Τετάρτη, 04-Μαϊ-2022 15:21
Οι μεγαλύτεροι μύθοι γύρω από την ηλεκτροκίνηση και τι ισχύει στην πραγματικότητα

Η ηλεκτροκίνηση είναι εδώ και αναπτύσσεται με ραγδαίους ρυθμούς – τόσο τα οχήματα που βλέπουμε αυξάνονται καθημερινά στους δρόμους όσο και οι εγκαταστάσεις από τις ιδιωτικές πρωτοβουλίες προχωράνε με γοργό ρυθμό.
Όμως ακόμα υπάρχουνε διάφοροι μύθοι που τριγυρνάνε γύρω από την ηλεκτροκίνηση, με τους περισσότερους οδηγούς να είναι δύσπιστοι και να μην έχουν αποδεχτεί ακόμα τη μετάβαση στην νέα εποχή της αυτοκίνησης.
Με τη βοήθεια του asfaleies24, ένα από τα κορυφαία online ασφαλιστικά πρακτορεία που προσφέρει ασφάλεια αυτοκινήτου με σύγκριση τιμών σε δεκάδες ασφαλιστικές και έχει εξειδίκευση πάνω στην ηλεκτροκίνηση, θα απαντήσουμε στους μεγαλύτερους μύθους που υπάρχουν γύρω από τη νέα εποχής της αυτοκίνησης.
Έχοντας ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, θα πρέπει να προσαρμοστείς σε μια νέα πραγματικότητα – ποια είναι αυτή; Ότι κάθε πρωί που θα ξυπνάς, θα βρίσκεις το αυτοκίνητό σου φορτισμένο και γεμάτο "καύσιμο" για όλα τα χιλιόμετρα της ημέρας.
Αυτή είναι η μαγεία του ηλεκτρικού – κουμπώνεις τον φορτιστή μόλις παρκάρεις και το άλλο πρωί το αυτοκίνητο είναι γεμάτο ενέργεια.
Ο συνήθης χρόνος για μια πλήρη φόρτιση στο σπίτι είναι περίπου 5-8 ώρες αναλόγως τον τύπο φορτιστή και το ρεύμα που υπάρχει – αν είναι μονοφασικό ή τριφασικό.
Από την άλλη, όταν κάνεις ένα ταξίδι με ηλεκτρικό αυτοκίνητο μια μισάωρη στάση ανά 250-300 χιλιόμετρα θα σου γεμίσει την μπαταρία σε έναν γρήγορο ταχυφορτιστή και θα μπορέσεις άμεσα να συνεχίσεις το ταξίδι προς τον προορισμό σου.
Οι μπαταρίες των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι υψηλής ποιότητας με στόχο να διαρκούν περισσότερο από 10 έτη. Φυσικά, όπως όλες οι μπαταρίες, έτσι κι αυτές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων αντιμετωπίζουν φθορά και μείωση της χωρητικότητάς τους λόγω τόσο του χρόνου όσο και των φορτίσεων και εκ φορτίσεων.
Η διάρκεια ζωής μιας μπαταρίας ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι γύρω στα 10 χρόνια.
Έτσι όπως εξελίσσεται η τεχνολογία, το κόστος ανά kwh θα πέσει ραγδαία τα επόμενα χρόνια και η αλλαγή μπαταρίας, αν χρειαστεί μετά τα 10 χρόνια, θα έχει ένα πολύ προσιτό κόστος.
Εδώ θα πρέπει να τονίσουμε ότι όλοι οι κατασκευαστές δίνουν μεγάλες εγγυήσεις για τις μπαταρίες των ηλεκτρικών με τον μέσο όρο να είναι γύρω στα 8 έτη ή τα 160.000 χιλιόμετρα.
Αυτή η φήμη έχει δημιουργηθεί από όσους δεν έχουν οδηγήσει ηλεκτρικό αυτοκίνητο, κι αυτό γιατί ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο προσφέρει μια έντονη και ευχάριστη οδήγηση στον ιδιοκτήτη του.
Με τεράστιες ροπές και άμεση επιτάχυνση λόγω του ηλεκτροκινητήρα, ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα εντυπωσιάσει σίγουρα όλους τους κατόχους.
Το κόστος συντήρησης ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι αισθητά πιο μικρό απ’ ό,τι ένα συμβατικό όχημα.
Υπάρχουν εταιρείες, όπως η Tesla, που δεν απαιτούν καν ετήσια συντήρηση του οχήματος!
Από την άλλη, όσες αντιπροσωπείες έχουν ετήσιο προληπτικό έλεγχο service, το κόστος είναι αρκετά μικρότερο σε σχέση με ένα αυτοκίνητο εσωτερικής καύσης.
Τέλος, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας και δεν έχουν τεκμήριο κατοχής και χρήσης.
Μια από τις πιο συνηθισμένες ερωτήσεις που δέχεται ένας κάτοχος ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι "και που θα το φορτίζεις στην Ελλάδα που δεν έχουμε εγκαταστάσεις;".
Η ερώτηση αυτή γίνεται συνήθως από όσους δεν ακολουθούν τις εξελίξεις και δεν γνωρίζουν πως στην Ελλάδα αυτήν τη στιγμή υπάρχουν περισσότερα από 1500 σημεία φόρτισης, απλωμένα σε κάθε γωνιά της χώρας μας!
Το δίκτυο πλέον στη χώρα μας είναι σε πολύ καλό επίπεδο και μπορείς να ταξιδέψεις σε όλη τη χώρα δίχως πρόβλημα!
Ίσως από τους μεγαλύτερους μύθους που κυκλοφορούν το τελευταίο διάστημα, λόγω της ενεργειακής κρίσης!
Όταν φορτίζουμε στην οικία μας, με νυχτερινό ρεύμα, το τελικό κόστος συμπεριλαμβανομένων όλων των χρεώσεων σε σταθερό πρόγραμμα προμηθευτή, είναι περίπου 0.20€ / kwh
Για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο με μέση κατανάλωση 15kwh /100 χιλιόμετρα, αυτό το κόστος μεταφράζεται σε τελικό κόστος χρήσης στα 3€ / 100 χιλιόμετρα.
Αντίστοιχα, ένα βενζινοκίνητο με κατανάλωση 6λίτρα/100 χιλιόμετρα, με κόστος βενζίνης στα 2€, θα έχει τελικό κόστος χρήσης τα 12€ / 100 χιλιόμετρα.
Καταλαβαίνουμε φυσικά πως η διαφορά είναι χαώδης και το ηλεκτρικό αυτοκίνητο πέρα από όλα τα πλεονεκτήματα που προσφέρει, δίνει τη δυνατότητα στον κάτοχό του να μετακινείται και πολύ οικονομικά!
Η Hyundai παρουσίασε την τελική μορφή που θα έχει το ρομπότ το οποίο θα αναλάβει να φορτίζει τα μελλοντικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα της
Τα γυαλιά ηλίου είναι νέα προσθήκη στο online κατάστημα της Ferrari και υπόσχονται στυλ ώστε να ξεχωρίζει είτε έχει ήλιο, είτε όχι
Από την Αγγλία για την Ιταλία προορίζεται αυτή η πανέμορφη restomod Porsche 911 (964) που έχει δεχτεί επεμβάσεις για να αποδίδει 400 ίππους
Αυτή είναι η ιστορία τη Nelly Colon, της γυναίκας που χάραξε τον δικό της δρόμο για να γίνει μία από τους πιο εξειδικευμένους τεχνικούς service της Nissan
Η Camaro σταματάει να παράγεται από την Chevrolet, όπως ανακοινώθηκε επισήμως από την εταιρεία και το μέλλον της είναι άγνωστο
Ένας ιδιώτης έχει δημιουργήσει το δικό του Lego σετ με έναν σταθμό φόρτισης της Tesla και πρέπει να το ψηφίσουμε για να το κάνει πραγματικότητα η Lego
Πιο ανταγωνιστική προσέγγιση της κατηγορίας των μικρομεσαίων SUV με διαφορετική ατζέντα, ποιοτικά χαρακτηριστικά και γενναιόδωρο εξοπλισμό.
Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες η Κομισιόν ετοιμάζει ένα νομοσχέδιο ώστε να μην καταργηθούν οι θερμικοί κινητήρες στην Ευρωπαϊκή Ένωση μετά το 2035
Με 1.969 τελευταία Mini Clubman Final Edition θα αποχαιρετήσουμε το οικογενειακό, αλλά κυρίως ιδιαίτερο Mini γιατί το 1969 το είδαμε για πρώτη φορά
Το Dodge Challenger SRT Demon 170 με τους 1.025 ίππους του είναι ικανό να επιταχύνει στο 0-100km/h σε 1,66 δευτερόλεπτα και χρειάζεται αλεξίπτωτο για φρένο
H Ford δίνει τη δυνατότητα να οδηγήσουμε εικονικά το νέο ηλεκτρικό SUV Ford Explorer μέσω μιας εφαρμογής που θα σου μάθει το αυτοκίνητο πριν το αγοράσεις
Οι χάκερς φέρονται να ζητούν λύτρα για να μην διαρρέυσουν προσωπικά δεδομένα πελατών και η ιταλική φίρμα φέρεται να μην είναι διατεθειμένη να τα πληρώσει
Η νέα Lamborghini που θα διαδεχθεί την Aventador και προς το παρόν την γνωρίζουμε ως LB744, θα έχει λειτουργία για οικολογική οδήγηση μέσα στην πόλη μόνο με 180 ίππους
Ειδική έκδοση Rolls Royce Wraith που σηματοδοτεί το τέλος των V12 Coupe της εταιρείας και θα παραχθεί σε μόλις 12 αντίτυπα. Όλα προπωλημένα.
Μήπως η Mansory πρέπει να μην ξαναγγίξει Ferrari; Το τελευταίο ανοσιούργημα λέγεται Mansory F9XX Tempesta Celeste και είναι αρκετά κακόγουστο