Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 18-Μαρ-2022 09:15

    Η τεχνολογία e-4ORCE της Nissan σερβίρει άψογα μπολ με ramen

    Η τεχνολογία e-4ORCE της Nissan σερβίρει άψογα μπολ με ramen
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Η Nissan κυκλοφόρησε στο ένα βίντεο του εγχειρήματος Nissan e-4ORCE Ramen Counter που δείχνει πώς η πρόσφατη τεχνολογία ελέγχου οχημάτων που ανέπτυξε η ίδια, μπορεί να προσφέρει μια απροβλημάτιστη κύλιση και σε οχήματα εξοπλισμένα με e-4ORCE που μεταφέρουν μπολ μεramen.

    Το συγκεκριμένο βίντεο δείχνει πώς ένας μηχανοκίνητος δίσκος σερβιρίσματος, με τεχνολογία e-4ORCE, προσφέρει γρήγορα ramen και διατηρεί την ακεραιότητα του φημισμένου ιαπωνικού πιάτου με τα noodles, καταστέλλοντας τις "αναταράξεις” κατά την κίνηση. Πρακτικά με αυτό το εγχείρημα, η Nissan καταδεικνύει πώς αυτή η τεχνολογία μεταφράζεται σε οφέλη για τους οδηγούς και τους επιβάτες στα οχήματά της. Αξίζει να σημειωθεί ότι η τεχνολογία ελέγχου e-4ORCE θα είναι διαθέσιμη στο ολοκαίνουργιο EV Nissan Ariya.

    Το e-4ORCE είναι η πιο προηγμένη τεχνολογία ελέγχου όλων των τροχών της Nissan που διαχειρίζεται με ακρίβεια την απόδοση ισχύος και την απόδοση πέδησης για ομαλότητα και σταθερότητα. Το σύστημα ενισχύει την εμπιστοσύνη του οδηγού, εντοπίζοντας την επιθυμητή γραμμή οδήγησης, σχεδόν σε οποιαδήποτε επιφάνεια του δρόμου, χωρίς αυτός να χρειάζεται να αλλάξει στυλ οδήγησης ή εισόδου. 

    Οι μηχανικοί βελτίωσαν την τεχνολογία ελέγχου ακρίβειας του e-4ORCE και τους δύο ηλεκτρικούς κινητήρες για να προσφέρουν απαράμιλλη άνεση στην οδήγηση. Το βήμα και η "βύθιση” του οχήματος ελαχιστοποιούν την πιθανότητα ναυτίας, χάρη στην προσθήκη αναγεννητικής πέδησης στον πίσω κινητήρα, σε σχέση με το συνηθισμένο σύστημα ανάκτησης ενέργειας από την πέδηση στον εμπρός κινητήρα,  που χρησιμοποιείται σήμερα από τυπικά EV και υβριδικά συστήματα.

    Ο δίσκος σερβιρίσματος e-4ORCE ramen χρησιμοποιεί δύο ηλεκτρικούς κινητήρες που λειτουργούν ανεξάρτητα, με ειδικό συντονισμό από μηχανικούς, για να προσφέρουν την ίδια γρήγορη επιτάχυνση και ομαλή διαδρομή στον πάγκο, όπως στοχεύει το Ariya με το e-4ORCE στο δρόμο.

    Γεννημένο από την πλούσια ιστορία της εταιρείας στην ανάπτυξη αξιομνημόνευτων οχημάτων παντός εδάφους και σπορ αυτοκινήτων, το e-4ORCE είναι ο πνευματικός απόγονος του συστήματος κατανομής ροπής ATTESA E-TS του Nissan GT-R και του έξυπνου συστήματος 4X4 του Nissan Patrol.

    Δείτε το σχετικό βίντεο:

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    12:41 24/09

    Η νέα Mercedes-AMG C63 S δεν είναι V8 αλλά δίλιτρη υβριδική με 680 ίππους

    Είναι πιο δυνατή από μια Ferrari Enzo, έχει εκπομπές ρύπων όσο ένα Golf GTi και δίλιτρο κινητήρα με υβριδικό σύστημα τεχνολογίας Formula 1.

    12:37 24/09

    H Hyundai σχεδίαζε κεντρομήχανο υβριδικό supercar αλλά κάτι χάλασε τη συνταγή

    Πώς θα ήταν ένα Hyundai ανταγωνιστής του Audi R8, της Porsche 911 Turbo και άλλων; Θα ήταν υπέροχο αλλά υπήρξε ένα βασικό πρόβλημα

    12:34 24/09

    Smit Oletha: Οδηγούμε την Z8 Coupe που η BMW δεν έφτιαξε ποτέ

    Όχι, δεν είναι BMW Z8 Coupe γιατί δεν υπήρξε ποτέ. Αλλά τα αδέλφια Smit έφτιαξαν μία και θα φτιάξουν και άλλες και την λένε Oletha. Την οδηγήσαμε, τραβήξαμε βίντεο και αναφέρουμε.

    12:35 23/09

    Ωπ, μονοθέσιο restomod Mazda MX-5 πρώτης γενιάς

    Η ιταλική εταιρεία που δημιούργησε αυτό το restomod λέγεται Gorgona Cars. Δεν κάνουμε πλάκα. Μάλλον έβλεπαν ταινίες του Δαλιανίδη αντί για ιταλικό νεορεαλισμό

    12:07 23/09

    Αφιέρωμα στο Fiat 127 εξαιτίας ενός post στο Facebook

    Μια ανάρτηση στη σελίδα Facebook Fiat 127 Official Club Italia ήταν η αφορμή -προφανώς όχι η αιτία- για ένα αφιέρωμα στον ήρωα τσέπης της Fiat.

    12:37 22/09

    Aehra λέγεται η νέα φίρμα αυτοκινήτων από την Ιταλία

    Μεγάλες προσδοκίες θα μπορούσε να είναι το άλλο όνομα της νέας ιταλικής φίρμας που θέλει να λανσάρει ένα ηλεκτρικό SUV και μια ηλεκτρική μπερλίνα το 2025.

    12:33 22/09

    Video: Όσα πρέπει να ξέρεις για την McLaren Solus GT

    Μάντεψε ποιος ήταν παρών στα πρώτα χιλιόμετρα της McLaren Solus GT, του hypercar της McLaren που από το Gran Turismo πέρασε εντυπωσιακά στον πραγματικό κόσμο

    12:31 22/09

    F1 2023 με 24 Grand Prix και χωρίς ανάσα

    Πρόγραμμα 24 αγώνων ανακοίνωσε η Formula 1 για το 2023 και μας προετοιμάζει για την μεγαλύτερη σεζόν στην ιστορία του σπορ.

    11:53 21/09

    Τι είπε ο επικεφαλής της BMW για την απαγόρευση των θερμικών κινητήρων

    Ίσως να περίμενες ότι η BMW θα κάνει πάρτι για την απαγόρευση των θερμικών κινητήρων από το 2035. Όμως δεν είναι ακριβώς έτσι

    11:45 21/09

    Εξομοιωτής Ford GT Edition για serious gaming

    H online αγωνιστική ομάδα τη Ford είναι μια από τις πιο φημισμένες παγκοσμίως και τώρα με δική της σύνθεση αγωνιστικού καθίσματος με τιμόνι, ανεβάζει επίπεδο

    11:39 21/09

    Αφήστε μας στο Heritage HUB της Stellantis για πάντα

    15.000 τετραγωνικά μέτρα για να προσκυνάς θρυλικά αυτοκίνητα των Fiat, Alfa Romeo, Abarth και Lancia. Αυτό είναι το Heritage Hub

    11:43 20/09

    Drive Pilot: Πώς λειτουργεί η αυτόνομη οδήγηση της Mercedes

    To Drive Pilot της Mercedes είναι το πρώτο διεθνώς πιστοποιημένο σύστημα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3 στον κόσμο. Πώς λειτουργεί.

    11:42 20/09

    To ηλιακό ηλεκτρικό Aptera Gamma κοντά στην παραγωγή

    Μπήκαμε πια ξεκάθαρα στην εποχή των SEV. Τα ηλιακά ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι μια από τις λύσεις για μετακίνηση με καθαρή ενέργεια. Ανάμεσα στα SEV ξεχωρίζει το Aptera

    11:41 20/09

    Αυτά είναι τα 5 νέα αγωνιστικά Ford Mustang

    Δεν θέλουμε να σε ζαλίζουμε αλλά Mustang είναι αυτό και όταν το θρυλικό pony car παρουσιάζεται με μια αρμάδα αγωνιστικών αυτοκινήτων να το συνοδεύουν, εμείς να μην ασχοληθούμε δηλαδή;

    11:56 19/09

    Aston Martin Vantage V12: Η αυλαία έπεσε

    Η τελευταία Aston Martin Vantage με V12 κινητήρα σηματοδοτεί το τέλος εποχής για μια σειρά προικισμένων σπορ αυτοκινήτων που έχουν γράψει ιστορία

    11:56 19/09

    Ε, ρε, Sportage που σας χρειάζεται

    Κάποιοι στην Κορέα είναι πιο ευφυείς από τον μέσο όρο της αυτοκινητοβιομηχανίας.