Παρασκευή, 20-Μαϊ-2022 12:25
Η υπέροχη και μοναδική Maserati Boomerang έγινε 50 ετών

Ένα ονειρικό αυτοκίνητο, ένα ακραίο, φουτουριστικό, σχεδόν παράλογο, σίγουρα όμορφο μοντέλο, ικανό να μείνει χαραγμένο στη μνήμη κάθε θαυμαστή της αυτοκίνησης. Μισός αιώνας έχει περάσει από τις 9 Μαρτίου 1972, όταν η Maserati Boomerang έκανε το ντεμπούτο της στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Ήταν ένα concept που δημιουργήθηκε από το διάσημο χέρι του Giorgetto Giugiaro και κατασκευάστηκε από την Italdesign.
Μια μακέτα της Maserati Boomerang έκανε μια φευγαλέα εμφάνιση στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τορίνο το 1971. Τελικά μόνο ένα μοντέλο κατασκευάστηκε, το οποίο θα παρουσιαζόταν στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το 1972 ως ταξινομημένο όχημα, έτοιμο για τον δρόμο.
Η βάση που χρησιμοποιήθηκε από την Italdesign (σασί και μηχανικά μέρη) ήταν μια Maserati Bora, με οκτακύλινδρο κινητήρα 4.719 κ.εκ τοποθετημένο πίσω σε γωνία 90°. Είχε απόδοση 310 ίππων, οι οποίοι ήταν αρκετοί για τελική ταχύτητα σχεδόν 300 km/h. Προφανώς ήταν πισωκίνητη και είχε κιβώτιο ταχυτήτων πέντε σχέσεων.
\Το διθέσιο σπορ κουπέ δεν μπήκε ποτέ στην παραγωγή. Αντίθετα, άφησε πίσω του μια στυλιστική κληρονομιά που συνέχισε να ζει όχι μόνο στις μεταγενέστερες δημιουργίες του Giugiaro, αλλά και σε άλλα οχήματα, αποτελώντας έμπνευση για διάφορες άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες στην Ευρώπη και τις Ηνωμένες Πολιτείες.
Διαβάστε περισσότερα στο TopGear
Βάρος κάτω από 1 τόνο, 1.086 ίπποι, κυψέλες υδρογόνου που δίνουν ενέργεια σε ηλεκτροκινητήρες και κάπως έτσι η παραδοσιακή ηλεκτροκίνηση απέκτησε άξιο αντίπαλο.
"Το προσωπικό της Leoni κάνει τεράστιες θυσίες για να συνεχίσει να κινείται η παραγωγική διαδικασία"
Σε χρόνο ρεκόρ 20 λεπτών πουλήθηκαν τα μόλις 50 Citroen My Ami Buggy που κυκλοφόρησαν για ένα αυτοκίνητο που θεωρητικά δεν θα περνούσε στην παραγωγή ποτέ.
Μιλάμε για τύχη-βουνό, αν λατρεύεις τα αυτοκίνητα: Κληρώθηκαν και τελικά συμμετείχαν στο 40ο ιστορικό 1000 Miglia με μια Alfa Romeo 1900 Super Sprint του 1956.
Κάνει ντεμπούτο στο Goodwood Festival of Speed και σύμφωνα με την Polestar θα είναι τόσο επιθυμητό στην οδήγηση όσο είναι η σχεδίασή του. ΟΚ, περιμένουμε.
Ο επικεφαλής της Tesla μίλησε για απώλεια πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων στα δύο εργοστάσια της εταιρείας σε Βερολίνο και Τέξας.
Πώς οι μπαταρίες των ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα αποκτήσουν δεύτερη ζωή -ίσως και στο σπίτι σου- και δεν θα καταλήξουν σε κάποια χωματερή.
H BMW μας είχε προϊδεάσει με τον πλέον χαρακτηριστικό τρόπο για τον ερχομό της πρώτης BMW M3 Touring που μπαίνει στην παραγωγή.
Το μεσαίο ηλεκτρικό σεντάν θα μπει στην παραγωγή το 2023, αρχικά στην Κίνα και μετά σε Βόρεια Αμερική και Ευρώπη.
Η Peugeot τοποθετεί ένα αυτοκίνητο ανάμεσα στο 308 και το 508. Και μην περιμένεις βραβείο αν μαντέψεις σωστά το όνομά του.
Αν θέλεις έναν restomod Σκαραβαίο -που δεν είναι ηλεκτρικός- και έχεις μερικές εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ στην άκρη
Με μια Porsche 911 Turbo S η Porsche θα κυνηγήσει φέτος το ρεκόρ μεταξύ των εργοστασιακών αυτοκινήτων, στην φημισμένη ανάβαση Pikes Peak.
Το ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις του 2022 παρουσιάστηκε σε μια λαμπρή εκδήλωση στο Ολυμπιακό Στάδιο της Αθήνας που θα γίνει η υπερειδική του αγώνα. Με τιμές από 10€ ξεκίνησε η προπώληση των εισιτηρίων.
Τι συνέβη και η κινεζική εταιρεία ηλεκτρικών αυτοκινήτων Nio δέχθηκε αγωγή από την Audi.
Η ιταλική φίρμα λέει ότι η SUV Ferrari Purosangue δεν θα παίξει το ίδιο ρόλο που έπαιξαν τα Urus και Cayenne για τις Lamborghini και Porsche.
Ο Ρώσος πρόεδρος Βλάντιμιρ Πούτιν διέταξε την κυβέρνησή του να λάβει γρήγορα νέα μέτρα για τη στήριξη της εγχώριας αυτοκινητοβιομηχανίας.