Παρασκευή, 24-Ιουν-2022 10:22
Πώς οι μπαταρίες των ηλεκτρικών αποκτούν δεύτερη ζωή

Ένα από τα πολλά διαδικτυακά επιχειρήματα κατά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων κινείται περίπου σε αυτό το μήκος κύματος: οι μπαταρίες που τροφοδοτούν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα είναι άχρηστες μετά από μερικά χρόνια και θα καταλήξουν όλες σε χωματερές. Και, όπως τόσα πολλά πράγματα στο διαδίκτυο, πρόκειται για απόλυτη ανοησία. Στην πραγματικότητα είναι διπλή ανοησία, διότι α) οι μπαταρίες διαρκούν πολύ περισσότερο από όσο θα παραδεχτούν ποτέ οι "εγώ-ξέρω-προς-τους-πελάτες" και β) τόσο μεγάλες και ισχυρές μπαταρίες θα βρίσκουν πάντα κάποιο άλλο ρόλο για να είναι χρήσιμες.
Η Geotab μέτρησε την υγεία της μπαταρίας (δηλαδή την ικανότητα να κρατάει τη φόρτιση) περίπου 6.300 ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Και διαπίστωσε ότι σε αυτά τα 6.300 αυτοκίνητα - 21 διαφορετικά μοντέλα, συμπεριλαμβανομένων των BMW i3, Nissan Leaf και Tesla Model S - η μέση χωρητικότητα της μπαταρίας μετά από πέντε χρόνια εξακολουθούσε να είναι 89,9% της χωρητικότητας του νέου αυτοκινήτου. Και αυτός είναι ο μέσος όρος, ο οποίος περιλαμβάνει τα πρώιμα EV που δεν είχαν το επίπεδο ψύξης της μπαταρίας που συναντάται στα νεότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και των οποίων οι μπαταρίες υποβαθμίζονταν ταχύτερα ως αποτέλεσμα ελλειπούς ψύξης.
Διαβάστε περισσότερα στο Top Gear
Ο επικεφαλής της Tesla μίλησε για απώλεια πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων στα δύο εργοστάσια της εταιρείας σε Βερολίνο και Τέξας.
H BMW μας είχε προϊδεάσει με τον πλέον χαρακτηριστικό τρόπο για τον ερχομό της πρώτης BMW M3 Touring που μπαίνει στην παραγωγή.
Το μεσαίο ηλεκτρικό σεντάν θα μπει στην παραγωγή το 2023, αρχικά στην Κίνα και μετά σε Βόρεια Αμερική και Ευρώπη.
Η Peugeot τοποθετεί ένα αυτοκίνητο ανάμεσα στο 308 και το 508. Και μην περιμένεις βραβείο αν μαντέψεις σωστά το όνομά του.
Αν θέλεις έναν restomod Σκαραβαίο -που δεν είναι ηλεκτρικός- και έχεις μερικές εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ στην άκρη
Με μια Porsche 911 Turbo S η Porsche θα κυνηγήσει φέτος το ρεκόρ μεταξύ των εργοστασιακών αυτοκινήτων, στην φημισμένη ανάβαση Pikes Peak.
Το ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις του 2022 παρουσιάστηκε σε μια λαμπρή εκδήλωση στο Ολυμπιακό Στάδιο της Αθήνας που θα γίνει η υπερειδική του αγώνα. Με τιμές από 10€ ξεκίνησε η προπώληση των εισιτηρίων.
Τι συνέβη και η κινεζική εταιρεία ηλεκτρικών αυτοκινήτων Nio δέχθηκε αγωγή από την Audi.
Η ιταλική φίρμα λέει ότι η SUV Ferrari Purosangue δεν θα παίξει το ίδιο ρόλο που έπαιξαν τα Urus και Cayenne για τις Lamborghini και Porsche.
Ο Ρώσος πρόεδρος Βλάντιμιρ Πούτιν διέταξε την κυβέρνησή του να λάβει γρήγορα νέα μέτρα για τη στήριξη της εγχώριας αυτοκινητοβιομηχανίας.
To πρόγραμμα εκσυγχρονισμού της Nissan, θέλει από το 2023 τουλάχιστον μία εξηλεκτρισμένη έκδοση από κάθε μοντέλο της. Κυρίες και Κύριοι, το Juke hybrid επι σκηνής.
Η Pagani Huayra Codalunga είναι το νέο special project της Pagani. Αφορά σε μόλις πέντε πελάτες που θα πληρώσουν 7 εκατομμύρια ευρώ. Ο καθένας.
Οι ειδικοί θεωρούν πως το αυξημένο βάρος και η ισχυς των Evs, μπορεί να εγκυμονούν κινδύνους για την ασφάλεια σε περιπτώσεις ατυχημάτων.
Ο Max Verstappen πήρε μια ακόμη νίκη φέτος με τρόπο που το κάνουν οι πρωταθλητές καθώς άντεξε την ασφυκτική πίεση του Carlos Sainz. Βάθρο για τον Lewis Hamilton
H Mercedes συνεργάζεται με εταιρείες που παράγουν στρατιωτικό υλικό, για την κατασκευή μιας G Class που θα αρματώνει τα τάγματα εναέριου ανεφοδιασμού.