13:18 02/07
Κάνει πίσω η Hyundai για το υδρογόνο;
Δημοσιεύματα στην Σεούλ αναφέρουν προβλήματα με την ανάπτυξη των συστημάτων υδρογόνου της Hyundai και δεύτερες σκέψεις από την εταιρεία.
Με πρωταρχικό στόχο τη δημιουργία μιας αυτοκίνησης απαλλαγμένης πλήρως από εκπομπές ρύπων και θορύβους, το στοίχημα για τη δημιουργία μιας κινητικότητας με βιώσιμα χαρακτηριστικά αποτελεί πλέον επιτακτική ανάγκη. Ως εκ τούτου, στα πλαίσια της προσπάθειας για δραστική μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος και αντιμετώπισης των συνεπειών του φαινομένου της κλιματικής αλλαγής, η χρήση πράσινων μορφών ενέργειας και οχημάτων μηδενικών εκπομπών αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για την επίτευξη του παραπάνω στόχου. Και συνάμα το κλειδί για αειφορία και μια καθαρότερη ατμόσφαιρα που θα αναβαθμίσει την ποιότητα ζωής των πολιτών στις μεγάλες πόλεις.
Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία BYD (Build Your Dream), η οποία εκπροσωπείται στη χώρα μας από την Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ, μια εταιρία με πολυσχιδή και απόλυτα επιτυχημένη παρουσία 100 ετών στη χώρα μας, έρχεται να καλύψει ένα σημαντικό κομμάτι της παγκόσμιας αγοράς διαθέτοντας προϊόντα που ανταποκρίνονται ιδανικά και με τον καλύτερο τρόπο στο επιτακτικό κάλεσμα για μια πράσινη και βιώσιμη σε μακροπρόθεσμο ορίζοντα αυτοκίνηση. Πάγια δέσμευση της BYD είναι να παρέχει καθαρές και απόλυτα ασφαλείς λύσεις που είναι αποτελεσματικές και φιλικές προς το περιβάλλον, ενώ υποστηρίζει τους πελάτες της κατά τη μετάβασή τους στην ηλεκτροκίνηση.
Τόσο στην Ευρώπη όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο, το όνομα της BYD είναι άμεσα συνυφασμένο με την ηλεκτροκίνηση αποτελώντας σήμερα μια εκ των κορυφαίων εταιρειών κατασκευής οχημάτων στο συγκεκριμένο χώρο. Σε προϊοντικό επίπεδο, το "ηλεκτρικό ταξίδι" της εταιρείας δεν περιορίζεται μόνο στο χώρο των ηλεκτρικών λεωφορείων (eBus) αλλά εκτείνεται διαρκώς πέρα από αυτά. Έτσι, η BYD είναι σήμερα ο κορυφαίος κατασκευαστής νέων ενεργειακών οχημάτων (New Energy Vehicles) στον κόσμο, με ηλεκτρικά φορτηγά, van οχήματα και επιβατικά αυτοκίνητα να αποτελούν επίσης μέρος του χαρτοφυλακίου της.
Χαρακτηριστικό των επιτευγμάτων της εταιρείας είναι το γεγονός ότι μόνο μέσα στο 2021 η BYD έχει αναπτύξει πάνω 600.000 NEVs. Από την είσοδό της δε στο συγκεκριμένο τομέα, η BYD έχει παραδώσει πάνω από 1,5 εκατομμύρια οχήματα νέας τεχνολογίας, έως και τον Δεκέμβριο του 2021, εξοικονομώντας χάρη σε αυτά πάνω από 9,3 εκατομμύρια τόνους εκπομπών CO2. Αριθμός που ισοδυναμεί με τη φύτευση περισσότερων από 781 εκατομμυρίων δέντρων.
Η BYD ως πρωτοπόρος στην τεχνολογία μπαταριών έχει ως αποστολή να αλλάξει τον κόσμο δημιουργώντας ένα ολοκληρωμένο και καθαρό ενεργειακό οικοσύστημα που μειώνει την εξάρτηση της αυτοκίνησης και του κόσμου από τα ορυκτά καύσιμα.
Η BYD έχει εξελιχθεί από μια μικρή, νεοφύη εταιρεία σε μια παγκόσμια εταιρεία με περισσότερους από 300.000 εργαζομένους έως σήμερα. Ως αποτέλεσμα των δραστηριοτήτων της, η BYD έχει δημιουργήσει πάνω από 30 βιομηχανικά πάρκα σε έξι ηπείρους σε ολόκληρο τον κόσμο και έχει διαδραματίσει σημαντικό ρόλο σε βιομηχανίες που σχετίζονται με τα ηλεκτρονικά, τα αυτοκίνητα, τις νέες μορφές ενέργειας και τις σιδηροδρομικές μεταφορές.
Στην Ευρώπη δε η BYD έχει παρουσία άνω των 20 ετών. Τα αμιγώς ηλεκτρικά λεωφορεία της εταιρείας κυκλοφορούν ήδη σε περισσότερες από 20 χώρες και σε 100 μεγάλες Ευρωπαϊκές πόλεις, γεγονός που επιτρέπει στην BYD πραγματοποιεί σημαντικά βήματα προς τον στόχο για πλήρη απαλλαγή από εκπομπές ρύπων στα μέσα μαζικής μεταφοράς.
Έχει περάσει κάτι περισσότερο από μια δεκαετία από τότε που η BYD παρουσίασε τη στρατηγική ηλεκτρισμού των Δημόσιων Μεταφορών με τον πρώτο στόλο των ηλεκτροκίνητων λεωφορείων της να τίθεται σε λειτουργία. Έκτοτε, η BYD αποτελεί την πρωτοπόρο εταιρεία στον τομέα των ηλεκτρικών λεωφορείων, τα οποία αποτελούν πλέον βασικό πυλώνα βιώσιμης ανάπτυξης σε όλο τον κόσμο – και ειδικότερα στην Ευρώπη. Όλα τα αυτά τα χρόνια η BYD έχει παραδώσει περισσότερα από 70.000 αμιγώς ηλεκτροκίνητα λεωφορεία σε πελάτες της σε όλο τον κόσμο σε συνεργασία με σημαντικούς εταίρους, με στόχο την επίτευξη των στόχων για μηδενικές εκπομπές.
Τα ηλεκτρικά αυτά λεωφορεία της BYD έχουν μέχρι στιγμής καλύψει περισσότερα από 5,5 εκατομμύρια χιλιόμετρα σε ένα πλήθος πόλεων ανά τον κόσμο συνεισφέροντας σε μια μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα κατά 3,8 εκατομμύρια τόνους.
Η BYD κατασκευάζει στην Ευρώπη και για τις κατά τόπους αγορές μια πλούσια γκάμα ηλεκτρικών λεωφορείων στην υπερσύγχρονη μονάδα που διατηρεί στην Ουγγαρία. Οι συνεχιζόμενες επενδύσεις και η επέκταση της εταιρείας στο χώρο έρχονται να αυξήσουν την παραγωγική ικανότητα, με την ετήσια παραγωγή μιας μόνο βάρδιας να αυξάνεται σε 400 ηλεκτρικά λεωφορεία προκειμένου να καλυφθεί η διαρκώς αυξανόμενη ζήτηση για ηλεκτρονικά λεωφορεία της BYD στην Ευρώπη.
Το εργοστάσιο στην Ουγγαρία εξυπηρετεί αυτή τη στιγμή την παραγωγή της πλήρους σειράς των eBus της BYD - από το μεσαίο λεωφορείο των 8,7 μέτρων έως το αρθρωτό μοντέλο των 18 μέτρων. Σε αυτό το εργοστάσιο η BYD κατασκευάζει επίσης το πλαίσιο για τα μονοώροφα και διώροφα eBus που προορίζονται για την αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου, με τη δυνατότητα παραγωγής τους να ανέρχεται στον εντυπωσιακό αριθμό των 300 μονάδων σε μία μόνο βάρδια.
Η BYD και η Toyota υπέγραψαν συμφωνία για τη δημιουργία μιας κοινής εταιρείας έρευνας και ανάπτυξης για ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία (BEV), η οποία θα εργαστεί για το σχεδιασμό και την ανάπτυξη BEV (συμπεριλαμβανομένης της πλατφόρμας) και των συναφών εξαρτημάτων της. Επιπλέον, η BYD και η Toyota σχεδιάζουν να στελεχώσουν τη νέα εταιρεία μεταφέροντας μηχανικούς και τις θέσεις εργασίας που εμπλέκονται επί του παρόντος στη σχετική Έρευνα & Ανάπτυξη από τις αντίστοιχες εταιρείες τους.
Με τη νεοσύστατη κοινή εταιρεία Έρευνας και Ανάπτυξης, η Toyota και η BYD στοχεύουν να συνεργαστούν για την περαιτέρω ανάπτυξη οχημάτων BEV που είναι ελκυστικά για τους Κινέζους πελάτες και προωθώντας περαιτέρω την ευρεία υιοθέτησή τους, στοχεύουν να συμβάλουν στη βελτίωση του περιβάλλοντος.
Οι βασικές τεχνολογίες κατακτήσεις της BYD αποτέλεσαν τον θεμέλιο λίθο για τα παγκόσμια επιτεύγματα και την αναγνώρισή της μάρκας, με σημείο αναφοράς την 27ετή εμπειρία στην έρευνα και εξέλιξη μπαταριών. Η BYD εντόπισε τα οφέλη ου προκύπτουν μια αλυσίδα εφοδιασμού που η ίδια θα ελέγχει προκειμένου να παρέχει στους πελάτες της μια ολοκληρωμένη λύση. Ως εκ τούτου, η BYD είναι ο πρώτος και μοναδικός κατασκευαστής eBus που παράγει το δικό του σύστημα μετάδοσης κίνησης, τη δική του μπαταρία, κινητήρες και σύστημα ελέγχου κινητήρα, με στόχο την υψηλή λειτουργική απόδοση και αξιοπιστία.
Όλες οι μπαταρίες των οχημάτων BYD είναι εφοδιασμένες με ένα προηγμένο σύστημα διαχείρισης το οποίο προσφέρει πολλαπλά οφέλη και πλεονεκτήματα. Το πρώτο από αυτά αφορά την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο της τάσης, της θερμοκρασίας, του ρεύματος και της απόδοσης της μπαταρίας με στόχο την αποφυγή της υπερφόρτισης της και την προστασία από υπερβολική εκφόρτιση. Επίσης, το σύστημα διαχείρισης της μπαταρίας πραγματοποιεί τη μετάδοση δεδομένων μέσω του τερματικού του οχήματος υποστηρίζοντας έτσι την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο και την ενεργή προγνωστική ανάλυση των δεδομένων λειτουργίας της. Ταυτόχρονα, η τεχνολογία έξυπνης εξισορρόπησης της μπαταρίας προσαρμόζει συνεχώς τη χωρητικότητα της εξαλείφοντας την ασυνεπή αυτοεκφόρτιση, που έχει ως αποτέλεσμα την εκτεταμένη χιλιομετρική διάρκεια και τη μεγαλύτερη διάρκεια ζωής. Τέλος, χάρη στην τεχνολογία αυτή, το σύστημα μπορεί να εκτιμήσει με ακρίβεια την \κατάσταση φόρτισης) της μπαταρίας, η οποία υποστηρίζει την ακριβή εκτίμηση της χιλιομετρικής απόστασης και την αυτόματη διόρθωση της ονομαστικής χωρητικότητας της μπαταρίας.
Η Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ ιδρύθηκε το 1922 και φέτος συμπληρώνει 100 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αυτοκινητοβιομηχανία αποτελώντας τον κύριο εισαγωγέα των κατασκευαστών Scania, Isuzu, Shell, Land Rover, Jaguar, Kubota, καθώς και πολλών άλλων εταιριών. Υποστηρίζοντας μεγάλο εύρος προϊόντων, όπως αυτοκίνητα, φορτηγά, λεωφορεία, γεννήτριες, κινητήρες diesel, σκάφη, εξωλέμβιες μηχανές, αγροτικά, χωματουργικά και βιομηχανικά μηχανήματα, μπαταρίες, λιπαντικά και ελαστικά, η Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ χαρακτηρίζεται διαχρονικά από τον τίμιο πρωταθλητισμό στον εμπορικό στίβο, τον σεβασμό και την εμπιστοσύνη της στον άνθρωπο και την συνέπεια προς τον πελάτη, εργαζόμενη με πάθος και αναζητώντας σε κάθε δραστηριότητά της την καινοτομία και την πρόοδο.
Δημοσιεύματα στην Σεούλ αναφέρουν προβλήματα με την ανάπτυξη των συστημάτων υδρογόνου της Hyundai και δεύτερες σκέψεις από την εταιρεία.
Το Hennessey Venom F5 ήταν στο Goodwood και ανέβηκε το λόφο. Τον ανέβηκε γρήγορα. Με τον V8 να μουγκρίζει. Τα υπόλοιπα δεν περιγράφονται. Τα βλέπεις και τα ακούς.
Το πρώτο αυτοκίνητο που έφερε την υπογραφή της AMG, χρησιμοποιήθηκε ως βάση δοκιμών για όργανα προσγείωσης μαχητικών αεροσκαφών.
Η Indian Motorcycle επιστρέφει με την νέα Indian Scout Rogue που τονίζει την ανανεωμένη και δυναμική εικόνα της εταιρείας
Η Drako μια start up από τη Silicon Valley ανακοίνωσε το Dragon, ένα SUV με 2.000PS που θα είναι το δεύτερο αυτοκίνητό της μετά το GTE των 1.200PS
Σημαντικές διαφορές στην παθητική ασφάλεια αυτοκινήτων που προορίζονται για την αμερικανική αγορά σε σχέση με εκείνα που θα πουληθούν στο Μεξικό έδειξε crash test
Το McMurtry Speirling Prototype είναι από χθες το μεγαλύτερο talk of the town στην παγκόσμια αυτοκίνηση και το ρεκόρ στο Goodwood είναι μόνο η αρχή
Όταν αποκαλύφθηκαν τα σχέδια του υποθέσαμε ότι θα είναι το αμιγώς ηλεκτρικό "Passat" και δεν πέσαμε έξω
Η DS μόλις αποκάλυψε την νέα ναυαρχίδα της.
Το άκρως απαραίτητο μέσο για να ευεξία οδηγού και επιβατών, όταν οι θερμοκρασίες ψήνουν τα πάντα - και όχι μόνο. Μικρά μυστικά χρήσης και σωστής λειτουργίας.
Σαν ένα spin-off για τα 20 χρόνια της Porsche Cayenne, η εταιρεία αποκαλύπτει πώς πάρθηκε η απόφαση να εξελίξει και να λανσάρει ένα SUV
Πέντε χώρες θέλουν να καθυστερήσει 5 χρόνια η πλήρης κατάργηση αυτοκινήτων με θερμικούς κινητήρες που σχεδιάζει η EE από το 2035.
Βάρος κάτω από 1 τόνο, 1.086 ίπποι, κυψέλες υδρογόνου που δίνουν ενέργεια σε ηλεκτροκινητήρες και κάπως έτσι η παραδοσιακή ηλεκτροκίνηση απέκτησε άξιο αντίπαλο.
"Το προσωπικό της Leoni κάνει τεράστιες θυσίες για να συνεχίσει να κινείται η παραγωγική διαδικασία"
Σε χρόνο ρεκόρ 20 λεπτών πουλήθηκαν τα μόλις 50 Citroen My Ami Buggy που κυκλοφόρησαν για ένα αυτοκίνητο που θεωρητικά δεν θα περνούσε στην παραγωγή ποτέ.
Μιλάμε για τύχη-βουνό, αν λατρεύεις τα αυτοκίνητα: Κληρώθηκαν και τελικά συμμετείχαν στο 40ο ιστορικό 1000 Miglia με μια Alfa Romeo 1900 Super Sprint του 1956.