Συνεχης ενημερωση

    Κυριακή, 06-Μαρ-2022 11:06

    H Stellantis παρουσιάζει το Dare Forward 2030

    H Stellantis παρουσιάζει το Dare Forward 2030
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Η Stellantis αποκάλυψε το Dare Forward 2030, το τολμηρό στρατηγικό της πλάνο για την επόμενη δεκαετία, το οποίο θα οδηγήσει τους εργαζόμενους της να είναι στην κορυφή όσον αφορά στη δημιουργία αξίας για όλους. Η Stellantis δεσμεύεται να γίνει η κορυφαία αυτοκινητοβιομηχανία στη μάχη ενάντια στη κλιματική αλλαγή, φτάνοντας να είναι "κλιματικά ουδέτερη" μέχρι το 2038.

    Ο CEO της Stellantis, κ. Carlos Tavares δήλωσε: "Το Dare Forward 2030 μας εμπνέει να γίνουμε πολλά περισσότερα από ποτέ. Επεκτείνουμε το όραμα μας, σπάμε τα όρια και ενστερνιζόμαστε ένα νέο τρόπο σκέψης, ο οποίος προσπαθεί να μετατρέψει όλες τις μορφές κινητικότητας σε κάτι καλύτερο για τις οικογένειές μας, τις κοινότητες και τις κοινωνίες στις οποίες λειτουργούμε.

    "Με δύναμη από τη διαφορετικότητα μας, η Stellantis οδηγεί το τρόπο με τον οποίο κινείται ο κόσμος, προσφέροντας καινοτόμες, καθαρές, ασφαλείς και προσιτές λύσεις αυτοκίνησης.

    "Η Stellantis θα είναι η κορυφαία αυτοκινητοβιομηχανία στην καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής και θα είναι κλιματικά ουδέτερη μέχρι το 2038, επιτυγχάνοντας μείωση 50% στις εκπομπές μέχρι το 2030. Παίρνοντας τον ηγετικό ρόλο στην απαλλαγή από τον άνθρακα και κάνοντας ένα σημαντικό βήμα προς τα εμπρός στην κυκλική οικονομία, συμβάλουμε σε ένα βιώσιμο μέλλον.

    "Ως μέρος αυτής της ηγετικής θέσης, βάζουμε πορεία ώστε το 100% των πωλήσεων μας στην Ευρώπη και το 50% των πωλήσεων στις Η.Π.Α. να αποτελείται από αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα (BEVs) μέχρι το τέλος της τρέχουσας δεκαετίας. Στοχεύουμε να έχουμε περισσότερα από 75 BEV μοντέλα και να πετύχουμε ετήσιες πωλήσεις πέντε εκατομμυρίων οχημάτων BEV μέχρι το 2030.

    "Σήμερα είμαστε ενθουσιασμένοι που παρουσιάζουμε το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό SUV της Jeep, το οποίο θα είναι διαθέσιμο στις αρχές του 2023, αλλά και το νέο RAM 1500 BEV pickup, το οποίο θα είναι διαθέσιμο το 2024. Το ταξίδι μας τροφοδοτείται από την εστίαση μας στην καινοτομία και μηχανολογική τελειότητα, οι οποίες θα εφοδιάσουν με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας όλα τα οχήματα μας -από τα πιο προσιτά, μέχρι τα πιο πολυτελή- και τα οποία προσφέρονται από την ευρεία γκάμα εξαιρετικών και μοναδικών μαρκών του Ομίλου μας.

    "Ο πελάτης βρίσκεται στο επίκεντρο όσων κάνουμε. Στοχεύουμε να είμαστε το Νο.1 στην ικανοποίηση πελατών για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας σε κάθε αγορά. Δίνουμε εξαιρετική σημασία στη συνολική εμπειρία του πελάτη και εργαζόμαστε ώστε να λύσουμε κάθε πρόβλημα σε όλες τις διαδικασίες. Θα ηγηθούμε στην αγορά των επαγγελματικών οχημάτων με το πιο αποδοτικό σύνολο προϊόντων και υπηρεσιών που θα προσφέρουμε στους επαγγελματίες.

    "Καθιστούμε τη Stellantis ένα εξαιρετικό χώρο εργασίας που ελκύει ανθρώπους που έχουν σαν σκοπό να κάνουν καλύτερες τις ζωές των πελατών απελευθερώνοντας την πλήρη δυναμική του ψηφιακού και εξηλεκτρισμένου μέλλοντος.

    "Δίνουμε περισσότερη δύναμη στις λειτουργίες μας σε παγκόσμιο επίπεδο. Με ταχύτητα και αποδοτικότητα. Θα διπλασιάσουμε τα καθαρά μας έσοδα μέχρι το 2030 διατηρώντας διψήφιο περιθώριο κέρδους καθ’ όλη τη διάρκεια της δεκαετίας.  

    "Είμαστε περήφανοι για την πλούσια ιστορία μας. Δείχνει τη δύναμη και την ευελιξία μας. Σε αυτή προσθέτουμε τη φιλοσοφία των ανθρώπων μας ώστε να επιτύχουμε το Dare Forward 2030."

    Βασικά Στοιχεία του Dare Forward 2030:

    Διαφορετικότητα, εξαιρετική λειτουργία, θρυλικές μάρκες και μια ευρεία γκάμα προϊόντων είναι τα μοναδικά στοιχεία που ξεχωρίζουν τη Stellantis και οδηγούν την Εταιρεία προς τα εμπρός.

    • Η κοινότητα των εργαζομένων περιλαμβάνει 170 εθνικότητες σε έξι περιφέρειες του πλανήτη
    • Επίτευξη του 100% των €5 δις. ετήσιων συνεργειών μέχρι το τέλος του 2024
    • Διατήρηση του "νεκρού σημείου" (break-even point) σε λιγότερο από το 50% των συνολικών πωλήσεων
    • Πωλήσεις BEV σε παγκόσμιο επίπεδο ύψους 5 εκατομμυρίων το 2030, με 100% των πωλήσεων επιβατικών αυτοκινήτων να είναι BEV στην Ευρώπη και 50% των πωλήσεων επιβατικών και ελαφρών επαγγελματικών αυτοκινήτων στις Η.Π.Α.
    • Ηγετική θέση στην αυτοκινητοβιομηχανία με περισσότερα από 75 BEVs, συμπεριλαμβανομένου του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού SUV της Jeep που θα είναι διαθέσιμο στις αρχές του 2023, ενώ θα ακολουθήσουν τα Ram ProMaster BEV μέσα στο 2023 και το Ram 1500 BEV pickup το 2024
    • Ειδικά προϊόντα για την αγορά των Η.Π.Α. με περισσότερα από 25 νέα BEVs
    • Τετραπλασιασμός των εσόδων από τις κατηγορίες των premium και luxury οχημάτων

    Η φιλοδοξία της Stellantis είναι να αξιοποιήσει καινοτόμες ιδέες, ώστε να προσφέρει έξυπνες, καθαρές, ασφαλείς και προσιτές λύσεις αυτοκίνησης.

    • Επιβεβαίωση των δεσμεύσεων που ανακοινώθηκαν στα EV Day και Software Day
    • Αύξηση της παραγωγικής δυναμικής μπαταριών από τα 140 gigawatt-hours (GWh) στα περίπου 400 GWh
    • Επέκταση της τεχνολογίας κυψελών καυσίμου στα μεγάλα Van το 2024, με πρώτη πρόταση στις Η.Π.Α. το 2024 και περαιτέρω επέκταση στα φορτηγά το 2025
    • Σε συνεργασία με την Waymo, ανάπτυξη του "Delivery as a Service”
    • Ανακοίνωση του ταμείου Stellantis Corporate Venture Fund με αρχικό κεφάλαιο €300 εκατομμυρίων για την εφαρμογή προηγμένων τεχνολογιών

    Η ηθική υπευθυνότητα βρίσκεται στο κέντρο της Stellantis για να διασφαλίσει ένα βιώσιμο μέλλον αυτοκίνησης για τους πελάτες μας, τους εργαζόμενους μας και τον πλανήτη μας.

    • Μείωση κατά 50% των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα μέχρι το 2030, σε σχέση με το 2021, με πορεία προς την κλιματική ουδετερότητα έως το 2038
    • Ειδικός κλάδος για την κυκλική οικονομία και τη φιλοσοφία "cradle-to-cradle”
    • Στόχος η κορυφαία θέση στην ικανοποίηση των πελατών όσον αφορά στα προϊόντα και τις υπηρεσίες
    • Γυναίκες σε ηγετικούς ρόλους σε ποσοστό τουλάχιστον 35% 
    • Δημιουργία ακαδημιών Software - Data - Electric για την υποστήριξη της μετάβασης στη νέα εποχή του mobility

    Η φιλοδοξία της Stellantis είναι να είναι πρώτη στη δημιουργία αξίας για όλους, διατηρώντας παράλληλα επιχειρηματική λογική.

    • Επίτευξη του ενός τρίτου των παγκοσμίων πωλήσεων μέσω του διαδικτύου έως το 2030. Ανάπτυξη παγκόσμιας ψηφιακής αγοράς που θα προσφέρει μια ολοκληρωμένη εμπειρία μέσω όλων των μαρκών και προϊόντων του Ομίλου Stellantis
    • Περισσότερη αυτονομία στους επτά αναπτυσσόμενους επιχειρηματικούς τομείς: mobility, χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες, μεταχειρισμένα οχήματα, aftermarket, data as-a-service, κυκλική οικονομία και επαγγελματικά οχήματα
    • Ηγετική θέση στα επαγγελματικά οχήματα με 26 νέα μοντέλα και προσφορά ηλεκτρικών οχημάτων σε όλες τις κατηγορίες, συμπεριλαμβανομένου του νέου Ram 1500 BEV
    • Περισσότερο από 25% των συνολικών καθαρών εσόδων προέρχονται εκτός των περιοχών της Διευρυμένης Ευρώπης και την Βορείου Αμερικής
    • Κίνα: Πλάνο για τη μείωση των πάγιων εξόδων και περιορισμός του γεωπολιτικού ρίσκου, με καθαρά έσοδα €20 δισεκατομμυρίων

    Η Stellantis θα διαχειριστεί τη μεταβατική περίοδο προς την ηλεκτροκίνηση, ενώ παράλληλα θα έχει διψήφιο περιθώριο κέρδους και μεγιστοποίηση της αξίας για τους μετόχους.

    • Διπλασιασμός του καθαρού κέρδους στα €300 δισεκατομμύρια μέχρι το 2030, διατηρώντας παράλληλα διψήφιο ποσοστό περιθωρίου κέρδους καθ’ όλη της διάρκεια
    • Δημιουργία άνω των  €20 δισεκατομμυρίων ελευθέρων ταμειακών ροών το 2030
    • Στόχος για καταβολή μερίσματος 25-30% το 2025 και επαναγορά περίπου του 5% των μετοχών

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    11:09 28/09

    Η Alpine ετοιμάζει ένα "άγριο" A110 R και περιμένουμε με αγωνία

    Στις 4 Οκτωβρίου η Alpine θα παρουσιάσει κάτι πολύ άγριο και καυτό: το Alpine A110 R, την κορυφαία μέχρι σήμερα έκδοση του A110 που θα αλωνίζει στις πίστες

    11:05 28/09

    Αυτό είναι το ανανεωμένο ηλεκτρικό Peugeot e-208, με μεγαλύτερη ισχύ και αυτονομία

    Η Peugeot λέει ότι μεγαλώνει την ισχύ αλλά και την αυτονομία ενώ μαθαίνουμε από πού γίνεται η "μετάγγιση" τεχνολογίας.

    16:34 27/09

    Πρεμιέρα στο Μαρόκο για το Audi RS Q e-tron E2

    Χιλιάδες χιλιόμετρα έχει ήδη διανύσει το νέο Audi RS Q e-tron E2 ενόψει της πρεμιέρας του τον Οκτώβριο στο ράλι του Μαρόκου

    16:33 27/09

    Οριστικό φινάλε για την Lamborghini Aventador

    Η Lamborghini ολοκλήρωσε την παραγωγή της Aventador για δεύτερη φορά, μετά το ναυάγιο του Felicity Ace και την απώλεια εκατοντάδων supercars

    16:31 27/09

    To EX90 είναι το πρώτο Volvo με lidar

    Η Volvo πιστή στις αρχές και την παράδοσή της περί οδηγικής ασφάλειας τοποθετεί στο προσεχές Volvo EX90, το σύστημα Lidar και είναι η πρώτη φορά που γίνεται αυτό.

    16:25 26/09

    Η Toyota αποχαιρετά τη Ρωσία

    Κλείνει οριστικά το εργοστάσιο της Toyota στην Ρωσία με την εταιρεία να εξετάζει την πώλησή του.

    16:24 26/09

    Κινητήρας Nissan SR20DET: Τον αγαπήσαμε και επιστρέφει

    Τέσσερις κύλινδροι, δύο εκκεντροφόροι επικεφαλής και turbo. Ήταν μια γλύκα αυτό το μοτέρ και μας έλειψε αλλά τώρα επιστρέφει!

    16:23 26/09

    Nvidia DRIVE Thor: Αυτός είναι ο πιο ισχυρός υπολογιστής αυτοκινήτων

    Ο τελευταίος υπολογιστής αυτοκινήτων της Nvidia λέγεται Drive Thor και μπορεί να κάνει 254 τρισεκατομμυρία πράξεις ανά δευτερόλεπτο

    16:46 25/09

    Pikes Peak Climb Dance: Το αειθαλές motorsport viral

    H βραβευμένη ταινία μικρού μήκους που άλλαξε την εικονοληψία των αγώνων αυτοκινήτου για πάντα.

    16:42 25/09

    Renault 5 Turbo 3E: Εργοστασιακό restomod για drift

    Με κίνηση στον πίσω άξονα από δύο ηλεκτροκινητήρες το Renault 5 Turbo 3E υπόσχεται να είναι τόσο ελκυστικά δύστροπο, όσο και το αυθεντικό.

    16:40 25/09

    To BMW M Hybrid V8 είναι πολύ Μ

    Η BMW παρουσίασε τα χρώματα του BMW M Hybrid V8 με το οποίο θα συμμετέχει στο IMPSA GTP το 2023 αλλά και τους οδηγούς της ομάδας.

    12:41 24/09

    Η νέα Mercedes-AMG C63 S δεν είναι V8 αλλά δίλιτρη υβριδική με 680 ίππους

    Είναι πιο δυνατή από μια Ferrari Enzo, έχει εκπομπές ρύπων όσο ένα Golf GTi και δίλιτρο κινητήρα με υβριδικό σύστημα τεχνολογίας Formula 1.

    12:37 24/09

    H Hyundai σχεδίαζε κεντρομήχανο υβριδικό supercar αλλά κάτι χάλασε τη συνταγή

    Πώς θα ήταν ένα Hyundai ανταγωνιστής του Audi R8, της Porsche 911 Turbo και άλλων; Θα ήταν υπέροχο αλλά υπήρξε ένα βασικό πρόβλημα

    12:34 24/09

    Smit Oletha: Οδηγούμε την Z8 Coupe που η BMW δεν έφτιαξε ποτέ

    Όχι, δεν είναι BMW Z8 Coupe γιατί δεν υπήρξε ποτέ. Αλλά τα αδέλφια Smit έφτιαξαν μία και θα φτιάξουν και άλλες και την λένε Oletha. Την οδηγήσαμε, τραβήξαμε βίντεο και αναφέρουμε.

    12:35 23/09

    Ωπ, μονοθέσιο restomod Mazda MX-5 πρώτης γενιάς

    Η ιταλική εταιρεία που δημιούργησε αυτό το restomod λέγεται Gorgona Cars. Δεν κάνουμε πλάκα. Μάλλον έβλεπαν ταινίες του Δαλιανίδη αντί για ιταλικό νεορεαλισμό

    12:07 23/09

    Αφιέρωμα στο Fiat 127 εξαιτίας ενός post στο Facebook

    Μια ανάρτηση στη σελίδα Facebook Fiat 127 Official Club Italia ήταν η αφορμή -προφανώς όχι η αιτία- για ένα αφιέρωμα στον ήρωα τσέπης της Fiat.