγωνιστικά με 680 ίππους και επιτάχυνση επιπέδου Formula 1
Τον δεύτερο συνεχόμενο ομαδικό τίτλο στην Formula E, εξασφάλισε η Mercedes με τον Stoffel Vandoorne να αναδεικνύεται πρωταθλητής οδηγός
Η Aston Martin DBR22 έρχεται χωρίς οροφή και παρμπριζ να μας θυμίσει πως ήταν κάποτε τα σπορ αυτοκίνητα, αλλά με τελική 320km αφορά πολύ ειδικά χτενίσματα
Έχουμε δει αρκετές φωτογραφίες του και το έχουμε ακούσει αλλά δεν ξέρουμε πώς φτιάχνεται. Ε, τώρα θα το μάθουμε και αυτό
Αντιμετώπισε έντονη κριτική, δημιουργήθηκε σε μια δύσκολη εποχή για την Alfa Romeo και ήταν προσθιοκίνητη. Τελικά και δικαιώθηκε και σάρωσε τον ανταγωνισμό στους αγώνες.
Λίγες μόλις μέρες πριν από την επίσημη παρουσίασή της, η νέα Lamborghini Urus επισκέφθηκε το Pikes Peak και αποχώρησε έχοντας στις αποσκευές της, το ρεκόρ της κατηγορίας των SUV παραγωγής.
Μιλάνο. Πατρίδα του καθεδρικού Duomo, της όπερας Le Scala, του κάστρου Sforza και ενός από τα σημαντικότερα μουσεία αυτοκινήτων στον κόσμο: του Museo Storico Alfa Romeo
Ο άνθρωπος που την έχει λατρεύει το ρητό " τα αυτοκίνητα πρέπει να είναι πολύ καλά στο να πηγαίνουν αργά" αλλά με αυτή την Porsche μπορείς να πας πολύ γρήγορα - αν ξέρεις
Ηλεκτροκίνηση και fun to drive γίνεται; Αν πρόκειται για το νέο buggy της Meyers Manx, όχι απλώς γίνεται, αλλά αποτελεί και τον ορισμό της διασκεδαστικής οδήγησης
Το BMW iX Flow συνδέεται απευθείας με τον εγκέφαλο και τα χρωματικά μοτίβα του αντιδρούν στην εγκεφαλική δραστηριότητα.
Έχουμε εικόνα και ήχο για ένα από τα πλέον πολυαναμενόμενα αυτοκίνητα του 2022. Η BMW 3.0 CSL εθεάθη να βρυχάται στο Nurburgring
Τα χρονοδιαγράμματα που ανακοινώνει ο Musk σχετικά με την έλευση νέων προϊόντων δεν επαληθεύονται στην πράξη, ωστόσο αυτό δεν φαίνεται να εμποδίζει το Νο.1 της Tesla να εξακολουθεί τις αισιόδοξες...
Θα διάλεγε σήμερα μια διαφημιστική την λέξη "Saxoμανής" για να προωθήσει ένα αυτοκίνητο; Μάλλον όχι. Δείτε αυτές τις 12 τηλεοπτικές διαφημίσεις αυτοκινήτων στην ελληνική TV των 90's
Στην εποχή της ήταν το πιο ακριβό αυτοκίνητο γερμανικής κατασκευής ενώ την απέκτησαν από τον Henry Ford II μέχρι τον Gary Cooper και τον βασιλιά της Ελλάδας
Με αφορμή τη συμπλήρωση 20 χρόνων από την παρουσίαση της πρώτης Cayenne, η Porsche ανοίγει τα αρχεία του μοντέλου που άλλαξε τη μοίρα της.
Υπάρχουν μόνο 15 McLaren Sabre και πωλείται μία εξ αυτών. Πρόκειται για την ταχύτερη McLaren παραγωγής και κοστίζει πάνω από 5 εκατομμύρια ευρώ.