Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 25-Ιαν-2022 09:57

    Tο ανανεωμένο Subaru Forester e-Boxer

    Tο ανανεωμένο Subaru Forester e-Boxer
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Από το 1997 που πρωτοκυκλοφόρησε, το Forester υπήρξε δημοφιλής επιλογή, καθιερώνοντας μια σχέση εμπιστοσύνης βασισμένη σε ένα ασφαλές, διασκεδαστικό και αξιόπιστο σύνολο.

    Τα τελευταία 25 χρόνια το Forester έχει καθιερωθεί ως ένα από τα best-seller της γκάμας Subaru ξεπερνώντας σε πωλήσεις τις 357.000 μονάδες στην Ευρώπη. Η συνολική παγκόσμια παραγωγή του φτάνει περίπου τα 4,5 εκατομμύρια μονάδες.

    Η τελευταία γενιά Forester παρουσιάζεται ανανεωμένη με νέες λειτουργίες ασφαλείας, περισσότερες δυνατότητες κίνησης, βελτιωμένη δυναμική οδήγησης καθώς και νέα χαρακτηριστικά άνεσης. Ασφαλέστερο από ποτέ το 2022MY Forester έχει στο βασικό του εξοπλισμό νέες τεχνολογίες ασφαλείας με το σύστημα EyeSight να διαθέτει τώρα ευρύτερο οπτικό πεδίο -σχεδόν διπλάσιο- με 11 λειτουργίες ασφαλείας μεταξύ των οποίων τρεις νέες: τις Automatic Emergency Steering, Adaptive Cruise control με Lane Centering και Lane Departure Prevention που αναγνωρίζει επιπλέον ως λωρίδα την άκρη του δρόμου ή το γρασίδι.

    Το σύστημα Pre-Collision Braking προσφέρει πλέον εκτεταμένη υποστήριξη για την αποφυγή σύγκρουσης σε διασταυρώσεις. Το Driver Monitoring System, η τεχνολογία της Subaru που αναγνωρίζει το πρόσωπο του οδηγού και τον προειδοποιεί σε περίπτωση κούρασης ή απόσπασης προσοχής που προσαρμόζει τις ρυθμίσεις του καθίσματός του, των καθρεπτών και του κλιματισμού, έχει εμπλουτιστεί με μια νέα λειτουργία ελέγχου χειρονομιών που επιτρέπει στον οδηγό να ανεβάζει και να μειώνει τη ρυθμισμένη θερμοκρασία του αυτόματου συστήματος ελέγχου κλιματισμού με την κίνηση του χεριού του.

    Το 2022ΜΥ Forester βασίζεται στη Subaru Global Platform (SGP) που προσφέρει ανώτερο έλεγχο και σταθερότητα, βελτιωμένη απόδοση αποφυγής κινδύνου, ακόμα πιο γρήγορη απόκριση του συστήματος διεύθυνσης και εξαιρετικά χαμηλούς κραδασμούς. Τα βελτιωμένα ελατήρια και οι αποσβεστήρες εμπρός και πίσω ανάρτησης παρέχουν πιο εκλεπτυσμένη οδηγική άνεση και πιο ευέλικτο χειρισμό.

    Το Forester συνεχίζει την παράδοση ενός μοντέλου που προσφέρει διαδρομές σαν "λιμουζίνα" αλλά διαθέτει τον χειρισμό και την ικανότητα ενός SUV. Η συμμετρική μόνιμη τετρακίνηση (S-AWD), σήμα κατατεθέν των οχημάτων της Subaru, παρέχει σιγουριά και ικανότητες κάτω από οποιεσδήποτε καιρικές συνθήκες, ενώ η Ενεργή Κατανομή Ροπής προσφέρει βελτιωμένη οδική συμπεριφορά και επιδόσεις στις στροφές.

    Tο MY2022 Forester προσφέρει ένα μοναδικό συνδυασμό της συμμετρικής μόνιμης τετρακίνησης με το κινητήριο σύνολο e-Βοxer. Ο 2λιτρος κινητήρας DI Boxer συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα μέσα και κατά μήκος του συστήματος CVT Lineartronic, πετυχαίνοντας πιο ομαλή, 30% πιο γραμμική επιτάχυνση με απόκριση και ροπή υψηλής απόκρισης.

    Το κινητήριο σύστημα του Subaru e-Boxer προσαρμόζει την αναλογία κατανομής ισχύος μεταξύ του 2λιτρου κινητήρα βενζίνης άμεσου ψεκασμού DI και του ηλεκτροκινητήρα ώστε να ταιριάζει με το στιλ και τις συνθήκες οδήγησης, εναλλάσσοντας μεταξύ τριών λειτουργιών οδήγησης: λειτουργία κινητήρα, λειτουργία ηλεκτροκινητήρα (EV) και λειτουργία Motor Assist. Από στάση ή σε χαμηλή ταχύτητα, μόνο ο ηλεκτροκινητήρας τροφοδοτεί το όχημα για αθόρυβη οδήγηση με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Ανάλογα με την κατάσταση του οχήματος και της μπαταρίας, μπορεί να οδηγεί πλήρως ηλεκτρικά για αποστάσεις που κυμαίνονται έως περίπου 1,6 χλμ. και να φτάσει σε ταχύτητες έως και 40 χλμ./ώρα. Στις μεσαίες ταχύτητες, η ισχύς που συνδυάζεται τόσο από τον κινητήρα όσο και από τον ηλεκτροκινητήρα δίνει γραμμική απόκριση, επιτάχυνση με βέλτιστη κατανάλωση καυσίμου, ενώ στις υψηλές ταχύτητες ο 2λιτρος κινητήρας DI Boxer κινεί το όχημα ενώ επαναφορτίζει την μπαταρία.

    Το σύστημα SI-Drive της Subaru προσφέρει στον οδηγό επιλογές διαχείρισης της απόδοσης του αυτοκινήτου διαλέγοντας μία από τις Intelligent (I) και Sport (S) λειτουργίες. Νέο στο MY2022 Forester είναι και το e-Active Shift Control που ενεργοποιείται αυτόματα όταν βρίσκεται στη λειτουργία "S" του SI-Drive για πιο ευέλικτη και γρήγορη οδήγηση, ειδικά σε δρόμους με στροφές.

    Subaru

    Με 22 εκατοστά απόσταση από το έδαφος, είναι κατάλληλο για εκτός δρόμου περιπέτειες, ενώ το X-Mode διπλής λειτουργίας (Snow/Dirt και Deep snow/ Mud) προσφέρει τώρα βελτιωμένες δυνατότητες, κατάλληλες για ποικίλες καιρικές και οδικές συνθήκες. Επίσης, προστέθηκε μια λειτουργία ελέγχου που αποκαθιστά το X-Mode, με δυνατότητα αυτόματης επανασύνδεσης μόλις η ταχύτητα του οχήματος πέσει στα 35 χλμ./ώρα ή λιγότερο, επιτρέποντας στους οδηγούς να συγκεντρωθούν περισσότερο στην οδήγηση χωρίς να χρειάζεται να χειριστούν ξανά το διακόπτη.

    Η λειτουργία Hill Descent Control που διατηρεί αυτόματα μια σταθερή ταχύτητα όταν είστε σε κατηφόρα χωρίς να πατάτε το φρένο, έχει βελτιωθεί έτσι ώστε το φρένο να απελευθερώνεται όταν πατηθεί περαιτέρω το γκάζι και να ενεργοποιηθεί αμέσως μετά την απελευθέρωση του γκαζιού. Ο οδηγός μπορεί να εστιάσει πλήρως στο τιμόνι ενώ οδηγεί.

    Διατηρώντας τον γνωστό στιβαρό χαρακτήρα του, το 2022MY Forester προσφέρει ελκτική ικανότητα 1870 κιλά.

    Ακόμα πιο ευρύχωρο από ποτέ διαθέτει άνετη καμπίνα υψηλής ποιότητας και μεγαλύτερο χώρο αποσκευών (509 λίτρα) χάρη στη συμπαγή μπαταρία που ελαχιστοποιεί τις επιπτώσεις στον διαθέσιμο χώρο (με το πίσω κάθισμα ανυψωμένο). Ο χώρος του πορτ-μπαγκάζ φτάνει στα 1.779 λίτρα με τα καθίσματα κατεβασμένα, ενώ προσφέρει χώρο φόρτωσης μήκους έως και 1,98 μέτρων. Επίσης, έχουν τοποθετηθεί άγκιστρα φορτίου και στο πάνω μέρος του χώρου αποσκευών, για εκμετάλλευση του ύψους, διευκόλυνση της ασφαλούς ανάρτησης και σταθεροποίηση των αποσκευών.

    Το 2022MY Forester κάνει το ντεμπούτο του με ένα πιο στιβαρό στυλ που βασίζεται στη σχεδιαστική φιλοσοφία "Dynamic X Solid", με επανασχεδιασμένο μπροστινό μέρος, μάσκα, προβολείς και καλύμματα προβολέων ομίχλης, ενώ υπάρχουν και τρία νέα χρώματα, τα Cascade Green Silica, Brilliant Bronze Metallic και Autumn Green Metallic.

    Το 2022MY Forester διατίθεται με οθόνη πλοήγησης 8 ιντσών και διαθέτει το πιο σύγχρονο σύστημα infotainment συμβατό με Apple CarPlay και Android Auto. Οι τιμές του αυτοκινήτου ειναι οι εξής:

    • 2.0i-L MY 22 FREE CVT AWD - 39.990 ευρώ
    • 2.0i-S MY 21 STYLE CVT AWD - 43.970 ευρώ
    • 2.0i-S ΜΥ 22 STYLE CVT AWD - 44.970 ευρώ
    • 2.0i-S MY 22 ADVENTURE CVT AWD - 48.390 ευρώ
    • 2.0i-S MY 22 PREMIUM CVT AWD - 50.350 ευρώ
    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    11:28 29/09

    Alfa Romeo Carabo: Ευχαριστούμε Marcello Gandini

    Γιατί να μην μπει ποτέ στην παραγωγή αυτή η υπερπαραγωγή του τρομερού σχεδιαστή Marcello Gandini;

    11:27 29/09

    To GSe επέστρεψε: Αποκάλυψη για Opel Astra GSe και Astra Sports Tourer GSe

    To GSe επέστρεψε αλλά πλέον δεν σημαίνει "Grand Sport Einspritzung" (Grand Sport Injection) αλλά "Grand Sport electric"

    11:09 28/09

    Η Alpine ετοιμάζει ένα "άγριο" A110 R και περιμένουμε με αγωνία

    Στις 4 Οκτωβρίου η Alpine θα παρουσιάσει κάτι πολύ άγριο και καυτό: το Alpine A110 R, την κορυφαία μέχρι σήμερα έκδοση του A110 που θα αλωνίζει στις πίστες

    11:05 28/09

    Αυτό είναι το ανανεωμένο ηλεκτρικό Peugeot e-208, με μεγαλύτερη ισχύ και αυτονομία

    Η Peugeot λέει ότι μεγαλώνει την ισχύ αλλά και την αυτονομία ενώ μαθαίνουμε από πού γίνεται η "μετάγγιση" τεχνολογίας.

    16:34 27/09

    Πρεμιέρα στο Μαρόκο για το Audi RS Q e-tron E2

    Χιλιάδες χιλιόμετρα έχει ήδη διανύσει το νέο Audi RS Q e-tron E2 ενόψει της πρεμιέρας του τον Οκτώβριο στο ράλι του Μαρόκου

    16:33 27/09

    Οριστικό φινάλε για την Lamborghini Aventador

    Η Lamborghini ολοκλήρωσε την παραγωγή της Aventador για δεύτερη φορά, μετά το ναυάγιο του Felicity Ace και την απώλεια εκατοντάδων supercars

    16:31 27/09

    To EX90 είναι το πρώτο Volvo με lidar

    Η Volvo πιστή στις αρχές και την παράδοσή της περί οδηγικής ασφάλειας τοποθετεί στο προσεχές Volvo EX90, το σύστημα Lidar και είναι η πρώτη φορά που γίνεται αυτό.

    16:25 26/09

    Η Toyota αποχαιρετά τη Ρωσία

    Κλείνει οριστικά το εργοστάσιο της Toyota στην Ρωσία με την εταιρεία να εξετάζει την πώλησή του.

    16:24 26/09

    Κινητήρας Nissan SR20DET: Τον αγαπήσαμε και επιστρέφει

    Τέσσερις κύλινδροι, δύο εκκεντροφόροι επικεφαλής και turbo. Ήταν μια γλύκα αυτό το μοτέρ και μας έλειψε αλλά τώρα επιστρέφει!

    16:23 26/09

    Nvidia DRIVE Thor: Αυτός είναι ο πιο ισχυρός υπολογιστής αυτοκινήτων

    Ο τελευταίος υπολογιστής αυτοκινήτων της Nvidia λέγεται Drive Thor και μπορεί να κάνει 254 τρισεκατομμυρία πράξεις ανά δευτερόλεπτο

    16:46 25/09

    Pikes Peak Climb Dance: Το αειθαλές motorsport viral

    H βραβευμένη ταινία μικρού μήκους που άλλαξε την εικονοληψία των αγώνων αυτοκινήτου για πάντα.

    16:42 25/09

    Renault 5 Turbo 3E: Εργοστασιακό restomod για drift

    Με κίνηση στον πίσω άξονα από δύο ηλεκτροκινητήρες το Renault 5 Turbo 3E υπόσχεται να είναι τόσο ελκυστικά δύστροπο, όσο και το αυθεντικό.

    16:40 25/09

    To BMW M Hybrid V8 είναι πολύ Μ

    Η BMW παρουσίασε τα χρώματα του BMW M Hybrid V8 με το οποίο θα συμμετέχει στο IMPSA GTP το 2023 αλλά και τους οδηγούς της ομάδας.

    12:41 24/09

    Η νέα Mercedes-AMG C63 S δεν είναι V8 αλλά δίλιτρη υβριδική με 680 ίππους

    Είναι πιο δυνατή από μια Ferrari Enzo, έχει εκπομπές ρύπων όσο ένα Golf GTi και δίλιτρο κινητήρα με υβριδικό σύστημα τεχνολογίας Formula 1.

    12:37 24/09

    H Hyundai σχεδίαζε κεντρομήχανο υβριδικό supercar αλλά κάτι χάλασε τη συνταγή

    Πώς θα ήταν ένα Hyundai ανταγωνιστής του Audi R8, της Porsche 911 Turbo και άλλων; Θα ήταν υπέροχο αλλά υπήρξε ένα βασικό πρόβλημα

    12:34 24/09

    Smit Oletha: Οδηγούμε την Z8 Coupe που η BMW δεν έφτιαξε ποτέ

    Όχι, δεν είναι BMW Z8 Coupe γιατί δεν υπήρξε ποτέ. Αλλά τα αδέλφια Smit έφτιαξαν μία και θα φτιάξουν και άλλες και την λένε Oletha. Την οδηγήσαμε, τραβήξαμε βίντεο και αναφέρουμε.