Παρασκευή, 21-Ιαν-2022 17:01
Το Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας στο 5ο Ecomobility Conference

Πρωταγωνιστικό ρόλο στην προώθηση της ηλεκτροκίνησης στη χώρα μας διεκδικεί το Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας, μέσω της δημιουργίας προϊοντικών πακέτων για τους καταναλωτές, αλλά και αναλαμβάνοντας δράση για την εγκατάσταση δημόσιων σταθμών φόρτισης ώστε να συμβάλει στην ανάπτυξη των απαραίτητων υποδομών. Στο πλαίσιο αυτό και για την ενίσχυση του σχετικού διαλόγου μεταξύ των εμπλεκόμενων φορέων στη χώρα μας, η εταιρεία συμμετείχε ως χορηγός στο 5ο Συνέδριο Ηλεκτροκίνησης που διοργανώθηκε διαδικτυακά στις 20 Ιανουαρίου από την Ελληνική Εταιρεία Ενεργειακής Οικονομίας (ΗΑΕΕ).
"Πρέπει να συνειδητοποιήσουμε όλοι ότι η ηλεκτροκίνηση είναι μονόδρομος για το μέλλον των παιδιών μας, για το μέλλον του πλανήτη", τόνισε ο κ. Άρης Γραμματικόπουλος, Διευθυντής Ανάπτυξης Προϊόντων του Φυσικού Αερίου Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας, μιλώντας σε πάνελ του συνεδρίου σχετικά με το στοίχημα των δημόσιων υποδομών και των νέων υπηρεσιών φόρτισης.
"Στο Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας θεωρούμε ότι για να αναπτυχθεί η ηλεκτροκίνηση στη χώρα μας, είναι κομβικής σημασίας να μπορούν οι χρήστες των οχημάτων να εντοπίσουν εύκολα και γρήγορα τους δημόσιους φορτιστές", σχολίασε επιπλέον ο κ. Γραμματικόπουλος, αναλύοντας τη χρησιμότητα των ψηφιακών πλατφορμών προς αυτήν την κατεύθυνση."Πρόκειται για μια διαδικασία με σημαντικές προκλήσεις, αλλά είμαστε εδώ για να τις αντιμετωπίσουμε", πρόσθεσε.
Ο κ. Γραμματικόπουλος αναφέρθηκε και στην ανάγκη για άμεση συνεργασία των εμπλεκόμενων μερών για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης στη χώρα μας. Σημειώνοντας ότιη αγορά έχει δείξει την ικανότητά της να ανταποκριθεί στις ανάγκες που αντιστοιχούν στον ρόλο της, πρόσθεσε: "Το Κράτος καλείται να παράσχει ένα ξεκάθαρο και λειτουργικό πλαίσιο, χρηματοδοτικά κίνητρα και επιδοτήσεις, καθώς και να υλοποιήσει καμπάνια για την ενημέρωση των πολιτών. Η Τοπική Αυτοδιοίκηση να προχωρήσει τις διαδικασίες των ΣΦΗΟ, των διαγωνισμών και των αδειοδοτήσεων και η Αγορά να συνεχίσει τις επενδύσεις, αναλαμβάνοντας το επιχειρηματικό ρίσκο".
Έχουμε απάντηση στο πώς κάνει τα "μαγικά" της η Ferrari και καταφέρνει να δίνει ήχο 12κύλινδρου κινητήρα σε 6κύλινδρο. Ναι, η μελωδία της ευτυχίας είναι τέχνη.
Tην τελευταία δεκαετία, οι μεγάλες οθόνες έγιναν συνώνυμο της πολυτέλειας. Ωστόσο, μπορεί να έχουν ήδη φτάσει στο αποκορύφωμά τους
Παρουσιάστηκε η δεύτερη Rolls Royce Boat Tail που κοστίζει 28 εκατομμύρια ευρώ και το μόνο που γνωρίζουμε για τον ιδιοκτήτη της είναι πως ασχολείται με μαργαριτάρια
O Verstappen πανηγύρισε την 4η φετινή του νίκη αλλά η Mercedes έλαμψε με δύο θέσεις μέσα στην πεντάδα σε ένα κακό Σαββατοκύριακο για την Ferrari.
Η Kalmar 7-97 είναι μια Porsche Restomod από έναν μετρ του είδους όπως ο Jan Kalmar που στοχεύει να κάνει την Porsche 911 ακόμη πιο κλασική.
Αν και ψηφιακά, η απάντηση δόθηκε: η τεχνολογία υδρογόνου μπορεί να κάνει ένα μονοθέσιο supercar πιο γρήγορο από το αντίστοιχο βενζίνης.
Επιταχύνσεις που θα προκαλούν ίλιγγο υπόσχεται ο CEO της Bentley για το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της εταιρείας που θα μπει στην παραγωγή το 2025.
Θέλουμε να δούμε την Lancia και πάλι κραταιά, όσο κι ο CEO της, Luca Napolitano.
Σε μόλις 3 από 35 ατυχήματα τα οποία ερευνά ο NHTSA στην Αμερική δεν εμπλέκεται το Autopilot της Tesla.
Κυρίες και κύριοι, την προσοχή σας παρακαλώ. Αυτή που βλέπετε, είναι η M4 CSL, που έγραψε τον ταχύτερο χρόνο που έχει γράψει ποτέ BMW παραγωγής στο Nürburgring.
Ναι, οι αυτοκινητοβιομηχανίες συχνά έχουν ως πρότυπο -σε κάποιους τομείς- άλλες αυτοκινητιοβιομηχανίες. Απλά δεν το λένε.
Δεν απέχει πολύ η στιγμή που μια αμιγώς ηλεκτρική AMG θα κυκλοφορεί στους δρόμους. Συγκεκριμένα σε τρία χρόνια.
Θυμάσαι ότι πίσω απο τιμόνι με σήμα το μπλε οβάλ, περνάς καλά. Μάθε λοιπόν τώρα ότι και στο εξηλεκτρισμένο Kuga το οικολογικό χρέος συνοδεύεται με Ford συνήθειες.
Δημιουργήθηκε από το διάσημο χέρι του Giorgetto Giugiaro και κατασκευάστηκε από την Italdesign σε μόνο ένα κομμάτι.
Τα αποτελέσματα έρευνας έδειξαν πως οι τρεις ιαπωνικές εταιρείες, υστερούν έναντι του ανταγωνισμού στο ράλι της μετάβασης στην ηλεκτροκίνηση.
Ίσως το πιο σημαντικό πρωτότυπο που παρουσιάζει η Renault εδώ και χρόνια γιατί περικλείει σχεδόν όλους τους στόχους της εταιρείας.