Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 25-Μαρ-2022 10:44

    Αποκάλυψη για το νέο Audi A6 Avant e-tron concept

    Αποκάλυψη για το νέο Audi A6 Avant e-tron concept
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Μετά το concept του ηλεκτρικού A6 Sportback e-tron πριν από σχεδόν ένα χρόνο στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Σαγκάης, η Audi παρουσιάζει το A6 Avant e-tron concept, το επόμενο μοντέλο στην ηλεκτρική γκάμα του Α6.

    Το νέο concept συνδυάζει την προηγμένη τεχνολογία της μάρκας στην ηλεκτροκίνηση με την παράδοσή της σε σχεδιασμό εντυπωσιακών Avant αμαξωμάτων. Όπου Avant, μία λέξη που δανείστηκε η Audi από το "avantgarde” και στο πέρασμα των χρόνων την έκανε συνώνυμο των όμορφων, ξεχωριστών station wagon.

    Το νέο concept ξεχωρίζει αμέσως από το εμπνευσμένο design, στο οποίο η επίδραση της αεροδυναμικής σήραγγας είναι παραπάνω από εμφανής. Οι μεγάλοι τροχοί των 22 ιντσών, η ελαφρά κεκλιμένη προς τα πίσω οροφή με τον σχεδιασμό της κολόνας D - τυπικό χαρακτηριστικό των μοντέλων Avant της Audi - και οι κοντοί πρόβολοι, δίνουν στο concept αναλογίες που θυμίζουν ξεκάθαρα σπορ αυτοκίνητο. Η άψογα εκτελεσμένη αλληλουχία κυρτών και κοίλων επιφανειών, κάνει το Audi A6 Avant e-tron concept να δείχνει ότι έχει προέλθει από ένα ενιαίο κομμάτι μετάλλου.

    Όπως το Audi A6 e-tron concept, και το A6 Avant e-tron βασίζεται στη μελλοντική πλατφόρμα PPE - Premium Platform Electric, που έχει αναπτυχθεί υπό την ηγεσία της Audi. Με μήκος 4,96 μ., πλάτος 1,96 μ. και ύψος 1,44 μ., το A6 Avant e-tron εκφράζει την επόμενη μέρα στον σχεδιασμό της Audi, με αεροδυναμικό συντελεστή Cd μόλις 0,24. Σημαντικά στοιχεία όπως η μη διαπερατή από τον αέρα μάσκα Singleframe και η συνεχής λωρίδα φώτων στο πίσω μέρος, τονίζουν τη συγγένειά του με τα άλλα μοντέλα της γκάμας e-tron της premium μάρκας.

    Οι επίπεδοι προβολείς και τα λεπτά πίσω φώτα συνάδουν με το συνολικό design. Η τεχνολογία Digital Matrix LED εμπρός και η ψηφιακή OLED πίσω, επιτρέπουν την επίτευξη μέγιστης φωτεινότητας ακόμα και σε ελάχιστη επιφάνεια, ενώ ταυτόχρονα προσφέρουν εξατομικευμένες φωτεινές υπογραφές. Οι μπροστινοί προβολείς Digital Matrix LED στην κυριολεξία επιτυγχάνουν σχεδόν κινηματογραφική ποιότητα. Εάν, για παράδειγμα, το Audi A6 Avant e-tron concept είναι παρκαρισμένο μπροστά από έναν τοίχο κατά τη διάρκεια ενός διαλείμματος για να επαναφορτίσει την μπαταρία, ο οδηγός και οι επιβάτες μπορούν να περάσουν την ώρα τους παίζοντας ένα βιντεοπαιχνίδι που προβάλλεται σε αυτόν. Αντί σε μια μικρή οθόνη στο πιλοτήριο, θα δουν τα εικονικά τοπία του τρέχοντος παιχνιδιού τους να προβάλλονται στον τοίχο σε μορφή XXL – και όλα αυτά μέσω των προβολέων Digital Matrix LED.

    Από την πλευρά της, η PPE θα διασφαλίσει ότι αυτό που υπόσχονται οι γραμμές του αυτοκινήτου μεταφράζεται σε ένα πρότυπο δυναμικής οδήγησης και καθημερινής χρηστικότητας για μεγάλες αποστάσεις. Οι δύο ηλεκτροκινητήρες του Audi A6 Avant e-tron concept θα είναι ικανοί να αποδώσουν 350 kW (476 ίππους) συνολικής ισχύος και 800 Nm ροπής, τροφοδοτούμενοι από μπαταρία 100 kWh. Αυτό σημαίνει ότι, στο μέλλον, ένα Audi A6 Avant e-tron θα έχει έως 700 χιλιόμετρα αυτονομία και επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 4 δευτερόλεπτα. 

    Το πίσω μέρος του Audi A6 Avant e-tron, το οποίο είναι τόσο όμορφο όσο και ευρύχωρο, είναι το ένα από τα δύο κριτήρια που χαρακτηρίζουν το νέο concept ως πρωταθλητή αποθήκευσης. Το άλλο είναι το ηλεκτρικό κινητήριο σύστημα σε συνδυασμό με την μπαταρία: η τεχνολογία 800 Volt σε συνδυασμό με ισχύ φόρτισης έως και 270 kW, έχουν ως αποτέλεσμα το A6 Avant e-tron να μπορεί να λάβει σε μόλις 10’ σε ένα σταθμό ταχείας φόρτισης, αρκετή ενέργεια για να διανύσει περίπου 300 χιλιόμετρα.

    Audi

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    12:41 24/09

    Η νέα Mercedes-AMG C63 S δεν είναι V8 αλλά δίλιτρη υβριδική με 680 ίππους

    Είναι πιο δυνατή από μια Ferrari Enzo, έχει εκπομπές ρύπων όσο ένα Golf GTi και δίλιτρο κινητήρα με υβριδικό σύστημα τεχνολογίας Formula 1.

    12:37 24/09

    H Hyundai σχεδίαζε κεντρομήχανο υβριδικό supercar αλλά κάτι χάλασε τη συνταγή

    Πώς θα ήταν ένα Hyundai ανταγωνιστής του Audi R8, της Porsche 911 Turbo και άλλων; Θα ήταν υπέροχο αλλά υπήρξε ένα βασικό πρόβλημα

    12:34 24/09

    Smit Oletha: Οδηγούμε την Z8 Coupe που η BMW δεν έφτιαξε ποτέ

    Όχι, δεν είναι BMW Z8 Coupe γιατί δεν υπήρξε ποτέ. Αλλά τα αδέλφια Smit έφτιαξαν μία και θα φτιάξουν και άλλες και την λένε Oletha. Την οδηγήσαμε, τραβήξαμε βίντεο και αναφέρουμε.

    12:35 23/09

    Ωπ, μονοθέσιο restomod Mazda MX-5 πρώτης γενιάς

    Η ιταλική εταιρεία που δημιούργησε αυτό το restomod λέγεται Gorgona Cars. Δεν κάνουμε πλάκα. Μάλλον έβλεπαν ταινίες του Δαλιανίδη αντί για ιταλικό νεορεαλισμό

    12:07 23/09

    Αφιέρωμα στο Fiat 127 εξαιτίας ενός post στο Facebook

    Μια ανάρτηση στη σελίδα Facebook Fiat 127 Official Club Italia ήταν η αφορμή -προφανώς όχι η αιτία- για ένα αφιέρωμα στον ήρωα τσέπης της Fiat.

    12:37 22/09

    Aehra λέγεται η νέα φίρμα αυτοκινήτων από την Ιταλία

    Μεγάλες προσδοκίες θα μπορούσε να είναι το άλλο όνομα της νέας ιταλικής φίρμας που θέλει να λανσάρει ένα ηλεκτρικό SUV και μια ηλεκτρική μπερλίνα το 2025.

    12:33 22/09

    Video: Όσα πρέπει να ξέρεις για την McLaren Solus GT

    Μάντεψε ποιος ήταν παρών στα πρώτα χιλιόμετρα της McLaren Solus GT, του hypercar της McLaren που από το Gran Turismo πέρασε εντυπωσιακά στον πραγματικό κόσμο

    12:31 22/09

    F1 2023 με 24 Grand Prix και χωρίς ανάσα

    Πρόγραμμα 24 αγώνων ανακοίνωσε η Formula 1 για το 2023 και μας προετοιμάζει για την μεγαλύτερη σεζόν στην ιστορία του σπορ.

    11:53 21/09

    Τι είπε ο επικεφαλής της BMW για την απαγόρευση των θερμικών κινητήρων

    Ίσως να περίμενες ότι η BMW θα κάνει πάρτι για την απαγόρευση των θερμικών κινητήρων από το 2035. Όμως δεν είναι ακριβώς έτσι

    11:45 21/09

    Εξομοιωτής Ford GT Edition για serious gaming

    H online αγωνιστική ομάδα τη Ford είναι μια από τις πιο φημισμένες παγκοσμίως και τώρα με δική της σύνθεση αγωνιστικού καθίσματος με τιμόνι, ανεβάζει επίπεδο

    11:39 21/09

    Αφήστε μας στο Heritage HUB της Stellantis για πάντα

    15.000 τετραγωνικά μέτρα για να προσκυνάς θρυλικά αυτοκίνητα των Fiat, Alfa Romeo, Abarth και Lancia. Αυτό είναι το Heritage Hub

    11:43 20/09

    Drive Pilot: Πώς λειτουργεί η αυτόνομη οδήγηση της Mercedes

    To Drive Pilot της Mercedes είναι το πρώτο διεθνώς πιστοποιημένο σύστημα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3 στον κόσμο. Πώς λειτουργεί.

    11:42 20/09

    To ηλιακό ηλεκτρικό Aptera Gamma κοντά στην παραγωγή

    Μπήκαμε πια ξεκάθαρα στην εποχή των SEV. Τα ηλιακά ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι μια από τις λύσεις για μετακίνηση με καθαρή ενέργεια. Ανάμεσα στα SEV ξεχωρίζει το Aptera

    11:41 20/09

    Αυτά είναι τα 5 νέα αγωνιστικά Ford Mustang

    Δεν θέλουμε να σε ζαλίζουμε αλλά Mustang είναι αυτό και όταν το θρυλικό pony car παρουσιάζεται με μια αρμάδα αγωνιστικών αυτοκινήτων να το συνοδεύουν, εμείς να μην ασχοληθούμε δηλαδή;

    11:56 19/09

    Aston Martin Vantage V12: Η αυλαία έπεσε

    Η τελευταία Aston Martin Vantage με V12 κινητήρα σηματοδοτεί το τέλος εποχής για μια σειρά προικισμένων σπορ αυτοκινήτων που έχουν γράψει ιστορία

    11:56 19/09

    Ε, ρε, Sportage που σας χρειάζεται

    Κάποιοι στην Κορέα είναι πιο ευφυείς από τον μέσο όρο της αυτοκινητοβιομηχανίας.