Τρίτη, 05-Ιουλ-2022 11:27
Nissan Qashqai e-Power: Άνετο, ήσυχο και οικονομικό

Μπορεί ο δρόμος προς την ηλεκτροκίνηση να έχει ανοίξει διάπλατα, όμως μέχρι την οριστική επικράτηση της τελευταίας, η Nissan προχωρά στην παρουσίαση της τεχνολογίας e-Power που συνδυάζει τα καλά των δύο κόσμων. Βασικά το Qashqai, που είναι και το πρώτο που την υποδέχεται, είναι σύμφωνα με τη Nissan το ιδανικό αυτοκίνητο για μία μεγάλη μερίδα ανθρώπων που δεν έχουν τη δυνατότητα να φορτίζουν το αυτοκίνητό τους στο σπίτι. Ποια είναι η λύση; να φορτίζει το αυτοκίνητο από μόνο του. Όχι με τη μέθοδο της ανάκτησης ενέργειας που γνωρίζουμε από τα υβριδικά και plug-in υβριδικά μοντέλα, αλλά από έναν θερμικό κινητήρα που έχει αυτή ως μοναδική αποστολή του.
Ο 3κύλινδρος 1.5lt μεταβλητού λόγου συμπίεσης αποδίδει 156 ίππους και είναι απαλλαγμένος από τη μετάδοση κίνησης στους τροχούς. Το έργο αυτό, το έχει αναλάβει κατ' αποκλειστικότητα ο ηλεκτροκινητήρας 140kW. Ο θερμικός κινητήρας, λειτουργεί ως γεννήτρια για την παραγωγή ρεύματος, με το σύστημα να επιλέγει αν η παραγόμενη ενέργεια θα χρησιμοποιηθεί για την φόρτιση της μπαταρίας των 2,1kWh που βρίσκεται τοποθετημένη στο πάτωμα, κάτω από τα πίσω καθίσματα, ή για την απευθείας τροφοδοσία του ηλεκτροκινητήρα.
Συνολικά, η απόδοση του συστήματος φτάνει τους 190 ίππους και τα 330Nm μέγιστης ροπής, τιμές που εξασφαλίζουν επιτάχυνση 0-100km/h σε 7,9sec και τελική ταχύτητα 170km/h. Η αίσθηση επιτάχυνσης που αποκομίζει ο οδηγός πάντως, δεν είναι αντίστοιχη επιπέδου ηλεκτρικού αυτοκινήτου, ωστόσο η απόκριση του αυτοκινήτου στο πάτημα του γκαζιού είναι απόλυτα ομαλή και χαρακτηρίζεται από ιδιαίτερα πολιτισμένη λειτουργία.
Το Qashqai e-Power καταφέρνει στην πράξη να συνδυάζει τις κυριότερες αρετές ενός ηλεκτρικού και ενός συμβατικού οχήματος. Είναι ήσυχο, έχει ικανοποιητική απόδοση και κυρίως, αποδεικνύεται πολύ οικονομικό. Άλλωστε αυτό είναι και το ζητούμενο, από τη στιγμή που υπάρχει κινητήρας εσωτερικής καύσης μαζί με ηλεκτρικό μοτέρ. Η αυτονομία βρίσκεται στα επίπεδα λίγο κάτω από 1000km, τιμή που εντυπωσιάζει. Η κατανάλωση του θερμικού κινητήρα κυμαίνεται μεταξύ 4-5lt/100km, ανάλογα με το φορτίο και το στυλ οδήγησης.
Κάποια από τα στοιχεία που έχεις συνηθίσει να βλέπεις στα ηλεκτρικά μοντέλα, όπως πχ την επιλογή Β στο κιβώτιο ή το e-Pedal, που μεγιστοποιούν την επιβράδυνση και βελτιστοποιούν την ανάκτηση ενέργειας, περιλαμβάνονται και στον εξοπλισμό του Qashqai. Ο οποίος είναι πλούσιος και υπογραμμίζεται από τη νέα εικόνα του εσωτερικού, όπου κυριαρχούν ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και η νέα οθόνη πολυμέσων 12,3 ιντσών. Θα πρέπει να σημειωθεί πως η προσθήκη του συστήματος e-Power, δεν επηρέασε τους χώρους επιβατών και αποσκευών, με το πορτ μπαγκάζ να έχει χωρητικότητα 410lt. Το συνολικό βάρος έχει λογικά αυξηθεί κατά 200kg, ωστόσο η παράλληλη σημαντική αύξηση της ισχύος, σημαίνει πως οι επιδόσεις της συγκεκριμένης έκδοσης είναι βελτιωμένες σε σύγκριση με τις υπόλοιπες.
Κατά την πρώτη επαφή με το Qashqai e-Power σε μεικτές διαδρομές στους δρόμους της Σουηδίας, διαπιστώνεις πως το ιαπωνικό SUV κάνει πράξη τα όσα υπόσχεται. Έχει πολύ χαμηλή κατανάλωση, πολιτισμένη λειτουργία και απαλάσσει τον κάτοχό του από το άγχος του να βρει ή να διαθέτει φορτιστή σπίτι του. Στην ελληνική αγορά αναμένεται το φθινόπωρο σε τιμή που δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί.
Πηγή: TopGear
Έχουμε δει αρκετές φωτογραφίες του και το έχουμε ακούσει αλλά δεν ξέρουμε πώς φτιάχνεται. Ε, τώρα θα το μάθουμε και αυτό
Αντιμετώπισε έντονη κριτική, δημιουργήθηκε σε μια δύσκολη εποχή για την Alfa Romeo και ήταν προσθιοκίνητη. Τελικά και δικαιώθηκε και σάρωσε τον ανταγωνισμό στους αγώνες.
Λίγες μόλις μέρες πριν από την επίσημη παρουσίασή της, η νέα Lamborghini Urus επισκέφθηκε το Pikes Peak και αποχώρησε έχοντας στις αποσκευές της, το ρεκόρ της κατηγορίας των SUV παραγωγής.
Μιλάνο. Πατρίδα του καθεδρικού Duomo, της όπερας Le Scala, του κάστρου Sforza και ενός από τα σημαντικότερα μουσεία αυτοκινήτων στον κόσμο: του Museo Storico Alfa Romeo
Ο άνθρωπος που την έχει λατρεύει το ρητό " τα αυτοκίνητα πρέπει να είναι πολύ καλά στο να πηγαίνουν αργά" αλλά με αυτή την Porsche μπορείς να πας πολύ γρήγορα - αν ξέρεις
Ηλεκτροκίνηση και fun to drive γίνεται; Αν πρόκειται για το νέο buggy της Meyers Manx, όχι απλώς γίνεται, αλλά αποτελεί και τον ορισμό της διασκεδαστικής οδήγησης
Το BMW iX Flow συνδέεται απευθείας με τον εγκέφαλο και τα χρωματικά μοτίβα του αντιδρούν στην εγκεφαλική δραστηριότητα.
Έχουμε εικόνα και ήχο για ένα από τα πλέον πολυαναμενόμενα αυτοκίνητα του 2022. Η BMW 3.0 CSL εθεάθη να βρυχάται στο Nurburgring
Τα χρονοδιαγράμματα που ανακοινώνει ο Musk σχετικά με την έλευση νέων προϊόντων δεν επαληθεύονται στην πράξη, ωστόσο αυτό δεν φαίνεται να εμποδίζει το Νο.1 της Tesla να εξακολουθεί τις αισιόδοξες...
Θα διάλεγε σήμερα μια διαφημιστική την λέξη "Saxoμανής" για να προωθήσει ένα αυτοκίνητο; Μάλλον όχι. Δείτε αυτές τις 12 τηλεοπτικές διαφημίσεις αυτοκινήτων στην ελληνική TV των 90's
Στην εποχή της ήταν το πιο ακριβό αυτοκίνητο γερμανικής κατασκευής ενώ την απέκτησαν από τον Henry Ford II μέχρι τον Gary Cooper και τον βασιλιά της Ελλάδας
Με αφορμή τη συμπλήρωση 20 χρόνων από την παρουσίαση της πρώτης Cayenne, η Porsche ανοίγει τα αρχεία του μοντέλου που άλλαξε τη μοίρα της.
Υπάρχουν μόνο 15 McLaren Sabre και πωλείται μία εξ αυτών. Πρόκειται για την ταχύτερη McLaren παραγωγής και κοστίζει πάνω από 5 εκατομμύρια ευρώ.
Όμορφα, άγρια, εύκολα αλλά και δύστροπα, δυνατά και καθημερινά. Είναι τα hot hatch που άφησαν και αφήνουν εποχή. Αυτή η κατηγορία είναι το δώρο της αυτοκίνησης σε κάθε λάτρη.
Ο όρος range anxiety (άγχος αυτονομίας), είναι βασικός εξοπλισμός των ηλεκτρικών αυτοκινήτων από την πρώτη μέρα παρουσίας τους στην αγορά. Κάποια από αυτά, φιλοδοξούν να σε κάνουν να τον ξεχάσεις.
Όσοι δεν έχετε δει το Rimac Nevera αυτή είναι η κατάλληλη στιγμή να το δείτε όσο πιο αναλυτικά γίνεται στο video που τράβηξε ο πρώτος ιδιοκτήτης Nico Rosberg.