Κυριακή, 24-Ιουλ-2022 13:41
Formula 1 GP Γαλλίας: Όλα όσα χρειάζεται να ξέρεις

Το Paul Ricard δεν είναι από τις πίστες της Formula 1 που προσφέρουν συναρπαστικούς αγώνες που θα μας μείνουν αξέχαστοι και θα μας καθηλώσουν. Είναι ωστόσο μια από τις πιο ενδιαφέρουσες πίστες για διάφορους λόγους και ο κυριότερος είναι πως είναι φτιαγμένη για να εξυπηρετεί πολλαπλές ανάγκες.
Ακριβώς για αυτό είναι μια από τις πίστες που φιλοξενεί πολλές δοκιμές αλλά και διαφορετικά πρωταθλήματα. Η Formula 1 επέστρεψε εκεί το 2018 και ας δούμε τώρα τα πιο ενδιαφέροντα στοιχεία που την συνοδεύουν.
Ο Nyck de Vries θα οδηγήσει στη θέση του Lewis Hamilton στο FP1. Κατά τη διάρκεια της σεζόν, κάθε οδηγός υποχρεούται να παραχωρήσει μία από τις πρώτες δοκιμές του για έναν νεαρό οδηγό.
Ο Hamilton έχει επιλέξει το FP1 στη Γαλλία για την δική του προσωρινή αντικατάσταση, ενώ εκείνη του George Russell θα πραγματοποιηθεί αργότερα μέσα στη σεζόν.
Tο γαλλικό Grand Prix επέστρεψε στο καλεντάρι της F1 το 2018 στο Paul Ricard, μια πίστα που διαθέτει 247 πιθανές διαμορφώσεις - από 0,8 km έως 5,86 km. - και περιλαμβάνει το δικό της σύστημα ψεκασμού, καθιστώντας δυνατή την προσομοίωση οδήγησης σε υγρό οδόστρωμα σε 64 από τις διαφορετικές χαράξεις.
Αυτή η ποικιλία διαμορφώσεων καθιστά το Paul Ricard ενδιαφέρον ως πίστα δοκιμών, επειδή μπορεί να μετατραπεί σε μια Monza ή σε ένα Μονακό ή έναν συνδυασμό και των δύο αυτών.
Διαβάστε περισσότερα στοTopGear
Έχουμε δει αρκετές φωτογραφίες του και το έχουμε ακούσει αλλά δεν ξέρουμε πώς φτιάχνεται. Ε, τώρα θα το μάθουμε και αυτό
Αντιμετώπισε έντονη κριτική, δημιουργήθηκε σε μια δύσκολη εποχή για την Alfa Romeo και ήταν προσθιοκίνητη. Τελικά και δικαιώθηκε και σάρωσε τον ανταγωνισμό στους αγώνες.
Λίγες μόλις μέρες πριν από την επίσημη παρουσίασή της, η νέα Lamborghini Urus επισκέφθηκε το Pikes Peak και αποχώρησε έχοντας στις αποσκευές της, το ρεκόρ της κατηγορίας των SUV παραγωγής.
Μιλάνο. Πατρίδα του καθεδρικού Duomo, της όπερας Le Scala, του κάστρου Sforza και ενός από τα σημαντικότερα μουσεία αυτοκινήτων στον κόσμο: του Museo Storico Alfa Romeo
Ο άνθρωπος που την έχει λατρεύει το ρητό " τα αυτοκίνητα πρέπει να είναι πολύ καλά στο να πηγαίνουν αργά" αλλά με αυτή την Porsche μπορείς να πας πολύ γρήγορα - αν ξέρεις
Ηλεκτροκίνηση και fun to drive γίνεται; Αν πρόκειται για το νέο buggy της Meyers Manx, όχι απλώς γίνεται, αλλά αποτελεί και τον ορισμό της διασκεδαστικής οδήγησης
Το BMW iX Flow συνδέεται απευθείας με τον εγκέφαλο και τα χρωματικά μοτίβα του αντιδρούν στην εγκεφαλική δραστηριότητα.
Έχουμε εικόνα και ήχο για ένα από τα πλέον πολυαναμενόμενα αυτοκίνητα του 2022. Η BMW 3.0 CSL εθεάθη να βρυχάται στο Nurburgring
Τα χρονοδιαγράμματα που ανακοινώνει ο Musk σχετικά με την έλευση νέων προϊόντων δεν επαληθεύονται στην πράξη, ωστόσο αυτό δεν φαίνεται να εμποδίζει το Νο.1 της Tesla να εξακολουθεί τις αισιόδοξες...
Θα διάλεγε σήμερα μια διαφημιστική την λέξη "Saxoμανής" για να προωθήσει ένα αυτοκίνητο; Μάλλον όχι. Δείτε αυτές τις 12 τηλεοπτικές διαφημίσεις αυτοκινήτων στην ελληνική TV των 90's
Στην εποχή της ήταν το πιο ακριβό αυτοκίνητο γερμανικής κατασκευής ενώ την απέκτησαν από τον Henry Ford II μέχρι τον Gary Cooper και τον βασιλιά της Ελλάδας
Με αφορμή τη συμπλήρωση 20 χρόνων από την παρουσίαση της πρώτης Cayenne, η Porsche ανοίγει τα αρχεία του μοντέλου που άλλαξε τη μοίρα της.
Υπάρχουν μόνο 15 McLaren Sabre και πωλείται μία εξ αυτών. Πρόκειται για την ταχύτερη McLaren παραγωγής και κοστίζει πάνω από 5 εκατομμύρια ευρώ.
Όμορφα, άγρια, εύκολα αλλά και δύστροπα, δυνατά και καθημερινά. Είναι τα hot hatch που άφησαν και αφήνουν εποχή. Αυτή η κατηγορία είναι το δώρο της αυτοκίνησης σε κάθε λάτρη.
Ο όρος range anxiety (άγχος αυτονομίας), είναι βασικός εξοπλισμός των ηλεκτρικών αυτοκινήτων από την πρώτη μέρα παρουσίας τους στην αγορά. Κάποια από αυτά, φιλοδοξούν να σε κάνουν να τον ξεχάσεις.
Όσοι δεν έχετε δει το Rimac Nevera αυτή είναι η κατάλληλη στιγμή να το δείτε όσο πιο αναλυτικά γίνεται στο video που τράβηξε ο πρώτος ιδιοκτήτης Nico Rosberg.