Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 25-Φεβ-2022 08:39

    Νέα προϊόντα με κλασικά σχέδια της Nissan

    Νέα προϊόντα με κλασικά σχέδια της Nissan
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Μια καρέκλα που μοιάζει με το πραγματικό κάθισμα ενός Nissan Z; Το πρώτο Iαπωνικό μοντέλο αυτοκινήτου που εμφανίζεται στην γκάμα της LEGO; Ένα πιάτο με σάλτσα σόγιας που φέρει το λογότυπο GT-R;

    Όλα αυτά και πολλά άλλα, θα μπορούσαν να γίνουν δικά σας χάρη στην εξαιρετική δουλειά και την επιμονή των ανθρώπων της Nissan και της ομάδας αδειοδότησης προϊόντων.

    Με στόχο την αναζήτηση ευκαιριών αδειοδότησης από τη μακρά και πλούσια ιστορία της Nissan, η ομάδα της αυτοκινητοβιομηχανίας και οι συνεργάτες της εργάζονται για να  προσφέρουν νέα προϊόντα που "επαναπροσδιορίζουν” τα κλασικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά της Nissan.

    Ο στόχος είναι να προσφέρουν τα προϊόντα της Nissan σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους, με μια δόση ενθουσιασμού ακόμα και από την άνεση του καθιστικού τους.

    Ένα κάθισμα όπως  στο αρχικό Z S30
    Η έμπνευση για νέα προϊόντα μπορεί να προέλθει από κάθε λογής μέρη. Η ιδέα για την καρέκλα Z, είναι μόνο ένα παράδειγμα. Η συγκεκριμένη καρέκλα, που δημιουργήθηκε από την Nissan και έναν συνεργάτη της, ήταν ένα προϊόν που συνέπεσε  με την 50ηεπέτειο του Z, το 2019.

    "Αυτά τα ορόσημα είναι μια εξαιρετική ευκαιρία να επανεξετάσουμε τα κλασικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά μας και επίσης ένα βασικό μέσο για να αυξήσουμε το ενδιαφέρον για το νέο προϊόν", είπε ο Yoshiyuki Kanamori από την ομάδα αδειοδότησης.

    Τα πόδια της καρέκλας σχηματίζουν το σχήμα του λογότυπου Z, ενώ το ύφασμα που χρησιμοποιήθηκε για την ταπετσαρία είναι παρόμοιο με αυτό που χρησιμοποιήθηκε στο Z S30, δίνοντάς της αυτή τη γνήσια και μοναδική αίσθηση από το κάθισμα του θρυλικού μοντέλου.

    Μέλη της ομάδας αδειοδότησης, με εμπειρία σε ιστορικά οχήματα  της Nissan, συμμετείχαν σε μεγάλο βαθμό σε όλη τη διαδικασία σχεδιασμού. Πρότειναν την προσθήκη μιας πλακέτας που απεικονίζει το έμβλημα του  Z, για να ενισχυθεί περαιτέρω η αίσθηση της αυθεντικότητας.

    Ένας πλούτος γνώσεων 
    Η ομάδα βρίσκεται πάντοτε σε εγρήγορση για σχέδια που ενσωματώνουν την ταυτότητα της μάρκας Nissan. Για να το πετύχει αυτό, βασίζεται στην τεχνογνωσία κάθε μέλους της.

    Κάποιοι που εντάσσονται στην ομάδα διαθέτουν ένα υπόβαθρο στην αδειοδότηση, τον προγραμματισμό προϊόντων, την ανάπτυξη ή τη διαχείριση έργων, ενώ άλλοι φέρνουν στο τραπέζι μια εργασιακή γνώση πάνω στα αυτοκίνητα της Nissan και την τεχνολογία προϊόντων.

    Τα αποτελέσματα που προκύπτουν από την εργασία τους, συγκροτούν μια σειρά προϊόντων που επαναπροσδιορίζουν τη μάρκα Nissan, με νέους και εφευρετικούς τρόπους.

    Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι το πιάτο που "λειτουργεί” με το χρώμα της σάλτσας σόγιας, ενός αγαπημένου καρυκεύματος στην Ιαπωνία. Όταν η σάλτσα χύνεται πάνω από τις σκαλισμένες εσοχές του λογότυπου GT-R, το τμήμα GT παραμένει μαύρο. Εν τω μεταξύ, το τμήμα R γίνεται κόκκινο, αναπαράγοντας με ακρίβεια τον χρωματισμό του λογότυπου.

    "Το πιάτο με σάλτσα σόγιας είναι ένα πραγματικά διασκεδαστικό στοιχείο", είπε ο Kanamori. "Αισθανόμαστε ότι πραγματικά μεταφέρει τη χαρά ενός μοντέλου όπως το GT-R".

    Δημιουργία μόνιμων αναμνήσεων 
    Δεν χρειάζεται να οδηγείτε για να απολαύσετε τον ενθουσιασμό από αυτού του είδους τα προϊόντα. Με την κυκλοφορία του LEGO GT-R Nismo επισημοποιήθηκε  η πρώτη συνεργασία με ιαπωνικό αυτοκίνητο,  στην ιστορία του φημισμένου Δανέζικου κατασκευαστή παιχνιδιών.

    Τώρα, οι λάτρεις της Nissan όλων των ηλικιών μπορούν να διασκεδάσουν, φτιάχνοντας μόνοι τους το εμβληματικό μοντέλο υψηλών προδιαγραφών.
    "Εκτός από τα κλασσικά παιχνίδια, επεκτείνουμε τώρα τις δραστηριότητές μας για να συμπεριλάβουμε παιχνίδια smartphone, που μπορούν επίσης να απολαύσουν οι νεότεροι θαυμαστές της Nissan", δήλωσε ο Kanamori.

    Nissan

    Η Nissan που βρίσκεται παντού
    Ένα βασικό στοιχείο για να φέρεις τον ενθουσιασμό ενός εμπορικού σήματος στους ανθρώπους είναι η αυξημένη προσβασιμότητα. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η ομάδα αδειοδότησης εργάζεται για να επεκτείνει την προβολή της μάρκας μεταξύ εκείνων που έχουν μικρή ή καθόλου εξοικείωση μαζί της.
    Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι τα ρούχα που διαθέτουν εικονογραφήσεις από την Ιαπωνική εταιρεία σχεδιασμού Swimmy Design Lab.

    Τα περισσότερα σχέδια ενδυμάτων της Nissan, μέχρι πρόσφατα, παρουσίαζαν εικόνες από τα ίδια τα αυτοκίνητα Nissan. Ωστόσο, δεδομένης της δημοτικότητας των μοναδικών εικονογραφήσεων του Swimmy Design Lab, η ομάδα αδειοδότησης τους έδωσε πλήρη άδεια να εκπροσωπούν τη μάρκα με νέους και δημιουργικούς τρόπους.

    "Θα ήθελα πολύ οι νέοι πελάτες να αλληλεπιδρούν με τη μάρκα Nissan με απλό τρόπο", λέει ο Kanamori. "Κάποιος που ελκύεται από ένα ρούχο από το σχέδιο, μόνο τότε συνειδητοποιεί ότι είναι προϊόν Nissan".

    Αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο ο Kanamori και η υπόλοιπη ομάδα αδειοδότησης κάνουν την μάρκα χρήσιμη και ευχάριστη στην καθημερινή ζωή των ανθρώπων, δίνοντας τη δυνατότητα σε μεγαλύτερο αριθμό ατόμων να γνωρίσουν τον συναρπαστικό κόσμο της Nissan.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    12:44 02/10

    Η απολύτως ριζοσπαστική Mercedes-Benz F 400 Carving

    Πολλά από τα πειραματικά συστήματά της σήμερα τα θεωρούμε αυτονόητα στα αυτοκίνητα. Αλλά η ενεργή γωνία κάμπερ ήταν η ατραξιόν της.

    12:42 02/10

    Τώρα μπορείς να δεις από κοντά το Ariel Hipercar

    Είναι σαν αεροσκάφος, έχει και τουρμπίνα αλλά δεν είναι αυτό που νομίζεις. Ο άνθρωπος που το εμπνεύστηκε και έφτιαξε μας τα εξηγεί όλα.

    12:29 02/10

    Ατελείωτα drift με BMW M3 850 ίππων που δεν είναι ακριβώς BMW

    Την βλέπεις και λες "Ε, βέβαια BMW M3, ένα αυτοκίνητο γεννημένο για drift". Μόνο που έχει κινητήρα Toyota και αποδίδει 850 ίππους. Τελικά δεν είναι ακριβώς BMW.

    13:09 01/10

    Η Formula 1 μέσα από τη ματιά του Wes Anderson

    Πώς ο Wes Anderson κατάφερε σε οκτώ λεπτά να μεταφέρει στην οθόνη το χρώμα της F1, το ταπεραμέντο των Ιταλών και τις δικαιολογίες των οδηγών αγώνων.

    13:09 01/10

    Το Tesla Cybertruck θα πηγαίνει και στη θάλασσα;

    Μήπως λάλησε κάπως ο Elon Musk; Μήπως προσπαθεί να μαζέψει την αναβολή του Cybertruck με υπερβολές; Πάντως το τελευταίο του tweet δείχνει έλλειψη μέτρου.

    13:07 01/10

    Πόσο διαφέρει η Lamborghini Urus S από την Performante;

    Για το ερώτημα του τίτλου δεν έχουμε απάντηση αλλά ξέρουμε ότι η Ελένη Λουκά δεν εγκρίνει την διαβολική ισχύ της νέας Urus.

    13:18 30/09

    Πουλήθηκε αυτή η "κασκαντέρ" Aston Martin DB5 "μόλις" 3,2 εκατ. ευρώ

    Α, ναι; Ωχ και δεν προλάβαμε. Αυτός που την πήρε άραγε θα νιώθει πολύ James Bond; Και αν ναι, θα νιώθει Sean Connery ή Daniel Craig;

    13:16 30/09

    Audi DNA: Τι κάνει η φίρμα για να ξεχωρίσει στην εποχή της αυτόνομης οδήγησης

    H Audi ήδη ασχολείται επιστημονικά με το πώς θα νιώθεις όταν βρίσκεσαι μέσα σε έναν αυτόνομο Audi. Δηλαδή προσπαθεί να αποκωδικοποιήσει το DNA ώστε να μεταφερθεί στη νέα εποχή

    13:15 30/09

    Citroen Oli: Να παρακαλάς να μπει στην παραγωγή

    Επιτέλους ένα ρεαλιστικό πρωτότυπο που καταλαβαίνει τις ανάγκες της νέας εποχής της αυτοκίνησης και αποτελεί τον ορισμό της βιωσιμότητας/

    11:28 29/09

    Alfa Romeo Carabo: Ευχαριστούμε Marcello Gandini

    Γιατί να μην μπει ποτέ στην παραγωγή αυτή η υπερπαραγωγή του τρομερού σχεδιαστή Marcello Gandini;

    11:27 29/09

    To GSe επέστρεψε: Αποκάλυψη για Opel Astra GSe και Astra Sports Tourer GSe

    To GSe επέστρεψε αλλά πλέον δεν σημαίνει "Grand Sport Einspritzung" (Grand Sport Injection) αλλά "Grand Sport electric"

    11:09 28/09

    Η Alpine ετοιμάζει ένα "άγριο" A110 R και περιμένουμε με αγωνία

    Στις 4 Οκτωβρίου η Alpine θα παρουσιάσει κάτι πολύ άγριο και καυτό: το Alpine A110 R, την κορυφαία μέχρι σήμερα έκδοση του A110 που θα αλωνίζει στις πίστες

    11:05 28/09

    Αυτό είναι το ανανεωμένο ηλεκτρικό Peugeot e-208, με μεγαλύτερη ισχύ και αυτονομία

    Η Peugeot λέει ότι μεγαλώνει την ισχύ αλλά και την αυτονομία ενώ μαθαίνουμε από πού γίνεται η "μετάγγιση" τεχνολογίας.

    16:34 27/09

    Πρεμιέρα στο Μαρόκο για το Audi RS Q e-tron E2

    Χιλιάδες χιλιόμετρα έχει ήδη διανύσει το νέο Audi RS Q e-tron E2 ενόψει της πρεμιέρας του τον Οκτώβριο στο ράλι του Μαρόκου

    16:33 27/09

    Οριστικό φινάλε για την Lamborghini Aventador

    Η Lamborghini ολοκλήρωσε την παραγωγή της Aventador για δεύτερη φορά, μετά το ναυάγιο του Felicity Ace και την απώλεια εκατοντάδων supercars

    16:31 27/09

    To EX90 είναι το πρώτο Volvo με lidar

    Η Volvo πιστή στις αρχές και την παράδοσή της περί οδηγικής ασφάλειας τοποθετεί στο προσεχές Volvo EX90, το σύστημα Lidar και είναι η πρώτη φορά που γίνεται αυτό.