Κυριακή, 31-Ιουλ-2022 12:08
F1 GP Ουγγαρίας: Όσα χρειάζεται να ξέρεις

Ο 13ος αγώνας της χρονιάς στη Formula 1 είναι ένα πολύ καλοκαιρινό Grand Prix με υψηλές θερμοκρασίες, υψηλές απαιτήσεις και συνήθως χαμηλό ποσοστό προσπεράσεων. Φέτος αναμένεται με ενδιαφέρον να δούμε αν οι νέοι κανονισμοί θα διαφοροποιήσουν την κατάσταση αυτή και που ξέρεις μπορεί το φετινό GP Ουγγαρίας να μας εκπλήξει και νας μας χαρίσει ένα μοναδικό θέαμα.
-Το Γκραν Πρι της Ουγγαρίας είναι συνήθως ένα από τα πιο ζεστά αγωνιστικά Σαββατοκύριακα του έτους, με μέση θερμοκρασία αέρα και πίστας 27°C και 43°C αντίστοιχα.
-Το Hungaroring ανακατασκευάστηκε πριν από αρκετά χρόνια και οι περισσότερες ανωμαλίες στο οδόστρωμα εξομαλύνθηκαν. Ωστόσο, με δεδομένο πως αυτό έγινε πριν από αρκετό καιρό, η επιφάνεια της πίστας αρχίζει σταδιακά να δείχνει την ηλικία της και οι ανωμαλίες σχηματίζονται ξανά.
-Η συχνή και συνήθως έντονη χρήση των φρένων, οι υψηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος και η απουσία μιας μεγάλης ευθείας καθιστούν αυτή την πίστα εξαιρετικά απαιτητική για τα φρένα. Επιπλέον, τα ελάχιστα σημεία προσπεράσματατος σημαίνουν ότι οι οδηγοί μπορεί να κολλήσουν σε κίνηση. Η χαμηλή μέση ταχύτητα στο Hungaroring περιορίζει επίσης τη ροή του αέρα. Όλα αυτά καθιστούν ακόμη πιο δύσκολη την ψύξη των φρένων.
-6 από τις 14 στροφές του Hungaroring είναι αριστερές και 8 είναι δεξιές. Πολλές από αυτές τις στροφές συνδυάζονται, καθιστώντας τις σωστές γραμμές κατά την εναλλαγή πολύ κρίσιμες.
-Οι ευθείες στο Hungaroring είναι μικρές και η διατήρηση της ταχύτητας στις στροφές είναι ζωτικής σημασίας. Κατά συνέπεια, το στάνταρ στήσιμο για την Ουγγαρία περιλαμβάνει τη μέγιστη δυνατή κάθετη δύναμη.
-Λόγω της φύσης του ως πίστα με υψηλή κάθετη δύναμη, το Hungaroring έχει μία από τις χαμηλότερες τελικές ταχύτητες της σεζόν μέχρι στιγμής: 308 km/h. Τα μονοθέσια της F1 κινούνται στην ευθεία μόνο για περίπου δέκα δευτερόλεπτα κατά τη διάρκεια ενός γρήγορου γύρου, ενώ τα υπόλοιπα 65 δευτερόλεπτα τα περνούν σε κάποια στροφή.
-Παρόλο που η ευθεία εκκίνησης τερματισμού στην Ουγγαρία είναι μία από τις μικρότερες στο αγωνιστικό ημερολόγιο, η απόσταση από την pole position μέχρι τη ζώνη πέδησης της στροφής 1 είναι μία από τις μεγαλύτερες της χρονιάς με 444 μέτρα, απόσταση που ξεπερνούν μόνο η Πόλη του Μεξικού, η Ίμολα, η Βαρκελώνη και η Μόντσα.
-Τα χαρακτηριστικά της πίστας αντικατοπτρίζονται επίσης στο ποσοστό του πλήρους γκαζιού, με μόνο το 65% της απόστασης του γύρου στο Hungaroring να διανύεται με το πεντάλ του γκαζιού στο πάτωμα - ένα από τα χαμηλότερα ποσοστά στη Formula 1.
-Τα κερμπς στην τελευταία στροφή μπορεί να είναι πολύ επιθετικά, ενώ το ίδιο ισχύει και για την έξοδο της στροφής 11. Ωστόσο, σε αντίθεση με τις ταχύτερες πίστες, όπως στην Αυστρία, τα κερμπς στην Ουγγαρία οι οδηγοί τα περνούν με χαμηλότερες ταχύτητες. Το σικέιν (στροφές 7 και 8), από την άλλη πλευρά, μπορεί να αποδειχθεί προβληματικό, ειδικά όταν βρέχει και να αιφνιδιάσει τους οδηγούς.
-Η καλή πρόσφυση είναι πολύ σημαντική όταν οι οδηγοί προσπαθούν να διαχειριστούν τόσο αργές στροφές, γι' αυτό και αυτή η πίστα ταλαιπωρεί ιδιαιτέρως τα πίσω ελαστικά.
-Η στρατηγική στην Ουγγαρία βρίσκεται συχνά στα όρια μεταξύ του ενός pit stop και των δύο pit stop. Εάν τα ελαστικά καταρρεύσουν απότομα προς το τέλος ενός stint, ο οδηγός μπορεί ξαφνικά να χάσει τεράστιο χρόνο.
Πηγή: TopGear
Το παγκόσμιο πρωτάθλημα rallycross περιλαμβάνει πλέον, αμιγώς ηλεκτρικά αγωνιστικά με 680 ίππους και επιτάχυνση επιπέδου Formula 1
Τον δεύτερο συνεχόμενο ομαδικό τίτλο στην Formula E, εξασφάλισε η Mercedes με τον Stoffel Vandoorne να αναδεικνύεται πρωταθλητής οδηγός
Η Aston Martin DBR22 έρχεται χωρίς οροφή και παρμπριζ να μας θυμίσει πως ήταν κάποτε τα σπορ αυτοκίνητα, αλλά με τελική 320km αφορά πολύ ειδικά χτενίσματα
Έχουμε δει αρκετές φωτογραφίες του και το έχουμε ακούσει αλλά δεν ξέρουμε πώς φτιάχνεται. Ε, τώρα θα το μάθουμε και αυτό
Αντιμετώπισε έντονη κριτική, δημιουργήθηκε σε μια δύσκολη εποχή για την Alfa Romeo και ήταν προσθιοκίνητη. Τελικά και δικαιώθηκε και σάρωσε τον ανταγωνισμό στους αγώνες.
Λίγες μόλις μέρες πριν από την επίσημη παρουσίασή της, η νέα Lamborghini Urus επισκέφθηκε το Pikes Peak και αποχώρησε έχοντας στις αποσκευές της, το ρεκόρ της κατηγορίας των SUV παραγωγής.
Μιλάνο. Πατρίδα του καθεδρικού Duomo, της όπερας Le Scala, του κάστρου Sforza και ενός από τα σημαντικότερα μουσεία αυτοκινήτων στον κόσμο: του Museo Storico Alfa Romeo
Ο άνθρωπος που την έχει λατρεύει το ρητό " τα αυτοκίνητα πρέπει να είναι πολύ καλά στο να πηγαίνουν αργά" αλλά με αυτή την Porsche μπορείς να πας πολύ γρήγορα - αν ξέρεις
Ηλεκτροκίνηση και fun to drive γίνεται; Αν πρόκειται για το νέο buggy της Meyers Manx, όχι απλώς γίνεται, αλλά αποτελεί και τον ορισμό της διασκεδαστικής οδήγησης
Το BMW iX Flow συνδέεται απευθείας με τον εγκέφαλο και τα χρωματικά μοτίβα του αντιδρούν στην εγκεφαλική δραστηριότητα.
Έχουμε εικόνα και ήχο για ένα από τα πλέον πολυαναμενόμενα αυτοκίνητα του 2022. Η BMW 3.0 CSL εθεάθη να βρυχάται στο Nurburgring
Τα χρονοδιαγράμματα που ανακοινώνει ο Musk σχετικά με την έλευση νέων προϊόντων δεν επαληθεύονται στην πράξη, ωστόσο αυτό δεν φαίνεται να εμποδίζει το Νο.1 της Tesla να εξακολουθεί τις αισιόδοξες...
Θα διάλεγε σήμερα μια διαφημιστική την λέξη "Saxoμανής" για να προωθήσει ένα αυτοκίνητο; Μάλλον όχι. Δείτε αυτές τις 12 τηλεοπτικές διαφημίσεις αυτοκινήτων στην ελληνική TV των 90's
Στην εποχή της ήταν το πιο ακριβό αυτοκίνητο γερμανικής κατασκευής ενώ την απέκτησαν από τον Henry Ford II μέχρι τον Gary Cooper και τον βασιλιά της Ελλάδας
Με αφορμή τη συμπλήρωση 20 χρόνων από την παρουσίαση της πρώτης Cayenne, η Porsche ανοίγει τα αρχεία του μοντέλου που άλλαξε τη μοίρα της.
Υπάρχουν μόνο 15 McLaren Sabre και πωλείται μία εξ αυτών. Πρόκειται για την ταχύτερη McLaren παραγωγής και κοστίζει πάνω από 5 εκατομμύρια ευρώ.