Παρασκευή, 20-Μαϊ-2022 12:21
Toyota, Nissan και Honda έχουν μείνει πίσω στα EVs

Στη συνείδηση μεγάλης μερίδας του κόσμου, η Toyota είναι μια μάρκα που έχει συνδέσει το όνομά της με τα υβριδικά οχήματα ίσως περισσότερο από κάθε άλλη. Δικαίως, καθώς η πρώτη γενιά του Prius, κυκλοφόρησε στην αγορά το 1997, εποχή κατά την οποία η συντριπτική πλειοψηφία του αγοραστικού κοινού, επιχειρούσε να εξοικειωθεί με την ιδέα ενός νέου μέσου ονόματι internet.
Ένα αυτοκίνητο που συνδύαζε θερμικό κινητήρα με μπαταρία, αποτελούσε μάλλον ψιλά γράμματα και μοιραία, πέρασε και στα ψιλά της αγοράς.
Άλλωστε ας μη γελιόμαστε. Την εποχή εκείνη, η τιμή της βενζίνης δεν απασχολούσε απολύτως κανέναν και όσο για το περιβαλλοντικό κόστος, αν έλεγες σε μια παρέα πως στο μέλλον, τα καλαμάκια του φραπέ που έχουν στο χέρι τους θα είναι χάρτινα, θα τσόνταραν όλοι για να σε στείλουν σε κέντρο αποτοξίνωσης.
Δεν είναι όμως μόνο η περίπτωση της Toyota, που υπηρέτησε και εξακολουθεί να υπηρετεί την ιδέα των υβριδικών μοντέλων. Αντίστοιχη περίπτωση αποτελεί και η Honda, με το πρώτο Insight να κάνει την εμφάνισή του το 1999. Ο τρίτος μεγάλος της ιαπωνικής παρέας, η Nissan, μπορεί να μην ενέδωσε ποτέ στις σειρήνες της υβριδικής τεχνολογίας, όμως το αμιγώς ηλεκτρικό Leaf, δεν είναι και τόσο νέο. Για την ακρίβεια, η πρώτη του γενιά παρουσιάστηκε το 2010.
Διαβάστε περισσότερα στο TopGear
Βάρος κάτω από 1 τόνο, 1.086 ίπποι, κυψέλες υδρογόνου που δίνουν ενέργεια σε ηλεκτροκινητήρες και κάπως έτσι η παραδοσιακή ηλεκτροκίνηση απέκτησε άξιο αντίπαλο.
"Το προσωπικό της Leoni κάνει τεράστιες θυσίες για να συνεχίσει να κινείται η παραγωγική διαδικασία"
Σε χρόνο ρεκόρ 20 λεπτών πουλήθηκαν τα μόλις 50 Citroen My Ami Buggy που κυκλοφόρησαν για ένα αυτοκίνητο που θεωρητικά δεν θα περνούσε στην παραγωγή ποτέ.
Μιλάμε για τύχη-βουνό, αν λατρεύεις τα αυτοκίνητα: Κληρώθηκαν και τελικά συμμετείχαν στο 40ο ιστορικό 1000 Miglia με μια Alfa Romeo 1900 Super Sprint του 1956.
Κάνει ντεμπούτο στο Goodwood Festival of Speed και σύμφωνα με την Polestar θα είναι τόσο επιθυμητό στην οδήγηση όσο είναι η σχεδίασή του. ΟΚ, περιμένουμε.
Ο επικεφαλής της Tesla μίλησε για απώλεια πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων στα δύο εργοστάσια της εταιρείας σε Βερολίνο και Τέξας.
Πώς οι μπαταρίες των ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα αποκτήσουν δεύτερη ζωή -ίσως και στο σπίτι σου- και δεν θα καταλήξουν σε κάποια χωματερή.
H BMW μας είχε προϊδεάσει με τον πλέον χαρακτηριστικό τρόπο για τον ερχομό της πρώτης BMW M3 Touring που μπαίνει στην παραγωγή.
Το μεσαίο ηλεκτρικό σεντάν θα μπει στην παραγωγή το 2023, αρχικά στην Κίνα και μετά σε Βόρεια Αμερική και Ευρώπη.
Η Peugeot τοποθετεί ένα αυτοκίνητο ανάμεσα στο 308 και το 508. Και μην περιμένεις βραβείο αν μαντέψεις σωστά το όνομά του.
Αν θέλεις έναν restomod Σκαραβαίο -που δεν είναι ηλεκτρικός- και έχεις μερικές εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ στην άκρη
Με μια Porsche 911 Turbo S η Porsche θα κυνηγήσει φέτος το ρεκόρ μεταξύ των εργοστασιακών αυτοκινήτων, στην φημισμένη ανάβαση Pikes Peak.
Το ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις του 2022 παρουσιάστηκε σε μια λαμπρή εκδήλωση στο Ολυμπιακό Στάδιο της Αθήνας που θα γίνει η υπερειδική του αγώνα. Με τιμές από 10€ ξεκίνησε η προπώληση των εισιτηρίων.
Τι συνέβη και η κινεζική εταιρεία ηλεκτρικών αυτοκινήτων Nio δέχθηκε αγωγή από την Audi.
Η ιταλική φίρμα λέει ότι η SUV Ferrari Purosangue δεν θα παίξει το ίδιο ρόλο που έπαιξαν τα Urus και Cayenne για τις Lamborghini και Porsche.
Ο Ρώσος πρόεδρος Βλάντιμιρ Πούτιν διέταξε την κυβέρνησή του να λάβει γρήγορα νέα μέτρα για τη στήριξη της εγχώριας αυτοκινητοβιομηχανίας.