Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 12-Ιουλ-2022 10:57

    H VW θα φτιάξει το δικό της Gigafactory

    H VW θα φτιάξει το δικό της Gigafactory
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Σε μια τελετή με πολλαπλούς συμβολισμούς ο Καγκελάριος της Γερμανίας, Όλαφ Σολτς και ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου VW, Χέρμπερτ Ντις, τοποθέτησαν το θεμέλιο λίθο στο εργοστάσιο μπαταριών της εταιρείας στο Σαλτσγκίτερ. Η VW θέλει με αυτόν τον τρόπο να "αγκαλιάσει" το ευρωπαϊκό (αλλά όχι μόνο αυτό) σκέλος των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, να απεμπλακεί σε μεγάλο βαθμό από τις κινεζικές ανάγκες και να τονίσει στους αντιπάλους κατασκευαστές πως θα είναι όσο το δυνατόν πιο νωρίς έτοιμη να κυριαρχήσει στην αγορά των ηλεκτρικών. Κάπως έτσι η Γερμανία ισχυροποιείται ακόμη περισσότερο, καθώς μετά το αντίστοιχο εργοστάσιο της Tesla, της οποίας αποτελεί ουσιαστικά ευρωπαϊκή έδρα, έρχεται άλλο ένα gigafactory. Καθόλου συμπτωματικά ο Σολτς ήταν παρών και στα δύο εγκαίνια. 

    Το εργοστάσιο στο Σαλτσγκίτερ, στην Γερμανία, θα είναι το υπόδειγμα με βάση το οποίο, θα κατασκευαστούν συνολικά έξι αντίστοιχα εργοστάσια στην Ευρώπη. Η VW και οι εταίροι της θα επενδύσουν περισσότερα από 20 δισεκατομμύρια ευρώ εκεί, με απώτερο στόχο να έχουν αντίστοιχου οικονομικού μεγέθους έσοδα. Η πολιτική αυτή θα δημιουργήσει 20.000 νέες θέσεις εργασίας στην Ευρώπη εκ των οποίων οι 5.000 θα αφορούν το SalzGiga όπως το έχει ονομάσει η VW.

    Όλη αυτή η δραστηριότητα της Volkswagen θα περνά μέσα από την PowerCo. Μια νεοϊδρυθείσα εταιρεία, της οποίας ανακοινώθηκαν και τα μέλη του Δ.Σ. που θα διαχειρίζεται την επιχείρηση ηλεκτροκίνηση και τα συν αυτής. Οι εργασίες της PowerCo θα αφορούν την κατασκευή μπαταριών φυσικά, αλλά θα επεκτείνονται στην έρευνα, την εξαγωγή πρώτων υλών, τα projects αποθήκευσης ενέργειας, την ανακύκλωση υλικών κ.α. 

    Παράλληλα με την έναρξη των εργασιών για το θηριώδες εργοστάσιο η VW παρουσίασε και την πατενταρισμένη κυψέλη, που θα είναι το κύριο αντικείμενο του εργοστασίου στο Σαλτσγκίτερ. H νέα αυτή κυψέλη θα μειώσει σημαντικά το κόστος των νέων μπαταριών καθώς θα είναι κοινή για όλες τις μπαταρίες και η VW τόνισε πως μέχρι το 2030 αυτή η κυψέλη θα καλύπτει το 80% της τοποθέτησης στα αυτοκίνητα της εταιρείας. 

    Πηγή: TopGear
     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    11:09 28/09

    Η Alpine ετοιμάζει ένα "άγριο" A110 R και περιμένουμε με αγωνία

    Στις 4 Οκτωβρίου η Alpine θα παρουσιάσει κάτι πολύ άγριο και καυτό: το Alpine A110 R, την κορυφαία μέχρι σήμερα έκδοση του A110 που θα αλωνίζει στις πίστες

    11:05 28/09

    Αυτό είναι το ανανεωμένο ηλεκτρικό Peugeot e-208, με μεγαλύτερη ισχύ και αυτονομία

    Η Peugeot λέει ότι μεγαλώνει την ισχύ αλλά και την αυτονομία ενώ μαθαίνουμε από πού γίνεται η "μετάγγιση" τεχνολογίας.

    16:34 27/09

    Πρεμιέρα στο Μαρόκο για το Audi RS Q e-tron E2

    Χιλιάδες χιλιόμετρα έχει ήδη διανύσει το νέο Audi RS Q e-tron E2 ενόψει της πρεμιέρας του τον Οκτώβριο στο ράλι του Μαρόκου

    16:33 27/09

    Οριστικό φινάλε για την Lamborghini Aventador

    Η Lamborghini ολοκλήρωσε την παραγωγή της Aventador για δεύτερη φορά, μετά το ναυάγιο του Felicity Ace και την απώλεια εκατοντάδων supercars

    16:31 27/09

    To EX90 είναι το πρώτο Volvo με lidar

    Η Volvo πιστή στις αρχές και την παράδοσή της περί οδηγικής ασφάλειας τοποθετεί στο προσεχές Volvo EX90, το σύστημα Lidar και είναι η πρώτη φορά που γίνεται αυτό.

    16:25 26/09

    Η Toyota αποχαιρετά τη Ρωσία

    Κλείνει οριστικά το εργοστάσιο της Toyota στην Ρωσία με την εταιρεία να εξετάζει την πώλησή του.

    16:24 26/09

    Κινητήρας Nissan SR20DET: Τον αγαπήσαμε και επιστρέφει

    Τέσσερις κύλινδροι, δύο εκκεντροφόροι επικεφαλής και turbo. Ήταν μια γλύκα αυτό το μοτέρ και μας έλειψε αλλά τώρα επιστρέφει!

    16:23 26/09

    Nvidia DRIVE Thor: Αυτός είναι ο πιο ισχυρός υπολογιστής αυτοκινήτων

    Ο τελευταίος υπολογιστής αυτοκινήτων της Nvidia λέγεται Drive Thor και μπορεί να κάνει 254 τρισεκατομμυρία πράξεις ανά δευτερόλεπτο

    16:46 25/09

    Pikes Peak Climb Dance: Το αειθαλές motorsport viral

    H βραβευμένη ταινία μικρού μήκους που άλλαξε την εικονοληψία των αγώνων αυτοκινήτου για πάντα.

    16:42 25/09

    Renault 5 Turbo 3E: Εργοστασιακό restomod για drift

    Με κίνηση στον πίσω άξονα από δύο ηλεκτροκινητήρες το Renault 5 Turbo 3E υπόσχεται να είναι τόσο ελκυστικά δύστροπο, όσο και το αυθεντικό.

    16:40 25/09

    To BMW M Hybrid V8 είναι πολύ Μ

    Η BMW παρουσίασε τα χρώματα του BMW M Hybrid V8 με το οποίο θα συμμετέχει στο IMPSA GTP το 2023 αλλά και τους οδηγούς της ομάδας.

    12:41 24/09

    Η νέα Mercedes-AMG C63 S δεν είναι V8 αλλά δίλιτρη υβριδική με 680 ίππους

    Είναι πιο δυνατή από μια Ferrari Enzo, έχει εκπομπές ρύπων όσο ένα Golf GTi και δίλιτρο κινητήρα με υβριδικό σύστημα τεχνολογίας Formula 1.

    12:37 24/09

    H Hyundai σχεδίαζε κεντρομήχανο υβριδικό supercar αλλά κάτι χάλασε τη συνταγή

    Πώς θα ήταν ένα Hyundai ανταγωνιστής του Audi R8, της Porsche 911 Turbo και άλλων; Θα ήταν υπέροχο αλλά υπήρξε ένα βασικό πρόβλημα

    12:34 24/09

    Smit Oletha: Οδηγούμε την Z8 Coupe που η BMW δεν έφτιαξε ποτέ

    Όχι, δεν είναι BMW Z8 Coupe γιατί δεν υπήρξε ποτέ. Αλλά τα αδέλφια Smit έφτιαξαν μία και θα φτιάξουν και άλλες και την λένε Oletha. Την οδηγήσαμε, τραβήξαμε βίντεο και αναφέρουμε.

    12:35 23/09

    Ωπ, μονοθέσιο restomod Mazda MX-5 πρώτης γενιάς

    Η ιταλική εταιρεία που δημιούργησε αυτό το restomod λέγεται Gorgona Cars. Δεν κάνουμε πλάκα. Μάλλον έβλεπαν ταινίες του Δαλιανίδη αντί για ιταλικό νεορεαλισμό

    12:07 23/09

    Αφιέρωμα στο Fiat 127 εξαιτίας ενός post στο Facebook

    Μια ανάρτηση στη σελίδα Facebook Fiat 127 Official Club Italia ήταν η αφορμή -προφανώς όχι η αιτία- για ένα αφιέρωμα στον ήρωα τσέπης της Fiat.