Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 06-Απρ-2022 11:12

    Ford: Ετήσια Ενιαία Έκθεση Βιωσιμότητας & Οικονομικού Απολογισμού

    Ford: Ετήσια Ενιαία Έκθεση Βιωσιμότητας & Οικονομικού Απολογισμού
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Η Ford δημοσίευσε την Ενιαία Έκθεση Βιωσιμότητας & Οικονομικού Απολογισμού για το 2022, η οποία επικεντρώνεται στη μετάβαση της εταιρείας προκειμένου να ηγηθεί της ηλεκτρικής επανάστασης, συμπεριλαμβανομένων των σχεδίων για κλιμάκωση της παραγωγής με περισσότερα από 2 εκατομμύρια ηλεκτρικά οχήματα ετησίως μέχρι το 2026 και αύξηση του ποσοστού των ηλεκτρικών της οχημάτων στις ετήσιες πωλήσεις στο 50% μέχρι το τέλος της δεκαετίας. 

    Η Ford έχει δεσμευτεί στην επίτευξη της ανθρακικής ουδετερότητας το αργότερο έως το 2050, με την υποστήριξη ενδιάμεσων στόχων, βασισμένων σε επιστημονικά δεδομένα, που θα επιτευχθούν μέχρι το 2035. Στη νέα έκθεση δημοσιεύονται στοιχεία σχετικά με το κλίμα και λεπτομέρειες για την πρόοδο της Ford αναφορικά με τη μείωση των εκπομπών ρύπων ανά όχημα κατά 50% με έτος βάσης το 2019 και τις εκπομπές ρύπων από τις δραστηριότητές της κατά 76% με αφετηρία το 2017. Την περασμένη χρονιά, η εταιρεία πέτυχε μείωση 35% στο απόλυτο αποτύπωμα αερίων θερμοκηπίου στις δραστηριότητες παραγωγής της, σε σχέση με τα επίπεδα του 2017. 

    Η μεταστροφή προς τα ηλεκτρικά οχήματα είναι κρίσιμη προκειμένου η Ford να επιτύχει τους στόχους βιωσιμότητας που έχει θέσει. Όμως, μία τέτοια μετάβαση συνοδεύεται από προκλήσεις – μεταξύ των οποίων η προμήθεια πρώτων υλών, η ανακύκλωση μπαταριών στο τέλος του κύκλου ζωής τους και θέματα που άπτονται των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Θέλοντας να παρέχει περισσότερες πληροφορίες πάνω σε αυτά τα ζητήματα, η Ford δημοσιεύει επίσης μία έκθεση για τα ανθρώπινα δικαιώματα καθώς και ένα απόσπασμα που εμπεριέχει οικονομικά στοιχεία που σχετίζονται με το κλίμα και σενάρια κλιματικών κινδύνων. 

    "Η πραγματική επιτυχία κρίνεται από το κατά πόσον αφήνουμε πίσω μας έναν καλύτερο κόσμο για την επόμενη γενιά. Κάθε χρόνο, ο ολοκληρωμένος απολογισμός μας μου υπενθυμίζει τη δέσμευσή μας στις αξίες μας και την ανάληψη δράσης για αλλαγές που έχουν σημασία. Αυτό ισχύει από τότε που δημοσιεύσαμε την πρώτη μας έκθεση πριν από 23 χρόνια, το οποίο έγινε για πρώτη φορά στη βιομηχανία. Και ισχύει περισσότερο από ποτέ σήμερα" δήλωσε ο Bill Ford.
     
    "Είμαι τόσο ευχαριστημένος που σας ανακοινώνω ότι φέτος η Ford θα δημοσιεύσει μία έκθεση για τα ανθρώπινα δικαιώματα, σηματοδοτώντας μία ακόμα πρωτιά για τη βιομηχανία αυτοκινήτου των ΗΠΑ. Αυτή θα εξετάζει με τρόπο άντλησης των υλικών μας, πού κατασκευάζονται τα προϊόντα μας και εάν τα εργασιακά μας πρότυπα είναι αντάξια των προσδοκιών. Είμαι περήφανος για την πρόοδο που έχουμε σημειώσει τις δύο τελευταίες δεκαετίες και ανυπομονώ για τη συνέχιση των επιτευγμάτων μας", πρόσθεσε.

    Για να είναι ανταγωνιστική και πρωτοπόρος σε μία νέα εποχή ηλεκτρικών και συνδεδεμένων οχημάτων, η Ford σχεδιάζει να επενδύσει περισσότερα από 50 δις δολάρια παγκοσμίως από το 2022 μέχρι το 2026 για την εξέλιξη ηλεκτρικών οχημάτων καθώς και των μπαταριών που τα τροφοδοτούν με ενέργεια. Η εταιρεία θα κατασκευάζει τα προϊόντα της σε μερικά από τα πιο προηγμένα και αποδοτικά εργοστάσια αυτοκινήτων σε όλο τον κόσμο, δημιουργώντας χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας και χτίζοντας μία βιώσιμη και ηθική εφοδιαστική αλυσίδα.

    "Η φετινή έκθεση είναι σημαντική επειδή καταδεικνύει τη μακροχρόνια δέσμευση της Ford στη διαφάνεια και στην εταιρική υπευθυνότητα" δήλωσε η Cynthia Williams, global director του τομέα βιωσιμότητας, έγκρισης και συμμόρφωσης της Ford. "Προσφέρει στα ενδιαφερόμενα μέρη μία σαφή εικόνα για το πώς σκοπεύουμε να βάλουμε τον άνθρωπο σε πρώτη προτεραιότητα και να σεβαστούμε τα ανθρώπινα δικαιώματα καθώς μεταβαίνουμε στα ηλεκτρικά οχήματα, βασιζόμενοι στην κληρονομιά μας για τη δράση για το κλίμα και την προστασία του περιβάλλοντος. Η στρατηγική της εταιρείας μας και οι στόχοι βιωσιμότητας είναι άρρηκτα συνδεδεμένα μεταξύ τους – ό,τι είναι καλό για τον πλανήτη είναι καλό για τους πελάτες και την επιχείρησή μας." 

    Προώθηση της καινοτομίας και της βιώσιμης ανάπτυξης 
    Η Ενιαία Έκθεση Βιωσιμότητας & Οικονομικού Απολογισμού 2022 περιγράφει πώς το σχέδιο Ford+ για ανάπτυξη και δημιουργία αξίας βασίζεται στα σημαντικά θεμελιώδη πλεονεκτήματα της εταιρείας αναφορικά με την κλιμάκωση της παραγωγής των ηλεκτρικών οχημάτων και την αξιοποίηση της συνδεσιμότητα και της ρηξικέλευθης τεχνολογίας που καθιστά τα προϊόντα της πιο προσιτά, πιο ολοκληρωμένα και πιο ασφαλή για οδήγηση από ποτέ. Η Ford ήταν ένας από τους πρώτους Αμερικανούς κατασκευαστές αυτοκινήτων που ευθυγραμμίστηκε με τη διεθνή κοινότητα για να περιορίσουν την παγκόσμια αύξηση της θερμοκρασίας του πλανήτη στο πλαίσιο της Συμφωνίας του Παρισιού. Επιπλέον, στόχος της εταιρείας είναι να δημιουργήσει ένα επιχειρηματικό μοντέλο που θα υπερβαίνει το net-zero (καθαρό μηδέν) και γίνεται net-positive (καθαρό θετικό) τόσο για το περιβάλλον όσο και για την κοινωνία.

    Ford

    Τα κυριότερα σημεία της ενιαίας έκθεσης για το 2021 
    • Η Ford προσχώρησε στην RouteZero, έναν παγκόσμιο συνασπισμό για τον περιορισμό της υπερθέρμανσης του πλανήτη που επιδιώκει οι πωλήσεις όλων νέων οχημάτων να αποτελούνται από αυτοκίνητα και van μηδενικών ρύπων μέχρι το 2040 σε όλο τον κόσμο, και το αργότερο το 2035 στις κορυφαίες αγορές
    • Η εταιρεία εισήγαγε ένα πλαίσιο βιώσιμης χρηματοδότησης για την καθοδήγηση των επενδύσεων σε κοινωνικά και περιβαλλοντικά projects, προετοιμάζοντας το δρόμο για το πρώτο πράσινο ομόλογο της Ford, που συγκέντρωσε 2,5 δις δολάρια μέσω μιας 10-ετούς έκδοσης που θα βοηθήσει στη χρηματοδότηση της νέας γκάμας ηλεκτρικών οχημάτων της εταιρείας 
    • Η Ford και η SK Innovation ανακοίνωσαν μία προγραμματισμένη κοινή επένδυση 11,4 δις δολαρίων στο BlueOval City και σε τρία εργοστάσια μπαταριών της κοινοπραξίας BlueOval SK στο Κεντάκι και το Τεννεσί – πρόκειται για mega εργοστάσια που θα δημιουργήσουν σχεδόν 11.000 νέες θέσεις εργασίας και θα συμβάλλουν στη δημιουργία ενός βιώσιμου οικοσυστήματος παραγωγής. Η Ford θα επενδύσει περισσότερα από 525 εκατομμύρια δολάρια την επόμενη πενταετία στην επαγγελματική εξέλιξη και εκπαίδευση των τεχνιτών για συντήρηση των ηλεκτρικών και συνδεδεμένων οχημάτων
    • Η Ford συνεργάζεται με την Redwood Materials, μία κορυφαία εταιρεία υλικών μπαταριών, για να καταστήσει τα ηλεκτρικά οχήματα πιο βιώσιμα και προσιτά για τους Αμερικανούς, τοπικοποιώντας το δίκτυο της αλυσίδας εφοδιασμού για τη δημιουργία επιλογών ανακύκλωσης για απορρίμματα (scrap) και μπαταρίες που έχουν ολοκληρώσει τον κύκλο ζωής τους και την ενίσχυση της ανακύκλωσης μπαταριών ιόντων λιθίου. Η Ford σχεδιάζει επίσης να ανοίξει ένα παγκόσμιο κέντρο μπαταριών στο νοτιοανατολικό Michigan, το Ford Ion Park, με νέες επενδύσεις για την ανάπτυξη, δοκιμή και κατασκευή κυψελών μπαταριών και συστοιχιών εστιάζοντας στα ιόντα λιθίου και εξετάζοντας παράλληλα την τεχνολογία μπαταριών στερεού τύπου
    • Η εταιρεία προσχώρησε στο Better Climate Challenge του Υπουργείου Ενέργειας των ΗΠΑ (DOE) για τη μείωση των αερίων του θερμοκηπίου από τις εγκαταστάσεις της τουλάχιστον κατά 50% εώς το 2030 – σύμφωνα με τη δέσμευση της Ford να τροφοδοτεί τις εγκαταστάσεις της με 100% ηλεκτρική ενέργεια απαλλαγμένη από τον άνθρακα μέχρι το 2035
    • Η Ford έχει μειώσει την ετήσια κατανάλωση νερού πάνω από 78% από τα επίπεδα του 2000 και δημιούργησε 89 εγκαταστάσεις υγειονομικής ταφής μηδενικών αποβλήτων σε όλο τον κόσμο, ενώ μείωσε το παγκόσμιο αποτύπωμα άνθρακα στην παραγωγή της κατά περισσότερο από 35% σε σχέση με τα επίπεδα του 2017 
    • Η εταιρεία έθεσε νέο στόχο διαφορετικότητας, ισότητας & ένταξης (DEI) για την κατάργηση των διακρίσεων λόγω φύλου και φυλετικής καταγωγής στην ανώτερη ηγεσία της, με έλεγχο κάθε τρίμηνο, καθώς η Ford προχωρά στην οικοδόμηση του εργατικού δυναμικού του μέλλοντος. Η Ford διεύρυνε τον έλεγχο διαφορετικότητας, ισότητας & ένταξης των ΗΠΑ σε επτά ακόμα σημαντικές αγορές το 2021, και προωθεί την ισότητα στον τομέα των αμοιβών  
    • Μαζί με το φιλανθρωπικό της βραχίονα Ford Fund, η Ford συγκέντρωσε πάνω από 74,4 εκατομμύρια δολάρια από φιλανθρωπικές συνεισφορές για τη δημιουργία ιδίων κεφαλαίων και την ενίσχυση υποεξυπηρετούμενων και υποεκπροσωπούμενων κοινοτήτων σε όλο τον κόσμο. Η Ford μαζί με τη Ford Fund δώρισαν 120 εκατομμύρια μάσκες σε άτομα και οργανισμούς που βρίσκονται σε κίνδυνο και στις 50 πολιτείες, προκειμένου να βοηθήσουν στην καταπολέμηση της εξάπλωσης του COVID-19. Επίσης, άνοιξαν ένα κοινοτικό κέντρο εμβολιασμού στη Ρουμανία και διένειμαν τρόφιμα και ιατρικά κιτ σε χιλιάδες οικογένειες στη Ν. Αμερική, μεταξύ άλλων πρωτοβουλιών 

    Ford

    Τα λειτουργικά αποτελέσματα και οι λοιποί δείκτες απόδοσης του 2021 δείχνουν ότι το σχέδιο Ford+ για την ανάπτυξη και τη δημιουργία αξίας λειτουργεί. Τα έσοδα, τα καθαρά έσοδα και τα προσαρμοσμένα κέρδη προ φόρων και τόκων της Ford βελτιώθηκαν έναντι της προηγούμενης χρονιάς, παρά τις ελλείψεις ημιαγωγών σε όλη τον κλάδο, άλλες διαταραχές στην εφοδιαστική αλυσίδα και τις συνεχιζόμενες επιπτώσεις από την πανδημία COVID-19. Η εταιρεία σημειώνει τεράστια πρόοδο τόσο σε επίπεδο στρατηγικής κατεύθυνσης όσο και στην οικονομική απόδοση της επιχείρησης. 

    Αυτή είναι η δεύτερη χρονιά που η Ford δημοσιεύει μία ενιαία ετήσια έκθεση βιωσιμότητας και οικονομικού απολογισμού, θέλοντας να προσφέρει μία πιο ολοκληρωμένη εικόνα της προόδου της, και σηματοδοτώντας 23 χρόνια διαφάνειας και επιμέλειας στις εκθέσεις βιωσιμότητας για τους επενδυτές και τα ενδιαφερόμενα μέρη.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    11:28 29/09

    Alfa Romeo Carabo: Ευχαριστούμε Marcello Gandini

    Γιατί να μην μπει ποτέ στην παραγωγή αυτή η υπερπαραγωγή του τρομερού σχεδιαστή Marcello Gandini;

    11:27 29/09

    To GSe επέστρεψε: Αποκάλυψη για Opel Astra GSe και Astra Sports Tourer GSe

    To GSe επέστρεψε αλλά πλέον δεν σημαίνει "Grand Sport Einspritzung" (Grand Sport Injection) αλλά "Grand Sport electric"

    11:09 28/09

    Η Alpine ετοιμάζει ένα "άγριο" A110 R και περιμένουμε με αγωνία

    Στις 4 Οκτωβρίου η Alpine θα παρουσιάσει κάτι πολύ άγριο και καυτό: το Alpine A110 R, την κορυφαία μέχρι σήμερα έκδοση του A110 που θα αλωνίζει στις πίστες

    11:05 28/09

    Αυτό είναι το ανανεωμένο ηλεκτρικό Peugeot e-208, με μεγαλύτερη ισχύ και αυτονομία

    Η Peugeot λέει ότι μεγαλώνει την ισχύ αλλά και την αυτονομία ενώ μαθαίνουμε από πού γίνεται η "μετάγγιση" τεχνολογίας.

    16:34 27/09

    Πρεμιέρα στο Μαρόκο για το Audi RS Q e-tron E2

    Χιλιάδες χιλιόμετρα έχει ήδη διανύσει το νέο Audi RS Q e-tron E2 ενόψει της πρεμιέρας του τον Οκτώβριο στο ράλι του Μαρόκου

    16:33 27/09

    Οριστικό φινάλε για την Lamborghini Aventador

    Η Lamborghini ολοκλήρωσε την παραγωγή της Aventador για δεύτερη φορά, μετά το ναυάγιο του Felicity Ace και την απώλεια εκατοντάδων supercars

    16:31 27/09

    To EX90 είναι το πρώτο Volvo με lidar

    Η Volvo πιστή στις αρχές και την παράδοσή της περί οδηγικής ασφάλειας τοποθετεί στο προσεχές Volvo EX90, το σύστημα Lidar και είναι η πρώτη φορά που γίνεται αυτό.

    16:25 26/09

    Η Toyota αποχαιρετά τη Ρωσία

    Κλείνει οριστικά το εργοστάσιο της Toyota στην Ρωσία με την εταιρεία να εξετάζει την πώλησή του.

    16:24 26/09

    Κινητήρας Nissan SR20DET: Τον αγαπήσαμε και επιστρέφει

    Τέσσερις κύλινδροι, δύο εκκεντροφόροι επικεφαλής και turbo. Ήταν μια γλύκα αυτό το μοτέρ και μας έλειψε αλλά τώρα επιστρέφει!

    16:23 26/09

    Nvidia DRIVE Thor: Αυτός είναι ο πιο ισχυρός υπολογιστής αυτοκινήτων

    Ο τελευταίος υπολογιστής αυτοκινήτων της Nvidia λέγεται Drive Thor και μπορεί να κάνει 254 τρισεκατομμυρία πράξεις ανά δευτερόλεπτο

    16:46 25/09

    Pikes Peak Climb Dance: Το αειθαλές motorsport viral

    H βραβευμένη ταινία μικρού μήκους που άλλαξε την εικονοληψία των αγώνων αυτοκινήτου για πάντα.

    16:42 25/09

    Renault 5 Turbo 3E: Εργοστασιακό restomod για drift

    Με κίνηση στον πίσω άξονα από δύο ηλεκτροκινητήρες το Renault 5 Turbo 3E υπόσχεται να είναι τόσο ελκυστικά δύστροπο, όσο και το αυθεντικό.

    16:40 25/09

    To BMW M Hybrid V8 είναι πολύ Μ

    Η BMW παρουσίασε τα χρώματα του BMW M Hybrid V8 με το οποίο θα συμμετέχει στο IMPSA GTP το 2023 αλλά και τους οδηγούς της ομάδας.

    12:41 24/09

    Η νέα Mercedes-AMG C63 S δεν είναι V8 αλλά δίλιτρη υβριδική με 680 ίππους

    Είναι πιο δυνατή από μια Ferrari Enzo, έχει εκπομπές ρύπων όσο ένα Golf GTi και δίλιτρο κινητήρα με υβριδικό σύστημα τεχνολογίας Formula 1.

    12:37 24/09

    H Hyundai σχεδίαζε κεντρομήχανο υβριδικό supercar αλλά κάτι χάλασε τη συνταγή

    Πώς θα ήταν ένα Hyundai ανταγωνιστής του Audi R8, της Porsche 911 Turbo και άλλων; Θα ήταν υπέροχο αλλά υπήρξε ένα βασικό πρόβλημα

    12:34 24/09

    Smit Oletha: Οδηγούμε την Z8 Coupe που η BMW δεν έφτιαξε ποτέ

    Όχι, δεν είναι BMW Z8 Coupe γιατί δεν υπήρξε ποτέ. Αλλά τα αδέλφια Smit έφτιαξαν μία και θα φτιάξουν και άλλες και την λένε Oletha. Την οδηγήσαμε, τραβήξαμε βίντεο και αναφέρουμε.