12:50 13/08
Στα άδυτα της κατασκευής του hypercar Mercedes-AMG One
Έχουμε δει αρκετές φωτογραφίες του και το έχουμε ακούσει αλλά δεν ξέρουμε πώς φτιάχνεται. Ε, τώρα θα το μάθουμε και αυτό
Πριν από λίγες μέρες η Volkswagen έδωσε με σκίτσα το teaser ενός αμιγώς ηλεκτρικού μεσαίου τετράθυρου, με το όνομα ID. AERO. Υποθέσαμε πολλά και περιμέναμε. Πριν από λίγο επιτέλους αποκαλύφθηκε και όπως φαίνεται είναι αυτό που υποθέταμε.
Το πρωτότυπο ID. AERO έχει μήκος σχεδόν πέντε μέτρα. Η οροφή κλίνει προς τα πίσω σε στιλ κουπέ και συμβάλλει στην επίτευξη ενός χαμηλού συντελεστή οπισθέλκουσας 0,23. Η αρθρωτή πλατφόρμα ηλεκτροκίνησης (MEB) της Volkswagen επιτρέπει μακρύ μεταξόνιο και εξαιρετικά ευρύχωρο εσωτερικό του οχήματος. Το ID. AERO είναι εξοπλισμένο με μια ισχυρή μπαταρία ιόντων λιθίου 77 kWh. Το ID. AERO επιτυγχάνει αυτονομία έως και 620 χιλιόμετρα (WLTP).
Σχεδιαστικά, το ID. AERO μεταφέρει για πρώτη φορά την αισθητική της οικογένειας ID. σε ένα sedan της premium μεσαίας κατηγορίας. Το αεροδυναμικά σχεδιασμένο εμπρός μέρος και η οροφή εξασφαλίζουν τη βέλτιστη ροή του αέρα πάνω από το όχημα. Οι σπορ δίχρωμες ζάντες 22 ιντσών είναι σχεδιασμένες σε στυλ τουρμπίνας και είναι ενσωματωμένες στο ίδιο επίπεδο με τα πλαίσια των τροχών.
Οι κλασικές χειρολαβές των θυρών αντικαθίστανται από φωτιζόμενες επιφάνειες αφής, οι οποίες μειώνουν ακόμη περισσότερο την αντίσταση. Στην κορυφή της σιλουέτας, η κεκλιμένη προς τα κάτω γραμμή της οροφής διαμορφώνουν τη σχεδίαση.
Το ID. AERO concept έχει βαφή Polar Light Blue Metallic - μια ανοιχτή μεταλλική απόχρωση της οποίας οι χρωστικές χρωστικές δημιουργούν ένα χρυσαφένιο εφέ λάμψης σε κατάλληλες συνθήκες φωτισμού. Η οροφή είναι βαμμένη σε ένα γυαλιστερό μαύρο χρώμα για να κάνει αντίθεση με το αμάξωμα του οχήματος.
Το μπροστινό μέρος χαρακτηρίζεται από τις κηρήθρες ID. που είναι χαρακτηριστικές για την οικογένεια ID. Το μπροστινό μέρος χωρίζεται οριζόντια στα δύο στον προφυλακτήρα και αποτελεί καθοριστικό στοιχείο στυλ για την ID. AERO. Ως άλλο χαρακτηριστικό γνώρισμα που καθιστά το ID. AERO να ξεχωρίζει μια στενή λωρίδα φωτός εκτείνεται οριζόντια σε όλο το μπροστινό μέρος αριστερά και δεξιά από το φωτιζόμενο σήμα της Volkswagen και πάνω από τους καινοτόμους προβολείς IQ.LIGHT LED matrix, τυλίγοντας τα φτερά και τα πλαϊνά. Αυτή η λωρίδα φωτός συνεχίζεται οπτικά στο πίσω μέρος -με λίγες διακοπές. Το κυρίαρχο πίσω μέρος διαθέτει μια εντυπωσιακή σκούρα λωρίδα φωτός και φώτα LED με δομή κηρήθρας.
Το ID. AERO αποδεικνύει την ευελιξία της αμιγώς ηλεκτρικής πλατφόρμας MEB της Volkswagen, η οποία μπορεί να προσαρμοστεί για οχήματα διαφορετικών σχημάτων και μεγεθών. Η MEB μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλες τις κατηγορίες -από συμπαγή crossover ή SUV και minibus μέχρι ένα ευρύχωρο sedan. Η MEB εκμεταλλεύεται επίσης πλήρως τις δυνατότητες της ηλεκτροκίνησης, επιτρέποντας μεγάλη αυτονομία, μέγιστη ψηφιακή συνδεσιμότητα και δυνατότητα ενημέρωσης over-the-air.
Με το ID. AERO, η Volkswagen εντείνει την ηλεκτρική της επίθεση στην Κίνα στο πλαίσιο της στρατηγικής ACCELERATE. Μετά τα ID.3, ID.4 και ID.6, η έκδοση παραγωγής του ID. AERO θα είναι ήδη το τέταρτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Volkwagen στην Κίνα, με αναμενόμενη διαθεσιμότητα το δεύτερο εξάμηνο του 2023. Με βάση την περιφερειακή στρατηγική της, η Volkswagen στοχεύει να γίνει ο κορυφαίος προμηθευτής ηλεκτρικών οχημάτων στην Κίνα. Ήδη από το 2030, προβλέπεται ότι τουλάχιστον κάθε δεύτερο όχημα που θα πωλείται στην Κίνα θα είναι ηλεκτρικό.
Η Volkswagen προωθεί την ηλεκτρική της επίθεση παγκοσμίως στο δρόμο προς τους μηδενικούς ρύπους. Ως το νέο μοντέλο-ναυαρχίδα της οικογένειας ID., το ID. AERO θα είναι παγκόσμιο. Μετά την Κίνα θα κυκλοφορήσει σε Ευρώπη και Βόρεια Αμερική.
Αναμένεται ότι η έκδοση παραγωγής του ID. AERO για την Ευρώπη θα βγει από τη γραμμή συναρμολόγησης στο εργοστάσιο Emden το 2023.
Πηγή: TopGear
Έχουμε δει αρκετές φωτογραφίες του και το έχουμε ακούσει αλλά δεν ξέρουμε πώς φτιάχνεται. Ε, τώρα θα το μάθουμε και αυτό
Αντιμετώπισε έντονη κριτική, δημιουργήθηκε σε μια δύσκολη εποχή για την Alfa Romeo και ήταν προσθιοκίνητη. Τελικά και δικαιώθηκε και σάρωσε τον ανταγωνισμό στους αγώνες.
Λίγες μόλις μέρες πριν από την επίσημη παρουσίασή της, η νέα Lamborghini Urus επισκέφθηκε το Pikes Peak και αποχώρησε έχοντας στις αποσκευές της, το ρεκόρ της κατηγορίας των SUV παραγωγής.
Μιλάνο. Πατρίδα του καθεδρικού Duomo, της όπερας Le Scala, του κάστρου Sforza και ενός από τα σημαντικότερα μουσεία αυτοκινήτων στον κόσμο: του Museo Storico Alfa Romeo
Ο άνθρωπος που την έχει λατρεύει το ρητό " τα αυτοκίνητα πρέπει να είναι πολύ καλά στο να πηγαίνουν αργά" αλλά με αυτή την Porsche μπορείς να πας πολύ γρήγορα - αν ξέρεις
Ηλεκτροκίνηση και fun to drive γίνεται; Αν πρόκειται για το νέο buggy της Meyers Manx, όχι απλώς γίνεται, αλλά αποτελεί και τον ορισμό της διασκεδαστικής οδήγησης
Το BMW iX Flow συνδέεται απευθείας με τον εγκέφαλο και τα χρωματικά μοτίβα του αντιδρούν στην εγκεφαλική δραστηριότητα.
Έχουμε εικόνα και ήχο για ένα από τα πλέον πολυαναμενόμενα αυτοκίνητα του 2022. Η BMW 3.0 CSL εθεάθη να βρυχάται στο Nurburgring
Τα χρονοδιαγράμματα που ανακοινώνει ο Musk σχετικά με την έλευση νέων προϊόντων δεν επαληθεύονται στην πράξη, ωστόσο αυτό δεν φαίνεται να εμποδίζει το Νο.1 της Tesla να εξακολουθεί τις αισιόδοξες...
Θα διάλεγε σήμερα μια διαφημιστική την λέξη "Saxoμανής" για να προωθήσει ένα αυτοκίνητο; Μάλλον όχι. Δείτε αυτές τις 12 τηλεοπτικές διαφημίσεις αυτοκινήτων στην ελληνική TV των 90's
Στην εποχή της ήταν το πιο ακριβό αυτοκίνητο γερμανικής κατασκευής ενώ την απέκτησαν από τον Henry Ford II μέχρι τον Gary Cooper και τον βασιλιά της Ελλάδας
Με αφορμή τη συμπλήρωση 20 χρόνων από την παρουσίαση της πρώτης Cayenne, η Porsche ανοίγει τα αρχεία του μοντέλου που άλλαξε τη μοίρα της.
Υπάρχουν μόνο 15 McLaren Sabre και πωλείται μία εξ αυτών. Πρόκειται για την ταχύτερη McLaren παραγωγής και κοστίζει πάνω από 5 εκατομμύρια ευρώ.
Όμορφα, άγρια, εύκολα αλλά και δύστροπα, δυνατά και καθημερινά. Είναι τα hot hatch που άφησαν και αφήνουν εποχή. Αυτή η κατηγορία είναι το δώρο της αυτοκίνησης σε κάθε λάτρη.
Ο όρος range anxiety (άγχος αυτονομίας), είναι βασικός εξοπλισμός των ηλεκτρικών αυτοκινήτων από την πρώτη μέρα παρουσίας τους στην αγορά. Κάποια από αυτά, φιλοδοξούν να σε κάνουν να τον ξεχάσεις.
Όσοι δεν έχετε δει το Rimac Nevera αυτή είναι η κατάλληλη στιγμή να το δείτε όσο πιο αναλυτικά γίνεται στο video που τράβηξε ο πρώτος ιδιοκτήτης Nico Rosberg.