Δευτέρα, 23-Μαϊ-2022 12:28
Πλησιάζουμε το όριο μεγέθους των οθονών infotainment;

Η συνδεσιμότητα αποτελεί πλέον μια από τις σημαντικότερες παραμέτρους σε κάθε νέο αυτοκίνητο. Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που μία ολόκληρη παρουσίαση ενός μοντέλου, αναλώνεται στην ανάλυση του ψηφιακού κόσμου στο εσωτερικό του. Οι ψηφιακοί πίνακες οργάνων και οι οθόνες αφής infotainment ξεκίνησαν δειλά δειλά, πολλές φορές έδειχναν ξένα σώματα στο ταμπλό, όμως με τον καιρό ενσωματώθηκαν μια χαρά στην αισθητική των αυτοκινήτων και φυσικά, αυξάνουν συνεχώς τις διαστάσεις τους.
Αυτό είναι κάτι που δεν προκαλεί έκπληξη σε κανέναν. Πρόκειται για έργο που το έχουμε δει να παίζεται δεκάδες φορές. Από τις οθόνες των τηλεοράσεων που έχουμε σπίτια μας, μέχρι τις οθόνες των υπολογιστών και των smartphones, η τάση είναι πάντοτε η ίδια. Κάθε επόμενο μοντέλο και μεγαλύτερη οθόνη. Μοιραία, από τη στιγμή που αποφασίστηκε πως το περιβάλλον στο εσωτερικό ενός αυτοκινήτου, θα πρέπει να προσομοιάζει εκείνο του "έξυπνου" κινητού μας τηλεφώνου, το νερό της σχεδίασης, είχε μπει για τα καλά στο αυλάκι του μεγέθους.
Τα υπόλοιπα είναι ιστορία. Σύντομη και απόλυτα προβλέψιμη. Το εύλογο ερώτημα είναι μέχρι που μπορεί να φτάσει το μέγεθος μιας οθόνης infotainment; H Mercedes θεωρητικά το τερμάτισε σχετικά πρόσφατα, παρουσιάζοντας την MBUX Hyperscreen, η οποία θα εφοδιάζει την EQS και έχει συνολικό μήκος 1,41m, καλύπτοντας ολόκληρη την επιφάνεια του ταμπλό. Λογικά δεν έχει πάνω απ' αυτό, καθώς κάπου εκεί, εξαντλούνται και οι διαστάσεις του αυτοκινήτου. Κι όμως, πρόσφατα η BMW έκανε ρελάνς όταν κατά την παρουσίαση της νέας Σειράς 7, μας έδειξε για πρώτη φορά την Theater Screen των 31 ιντσών σε διάταξη 32:9 και ανάλυση 8Κ, που ναι μεν αφορά όσους κάθονται πίσω, όμως καθιστά σαφές πως η μάχη των οθονών καλά κρατεί.
Διαβάστε περισσότερα στο Top Gear
Δημοσιεύματα στην Σεούλ αναφέρουν προβλήματα με την ανάπτυξη των συστημάτων υδρογόνου της Hyundai και δεύτερες σκέψεις από την εταιρεία.
Το Hennessey Venom F5 ήταν στο Goodwood και ανέβηκε το λόφο. Τον ανέβηκε γρήγορα. Με τον V8 να μουγκρίζει. Τα υπόλοιπα δεν περιγράφονται. Τα βλέπεις και τα ακούς.
Το πρώτο αυτοκίνητο που έφερε την υπογραφή της AMG, χρησιμοποιήθηκε ως βάση δοκιμών για όργανα προσγείωσης μαχητικών αεροσκαφών.
Η Indian Motorcycle επιστρέφει με την νέα Indian Scout Rogue που τονίζει την ανανεωμένη και δυναμική εικόνα της εταιρείας
Η Drako μια start up από τη Silicon Valley ανακοίνωσε το Dragon, ένα SUV με 2.000PS που θα είναι το δεύτερο αυτοκίνητό της μετά το GTE των 1.200PS
Σημαντικές διαφορές στην παθητική ασφάλεια αυτοκινήτων που προορίζονται για την αμερικανική αγορά σε σχέση με εκείνα που θα πουληθούν στο Μεξικό έδειξε crash test
Το McMurtry Speirling Prototype είναι από χθες το μεγαλύτερο talk of the town στην παγκόσμια αυτοκίνηση και το ρεκόρ στο Goodwood είναι μόνο η αρχή
Όταν αποκαλύφθηκαν τα σχέδια του υποθέσαμε ότι θα είναι το αμιγώς ηλεκτρικό "Passat" και δεν πέσαμε έξω
Η DS μόλις αποκάλυψε την νέα ναυαρχίδα της.
Το άκρως απαραίτητο μέσο για να ευεξία οδηγού και επιβατών, όταν οι θερμοκρασίες ψήνουν τα πάντα - και όχι μόνο. Μικρά μυστικά χρήσης και σωστής λειτουργίας.
Σαν ένα spin-off για τα 20 χρόνια της Porsche Cayenne, η εταιρεία αποκαλύπτει πώς πάρθηκε η απόφαση να εξελίξει και να λανσάρει ένα SUV
Πέντε χώρες θέλουν να καθυστερήσει 5 χρόνια η πλήρης κατάργηση αυτοκινήτων με θερμικούς κινητήρες που σχεδιάζει η EE από το 2035.
Βάρος κάτω από 1 τόνο, 1.086 ίπποι, κυψέλες υδρογόνου που δίνουν ενέργεια σε ηλεκτροκινητήρες και κάπως έτσι η παραδοσιακή ηλεκτροκίνηση απέκτησε άξιο αντίπαλο.
"Το προσωπικό της Leoni κάνει τεράστιες θυσίες για να συνεχίσει να κινείται η παραγωγική διαδικασία"
Σε χρόνο ρεκόρ 20 λεπτών πουλήθηκαν τα μόλις 50 Citroen My Ami Buggy που κυκλοφόρησαν για ένα αυτοκίνητο που θεωρητικά δεν θα περνούσε στην παραγωγή ποτέ.
Μιλάμε για τύχη-βουνό, αν λατρεύεις τα αυτοκίνητα: Κληρώθηκαν και τελικά συμμετείχαν στο 40ο ιστορικό 1000 Miglia με μια Alfa Romeo 1900 Super Sprint του 1956.